تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/02/31 - 15:20
کد خبر: 266514

آخرین وضعیت بقایی در زندان

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: حمید بقایی دو روز پیش زیر سِرُم بود و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در حاشیه سی و یکمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود جمعیت زندان تهران بزرگ بیشتر از ظرفیت است و مشکلات بسیاری دارد اظهار کرد: اینکه زندانی بیشتر از ظرفیت وجود دارد درست است و این مسئله هم دست ما نیست اما اینکه مشکلات زیادی وجود دارد را قبول ندارم زیرا تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که زندانیان از پایین بودن بازدیدهای قضایی از این زندان تهران بزرگ و عدم رسیدگی مناسب به مشکلات قضایی‌شان انتقاد دارند، افزود: سال گذشته فقط چهار هزار و 350 قاضی از زندان‌های استان تهران بازدید کردند و همین امروز دوشنبه 31 اردیبهشت هم ساعت 8 صبح، 15 قاضی وارد زندان شدند تا به مشکلات قضایی رسیدگی کنند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا بازداشتگاه کهریزک همچنان دایر است یا خیر گفت: این بازداشتگاه تعطیل شده است.

محبی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص بدهی زندان‌های استان تهران به سازمان‌های دولتی مثل ادارات آب و برق و گاز اظهار کرد: بدهی زیاد داریم و عمدتاً نیز بدهی بابت آب و برق و گاز است که البته دولت گفته خودش تهاتر می‌کند.

این مقام مسئول در سازمان زندان‌ها در خصوص آخرین وضعیت حمید بقایی نیز گفت که این فرد دو روز پیش زیر سِرُم بود و هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top