تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/03/03 - 08:46
کد خبر: 266790

واکنش پاشازاده به قرعه سرخابی ها

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان می توانند با غلبه بر السد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در مورد قرعه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با السد قطر گفت: نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا یا باید دربی آسیایی برگزار می کردند یا اینکه به مصاف نمایندگان قطری می رفتند. مسلماً دربی در این مرحله خیلی جالب بود ولی با این قرعه هر دو نماینده ما شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را دارند.

او ادامه داد: حساسیت بازی در این مرحله به قدری است که دیگر نمی توان سخت بودن یا آسان بودن قرعه ها را با هم مقایسه کرد. قبول دارم که با توجه به آمار و نتایج کسب شده الدحیل تیم قدرتمندی است اما همه ما بازی السد را نیز دیده ایم. آنها در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس را شکست دادند و در بازی برگشت هم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

پاشازاده پیرامون شانس آبی پوشان برای عبور از این تیم قطری تصریح کرد: فصل فوتبالی برای ما تمام شده و ترکیب تیم ها دستخوش تغییرات زیادی می شوند. استقلال امسال شرایط خوبی داشت و اگر بتواند روند خود را حفظ کند، می توان به موفقیت این تیم امیدوار بود. قبول دارم که قرعه استقلال نسبت به پرسپولیس کمی آسان تر است اما برای سرخپوشان هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در نیمه نهایی شاهد دربی آسیایی باشیم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه ماندن شفر در استقلال می تواند عامل مهمی برای استمرار موفقیت ها باشد، گفت: شفر اشراف کاملی به تیمش پیدا کرده و خیلی خوب می داند با جذب چه نفراتی می تواند تیمش را تقویت کند. او انگیزه زیادی به بازیکنانش داده و از مدتها قبل در صحبت هایش نشان داده که به دنبال دستیابی به اهداف بزرگی همراه استقلال است.

پاشازاده در مورد خط خوردن وریا غفوری هم خاطرنشان کرد: واقعاً نبودن وریا توجیه منطقی ندارد اما کی روش نشان داده دوست دارد منتظری را در دفاع راست بازی دهد و به این ترتیب باید شاهد حضور سیدمجیدحسینی کنار پورعلی گنجی باشم. البته دیدار با ترکیه تا حدود زیادی عیار ترکیب تیم ملی را مشخص خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top