تاریخ انتشار: 27 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2671

سپاه: تلافی می کنیم

هیاتی از طرف جمهوری اسلامی ایران به پاکستان می‌رود و این مدارک را به آنها تحویل خواهد داد تا بدانند که جمهوری اسلامی از این حمایت آنها مطلع است و از آنها مطالبه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرمانده کل سپاه گروهک‌ ریگی را تحت حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و پاکستان دانست و گفت: باید با عوامل پشت صحنه این حادثه تروریستی به طریق مقتضی و تلافی‌جویانه برخورد شود.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس،سردار سرلشکر محمد‌علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته در جنوب شرق کشور که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان سپاه، سران عشایر و مردم شد اظهار داشت: مدارکی از طریق دستگاه‌های امنیتی ارائه شده است که طبق این مدارک مشخص می‌شود گروهک خبیث ریگی تحت حمایت سازمان اطلاعات آمریکا، انگلیس و متاسفانه دستگاه اطلاعاتی پاکستان است و برنامه‌هایش با دستورات آنها اجرا می‌شود.
جعفری خاطر نشان کرد: هیاتی از طرف جمهوری اسلامی ایران به پاکستان می‌رود و این مدارک را به آنها تحویل خواهد داد تا بدانند که جمهوری اسلامی از این حمایت آنها مطلع است و از آنها مطالبه دارد.

وی همچنین در خصوص نوع برخورد با عوامل پشت صحنه این حادثه تروریستی گفت: البته این برخورد باید از طریق مقتضی و تلافی‌جویانه باشد که امیدواریم در وقت مقتضی بتوانیم این امر را انجام دهیم.

فرمانده کل سپاه همچنین پیام بزرگ این حادثه تروریستی به جهانیان را آمادگی سپاه و بسیج از فرماندهان تا پاسداران و جانفشانی برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا دانست و افزود: استکبار جهانی باید بداند که با این گونه اقدامات راهی از پیش نمی‌برد به فرموده امام هر چه ما را بکشند ملت ما در راه خود مصمم‌تر خواهد شد.

سرلشکر جعفری همچنین با بی نظیر توصیف کردن اقدامات سردار شهید نورعلی شوشتری طی 6 ماه گذشته در جنوب شرق کشور گفت: البته باید از سال‌ها پیش از ظرفیت عشایر و قبایل منطقه برای حفظ امنیت آن استفاده می‌شد که در همین رابطه شاهد بودیم که سران این قبایل از این موضوع استقبال کردند و این سیاست سپاه در ایجاد امنیت جنوب شرق کشور موثر بود.

وی با بیان اینکه در منطقه جنوب شرق به سمت یک امنیت پایدار می‌رویم اظهار داشت: اینکه کسانی که با دست زدن با عملیات انتحاری موجب شهادت فرماندهان ما شده‌اند هنر نیست چرا که این اقدامات در هر کشوری و با هر ضریب امنیتی می‌تواند اتفاق بیافتد اما آنچه روشن است عملکرد مناسب سپاه در این منطقه بود که آنها را مجبور به چنین کاری کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین سردار شوشتری را علی‌رغم سن بالا دارای یک روحیه جوان و بسیجی برای انجام ماموریت‌‌های سپاه دانست و گفت: جانشینان این عزیزان به خوبی راه آنان را ادامه خواهند داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top