تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/03/30 - 00:48
کد خبر: 269775

آغاز پرداخت قسط اول پاداش فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت ۹۶ کارکنان خود را نداده است، گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته تا شهریور ماه در سه قسط پرداخت می‌شود که واریز قسط اول از ۱۰ روز آینده آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فرهنگیان بازنشسته حدود ۱۰ ماه است که پیگیر پرداخت پاداش پایان خدمت خود هستند؛ آنها تاکنون چندین بار دست به تجمع زدند و نسبت به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت گلایه‌مند هستنند.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار کرد: حدود ۶ نفر از معلمان بازنشسته به نمایندگی از بازنشستگان فرهنگی به دفتر بنده آمدند و به آنها توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای نیست که پاداش ۹۶ کارکنان خود را داده باشد.

وی با تأکید بر اینکه منظور شرکت‌ها نیست، گفت: اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تأکید دولت، پاداش پایان خدمت‌‌شان پرداخت می‌شود، آموزش و پرورش است.

بطحایی ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به بقیه کارمندان تا حدودی پایین‌تر است؛ مثلا ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ای ۱۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرد ولی معلمی داریم که ۷۰، ۸۰ میلیون تومان پاداش دارد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تأکید می‌کنم منظور بنده از عدم پرداخت پاداش‌ پایان خدمت، وزارتخانه‌هاست؛ ممکن است فردی بگوید برادر خانمم در بانک بوده است و پاداش پایان خدمتش را گرفته است ولی بنده صرفا درباره وزارتخانه‌ها صحبت می‌‌کنم.

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریور ماه پرداخت می‌شود، گفت: ما نظرمان این بود حالا که قرار است تا شهریور ماه پرداخت کنیم، به ترتیب اولویت به آن‌هایی که زودتر بازنشسته شدند، صد درصد پرداخت شود اما خود نمایندگان معلمان بازنشسته گفتند که سه قسط کنید ولی به همه سه قسط پرداخت شود. 

بطحایی در پاسخ به این پرسش که اولین بخش پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود، اظهار کرد:  فکر می‌کنم از ۱۰ روز آینده اولین قسط پرداخت شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
بببببب
1397/03/30 - 09:15

ای خدا ای خخخددددداااااااااا؟ آیا در تمام نهادها و ارگانها و غیره پاداش پایان خدمت قسطی پرداخت میشه آیا باز نشسته هاش این طوری بدرقه میشه؟ فاتحه مع الصلوه
علی
1397/03/30 - 13:58

امیدوارم راست باشد
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top