تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/04/13 - 08:09
کد خبر: 271505

فتاحی، استقلال را تهدید کرد

فتاحی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید استقلال با بازیکنان امیدش در سوپرجام شرکت کند، اظهار داشت: اینکه استقلال با بازیکنان اصلی و بزرگسالش در سوپرجام شرکت کند یا بازیکنان امیدش مساله‌ای است که به خود باشگاه و کادر فنی استقلال مربوط است اما اگر استقلال در این مسابقه شرکت نکند جریمه خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سعید فتاحی در مورد اعتراض شفر به برگزاری سوپرجام و اینکه گفته می‌شود استقلال در آن تاریخ در اردوی خارج از کشور حضور دارد گفت: برنامه مسابقات لیگ و سوپرجام از مدت‌ها پیش تنظیم و به باشگاه‌ها اعلام شده بود و حتی در مورد این برنامه از مربیان باشگاهی نظرخواهی هم شده است و با مربیان جلسه‌ هم برگزار کرده‌ایم. بنابراین استقلال هم مثل پرسپولیس می‌توانست برنامه اردوها و تمریناتش را منطبق بر این تقویم تنظیم کند تا در سوپرجام حضور داشته باشد.

وی تصریح  کرد: نمی‌توانیم برنامه کل لیگ و مسابقات را به خاطر یک تیم تغییر بدهیم. با این حال من باشفر سرمربی محترم استقلال هم در این مورد تلفنی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم اگر پیشنهاد بهتری برای برگزاری تاریخ سوپرجام دارد بدون اینکه به برنامه لیگ برتر فصل آینده خللی وارد نشود آن را ارایه کند.

فتاحی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید استقلال با بازیکنان امیدش در سوپرجام شرکت کند، اظهار داشت: اینکه استقلال با بازیکنان اصلی و بزرگسالش در سوپرجام شرکت کند یا بازیکنان امیدش مساله‌ای است که به خود باشگاه و کادر فنی استقلال مربوط است اما اگر استقلال در این مسابقه شرکت نکند جریمه خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به تنظیم برنامه لیگ در صورت صعود ایران به مرحله یک هشتم جام جهانی عنوان کرد: ما حتی پیش بینی کرده بودیم اگر تیم ملی از گروهش صعود کند مسابقه سوپرجام و لیگ را چگونه برنامه ریزی کنیم که به باشگاه‌ها و بازیکنان لطمه‌ای وارد نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top