تاریخ انتشار: 02 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2800

راهی نداشتم، به سر و کله خودم کوبیدم

من فغانی را در حد یک داور می‌شناسم. او داور است و من یک بازیکن و با هم ارتباطی خارج از زمین نداریم. باید کارشناسان درباره عملکرد او اظهار نظر کنند اما متاسفانه او در دیدار جمعه خوب سوت نزد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی داور اجازه حرف زدن را به کاپیتان تیم نمی‌دهد، آدم مجبور می‌شود به سر و کله خود بکوبد.

فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با« خبرنامه دانشجویان ایران »به نقل از(ایسنا) درباره دیدار روز گذشته استقلال برابر صبا و اخراجش از بازی گفت: پس از اینکه کاشی روی برهانی خطا کرد، به دلیل موقعیتی که برهانی داشت، در نهایت احترام به فغانی گفتم که باید به کاشی کارت زرد می‌دادید. اگر او کارت زرد می‌گرفت به دلیل دو اخطاره شدن اخراج می‌شد. پس از این صحبت من فغانی کارت زرد داد. در نیمه دوم در قسمتی از زمین خطای ساده‌ای را مرتکب شدم که داور دوباره به من کارت داد و در نهایت از بازی اخراج شدم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما و فغانی بیرون از زمین با هم اختلاف دارید، گفت: من فغانی را در حد یک داور می‌شناسم. او داور است و من یک بازیکن و با هم ارتباطی خارج از زمین نداریم. باید کارشناسان درباره عملکرد او اظهار نظر کنند اما متاسفانه او در دیدار جمعه خوب سوت نزد.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چرا در صحنه‌ای از بازی بر سر و صورت خود کوبیدی، گفت: بازیکن صبا بر روی من خطا کرد، من هم به دلیل آن که نمی‌توانستم به داور کوچکترین اعتراضی کنم به سر و کله خودم کوبیدم. در آن لحظه عصبی شده بودم. ما در زمین خودمان یک بر صفر از حریف عقب بودیم. فکر می‌کنم این حق برای تمامی کاپیتان‌ها وجود دارد که برای گرفتن حق تیمشان در کمال احترام با داور صحبت کنند. من هم چنین کاری کردم اما آقای داور به من گفت شما حق هیچ صحبتی ندارید.

وی درباره این مساله که پس از این که استقلال سه هفته است نتیجه نمی‌گیرد شانس این تیم برای قهرمانی کم شده، گفت: من در قهرمانی استقلال هیچ شکی ندارم، برای ادعای خود هم دلیل دارم، مدیریتی در استقلال حاکم است که در طول تاریخ باشگاه بی‌سابقه بوده است. مربی همچون مرفاوی و روته مولر در کادر فنی حضور دارند که از لحاظ فنی سنگین هستند. بازیکنان هم از مجموعه بسیار خوب تشکیل شده‌اند. تماشاگران هم برای استقلال سنگ تمام گذاشتند. شاید بعضی افراد به ظاهر استقلالی دوست نداشته باشند استقلال قهرمان شود و مثل دیروز رفتارهایی را انجام دهند اما مطمئن باشید که استقلال قهرمان لیگ می‌شود.

مجیدی درباره بازی این هفته استقلال برابر ذوب آهن هم گفت: بازی بسیار سختی است اما مطمئن باشید نتیجه لازم را خواهیم گرفت. اخراج من در بازی با صبا به دیگر بازیکنان فشار آورد. من از بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها غیرت خود را نشان دادند. دو امتیاز هم طلب آقاصمد و من مطمئنا در بازی بعد جبران می‌کنم.

وی در پایان درباره شایعه دعوتش به تیم ملی گفت: آرزوی هر کسی است برای تیم ملی کشورش بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و اگر به تیم ملی دعوت شوم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.


 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top