تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/06/26 - 14:48
کد خبر: 282516

فایل‌های اندرویدی خود را با فایل منیجرها مدیریت نمایید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک کانال یا گروه را بدون عضو شدن در آن بررسی نمایید ، هاتگرام این امکان را برای شما فراهم می کند. دانلود هاتگرام و نصب آن به شما کمک می کند تلگرام را با امکانات بسیار بیشتری بر روی تلفن هوشمند خود داشته باشید.

خبرنامه دانشجویان ایران: بهترین و ساده ترین تعریفی که می توان از فایل منیجر ها داشت این است که فایل های شما را طبقه بندی می نمایند . فایل منیجر دسترسی شما را به فایل هایتان آسان تر می کند و امکانات زیادی برای کمک به شما در مدیریت فایل های اندرویدیتان دارند.  امکان دانلود فایل منیجر از طریق سایت های گوناگون فراهم است . نرم افزار های فایل منیجر بسیاری وجود دارند که ما در این مقاله  قصد داریم یکی از برنامه های مدیریت فایل که پر طرفدارترین آنها  نیز می باشد را به شما معرفی کنیم تا شما نیز از امکانات جالب آنها بهره مند شوید .

فایل منیجر پر طرفدار و سریع Es File Explorer manager :
نرم افزار های مدیریت فایل گوناگون بسیار زیادی برای اندروید موجود است اما تعداد کمی از آنها موفق شده اند که رضایت بیش از صدها میلیون کاربر را جلب کنند. manager Es File Explorer یکی از این برنامه های بسیار پرطرفدار است .

اگر به دنبال برنامه مدیریت فایلی قدرتمند و سریع هستید که در عین حال امکان دسترسی شما  را به فضا های اینترنتی از جمله skydrive و ... را فراهم کند . پیشنهاد ما به شما فایل منیجر قدرتمند Es File Explorer است.  این نرم افزار امکان مدیریت پرونده ها وفایل های تان و حتی برنامه های درحال اجرا را به شما می دهد.

فایل‌های اندرویدی خود را با فایل منیجرها مدیریت نمایید

از دیگر امکانات و ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باز کردن فایل های زیپ(zip) و فشرده  (rar) و رمزگذاری شده (با داشتن این برنامه نیازی به نصب برنامه های دیگری برای باز کردن فایل های زیب شده وفشرده خود ندارید.)
  • امکان بکاپ گیری از فایل هایتان و حذف کردن آنها
  • استفاده آسان و سریع
  • رایگان و در عین حال کاربردی
  • امکان مدیریت حرفه ای فایل ها را برای هرکاربری میسر می سازد.
  • سازگاری با محیط های مختلف از جمله محیط های ابری
  • داشتن پلیر داخلی
     

از مهمترین و پرکاربردترین امکانات این برنامه می توان به اشتراک گذاری فایل ها بین شما و اطرافیانتان با سرعت و امنیت بالا اشاره نمود که از راه های مختلف از جمله شبکه های مخابراتی و یا شبکه وای فای انجام می گیرد. شما می توانید با دانلود فایل منیجر از سایت های گوناگون از جمله گوگل پلی از امکانات فوق العاده این منیجر پرطرفدار استفاده نمایید.

انتقال با سرعت بالا با برنامه زاپیا   (zapya)

اگر به واسطه کار خود و یا به هردلیل دیگری در طول روز ناچارید تعداد زیادی فایل با حجم های بالا را از طریق بلوتوث ارسال کنید که طبیعتا  به دلیل حجم بالای این فایل ها این جابه جایی به کندی صورت می گیرد می توانید این فایل ها را با سرعت و امنیت  بیشتر و بالاتری ارسال نمایید. ما در نظر داریم نرم افزاری به همین منظور با نام زاپیا  به شما معرفی نماییم.

با این برنامه به وسیله وای فای گوشی خود می توانید انتقال اطلاعات را انجام بدهید. لازم به ذکر است که این برنامه با سرعت باورنکردنی 2 مگابایت بر ثانیه فایل های شما را منتقل می کند.

با دانلود زاپیا (zapya)  همچنین می توانید فایل های موردنظر خود را که برروی گوشی هوشمند شما نصب هستند بدون وجود فایل اصلی آن ها برای دیگران ارسال نمایید.

لاین (line) هم منیجراست  هم پیام رسان!

این منیجر نه تنها برای انتقال فایل ها و تصاویر مورد نظر قابل استفاده است بلکه می توان از این نرم افزار برای برقراری ارتباط هم استفاده کرد. در واقع می توان گفت منیجر لاین یک شبکه اجتماعی نیز می باشد و مانند اکثر شبکه های اجتماعی می توانید محتوا ها و عکس ها و فایل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و آن ها نسبت به تایید یا عدم تایید آن اقدام نمایند.

شما با دانلود لاین می توانید از امکانات آن به صورت رایگان استفاده نمایید و از سرعت و امنیت آن لذت ببرید . از دیگر امکانات این برنامه جالب و کاربردی می توان به ایجاد راه ارتباط میان کاربران این برنامه اشاره نمود . به وسیله این برنامه و با استفاده از اینترنت می توانید با کاربران دیگری که لاین را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده اند ارتباط برقرار کنید. برای اینترنت مورد استفاده هم می توانید از اینترنت سیم کارت استفاده نمایید و هم از wifi هیچ فرقی ندارد . اما همانطور که گفته شد برای برقراری ارتباط با  استفاده از این نرم افزار باید هر دو طرف این نرم افزار را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب  و فعال نمایند.

فایل‌های اندرویدی خود را با فایل منیجرها مدیریت نمایید

توجه داشته باشید با نصب این نرم افزار و فعال نمودن آن، لاین از شما می خواهد امکان دسترسی به قسمت هایی از گوشی هوشمندتان ازجمله  مخاطبین گوشی هوشمند شما را داشته باشد و این مورد به این منظور است که خود برنامه از بین مخاطبین شما افرادی را که لاین را بر روی گوشی های خود نصب و فعال دارند برای شما معرفی نماید تا درصورت نیاز با آن ها ارتباط برقرار کنید .

لازم به ذکر است که استفاده از نرم افزار لاین رایگان بوده و شما بجز هزینه ای که برای اینترنت می پردازید هزینه دیگری پرداخت نمی کنید.

فیلگرام یا همان تلگرام فارسی

 احتمالا همگی با برنامه تلگرام آشنایی دارید. این برنامه نسخه فارسی تلگرام بوده که به دلیل سرعت بالا و سادگی کار با آن و ایمنی زیاد از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار شده است . فیلگرام شما را قادر می سازد تعداد زیادی پیام را به صورت نامحدود و به تعداد زیادی کاربر ارسال نمایید و همچنین ویدیو و عکس و ... را به اشتراک بگذارید و برای دوستان خود ارسال نمایید .

 فیلگرام با ارائه هر نسخه جدید از تلگرام به روز می شود و دارای امکانات جالب و کاربردی زیادی از جمله ربات ها و یا امکان ایجاد کانال های مختلف است که در آن می توان اطلاعات بسیاری را برای تعداد بیشتری از افراد به اشتراک گذاشت . ارتباط در کانال بصورت یک طرفه بوده و تنها ادمین ها می توانند پیام هایی را برای اعضای کانال به اشتراک بگذارند.

 ربات ها یکی از امکانات تلگرام هستند. شما می توانید از طریق برنامه نویسی و یا استفاده از سایت های مرتبط ربات تلگرامی ایجاد کنید و از طریق آن با کاربران تلگرام ارتباط برقرار کنید و یا از ربات های موجود استفاده کنید. این ربات ها کاربرد های متنوعی دارند .

تلگرام یکی از پیام رسان هایی است که بیش از صدها میلیون کاربر دارد و شمار این کاربرها هر روز رو به افزایش است و هر روز طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد.  با دانلود فیلگرام استفاده هرچه آسان تر از تلگرام را برای خود میسر سازید . از دیگر امکانات آن نیز می توان به امکان پشتیبانی در سیستم های ابری و قابلیت چت گروهی و امکان تبلیغات رایگان نام برد. همانطور که گفته شد فیلگرام قابلیت بروز رسانی دارد و با هر بار بروز رسانی امکانات جدیدی از جمله اضافه شدن حالت روح ، نمایش تغییرات مخاطبین و آخرین نسخه تلگرام را شامل می شود.

 

هاتگرام

همانطور که می دانید نسخه های غیر رسمی تلگرام در ایران وجود دارند که از جمله آن ها می توان به موبوگرام، تلگرام طلایی، فیلگرام و... اشاره نمود. که هاتگرام هم یکی از پرسرعت ترین و کاربردی ترین آنهاست . یکی از مهمترین ویژگی هایی که همچنان این نرم افزار را در بین ایرانیان محبوب نگاه داشته است امکان استفاده از آن بدون فیلترشکن است. همانطور که می دانید فیلتر شدن تلگرام موجب نارضایتی شمار زیادی از ایرانیان گشته است. هاتگرام یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام است که برای استفاده از آن نیازی به فیلترشکن ندارید. این برنامه قابلیت آن را دارد که انواع پیام ها را در تب های مختلف دسته بندی و طبقه بندی نماید.

هاتگرام امکان دیدن پست های محبوب در تلگرام را به تفکیک روز و هفته برای شما ممکن می سازد . از دیگر قابلیت های آن می توان به فارسی بودن آن و امکان استفاده آسان تر کاربران ایرانی اشاره کرد. هاتگرام قادر است مدیران و سازندگان گروه را نمایش دهد. همچنین در هاتگرام این امکان برای شما وجود دارد که بدون افشا شدن نامتان پیام های خود را ارسال نمایید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک کانال یا گروه را بدون عضو شدن در آن بررسی نمایید ، هاتگرام این امکان را برای شما فراهم می کند. دانلود هاتگرام و نصب آن به شما کمک می کند تلگرام را با امکانات بسیار بیشتری بر روی تلفن هوشمند خود داشته باشید.

یکی از امکانات دیگر هاتگرام پیش نمایش استیکر قبل از ارسال می باشد . همچنین شما می توانید در قسمت تنظیمات برای ارسال استیکر تأیید بخواهید. در بخش تنظیمات می توانید دانلود خودکار فیلم و عکس ها را محدود کرده و اینگونه در حجم اینترنت مصرفی خود صرفه جویی نمایید.

برای انتقال فایل Bluetooth چه مزایا و عیوبی دارد؟

با اضافه شدن بلوتوث به گوشی های همراه در دهه های اخیر تحولی در انتقال اطلاعات میان افراد به وجود آمد.

 استفاده از بلوتوث همان گونه که باعث ایجاد یک تحول بود سختی ها و محدودیت های خاص خود را نیز داشت.

از جمله می توان به سرعت پایین انتقال داده با حجم بالا و اینکه فقط برای دستگاه های نزدیک قابل استفاده بود اشاره کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top