تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/07/12 - 08:46
کد خبر: 284884

ستاره‌ها به استقلال برمی‌گردند؟

استقلال ستاره‌هایش را پیش از لیگ هجدهم از دست داد و همین موضوع باعث شد تا این تیم نتایج خوبی نگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرورزشی، مامه تیام در عجمان عملکرد خوبی نداشته؛ او فقط یک گل زده و ۲ پاس گل داده؛ البته که تیام عملکرد بهتری نسبت به ۳ بازیکن خارجی کنونی استقلال داشته و این اظهار نظر شفر و خطیر که تیام عملکرد خوبی در عجمان نداشته چندان قابل توجیه نیست. با این وجود اگرچه که تیام به عنوان مهاجم عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اما به عنوان بازیکنی که قرارداد بالای یک میلیارد بسته است نتوانسته انتظارات عجمانی ها را برآورده کند. همین مسائل باعث شده تا احتمال جدایی تیام از عجمان وجود داشته باشد اما نکته مهم این است که مقصد بعدی او استقلال نیست.

در این بین یکی از اتفاقات جالب این است که مسئولان استقلال اخیرا در اظهار نظرهایشان الحاجی گرو را به تیام ترجیح داده‌اند. این در حالی است که گرو در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته حتی یک شوت در چارچوب هم نداشته است و این مهم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هم تکرار شد.

حالا سوال این است آیا تیام به استقلال بازمی‌گردد؟ در این باره باید گفت که به گفته نزدیکان تیام او از الاهلی و الهلال عربستان پیشنهاد دارد و احتمال ترانسفر او یه این تیم ها در نیم فصل وجود دارد. حتی آنها معتقدند که عجمان تیام را برای درآمدزایی جذب کرده است و این فصل قصد ترانسفر او را دارد. در این باره بد نیست هواداران استقلال بدانند که خبری از بازگشت تیام به این تیم نیست چرا که استقلال توان مالی برای جذب این بازیکن را ندارد.

اتفاق مهم اما برای استقلال ابن است که طبق توافق، عجمان علاوه بر پرداخت ۳۰۰ هزار دلار به استقلال، بابت ترانسفر بعدی این بازیکن هم باید حق الزحمه استقلال را پرداخت کند. استقلال در صورتی که تیام از عجمان به هر تیمی ترانسفر شود ۲۵ درصد سهم می برد و این درآمد خوبی برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.

از سوی دیگر ماجرای امید ابراهیمی مطرح است. آیا او به استقلال بازمی‌گردد؟ ابراهیمی با توجه به ناکامی‌‎های تیم الاهلی احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. رئیس باشگاه الاهلی گفته است که قصد برکناری میلان ماچالا را ندارد اما در نیم فصل تیم را با جذب نفرات جدید تقویت خواهد کرد. بدین ترتیب احتمال جدایی خانزاده و ابراهیمی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد که از همین رو می توان مقصد احتمالی ابراهیمی را استقلال دانست. همچنین جپاروف هم تمایل به بازگشت دارد و این موضوع با شفر در میان گذاشته شده است و همه چیز بستگی به تصمیم استقلال و شفر خواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top