تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/15 - 20:51
کد خبر: 285363

«تنگه ابوقریب» در علوم پزشکی اهواز اکران می‌شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اکران «تنگه ابوقریب در تالار شهدای دانشگاه خبر داد و گفت: در این اکران نماینده انجمن اسلامی این دانشگاه به ارائه مطالباتش از وزیر بهداشت می‌پردازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خسروی، دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص اکران فیلم تنگه ابوقریب در این دانشگاه گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فردا، دوشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ فیلم تنگه ابوقریب در تالار شهدای دانشگاه اکران می‌شود.

وی افزود: البته پیش از اکران فیلم قرار است که تعدادی کلیپ در رابطه با صحبت‌های وزیر بهداشت و اقدامات اخیر ایشان پخش شود و پس از آن خانم فروزان، نماینده انجمن اسلامی دانشجویی این دانشگاه که در مقابل وزیر بهداشت به بیان خواسته‌های دانشجویان و مردم پرداخت، به روی سن برود و حدود ۱۰ دقیقه با دانشجویان صحبت کند و این موضوع را مطرح کند که قصد رسانه‌ای کردن این مسئله را نداشته و خواستار بیان مطالبات مردم بوده و چرا وزیر در پاسخ به خواسته‌های وی به حاشیه رفته است.

دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: همچنین قرار است پیش از اکران فیلم تنگه ابوقریب، تقدیری از یکی از خانواده‌های شهدا صورت گیرد و پس از آن فیلم اکران شود.

وی ادامه داد: اکران فیلم تنگه ابوقریب در تالار شهدای دانشگاه صورت می‌گیرد که حدود ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد و بلیط‌های مربوط به اکران این فیلم در روز شنبه، ۱۴ مهرماه در دانشکده‌ها و مقابل سلف مرکزی به قیمت ۴ هزار تومان برای هر نفر به فروش رسیده است؛ البته قرار است در این اکران از دانشجویان پذیرایی نیز صورت گیرد.

خسروی با بیان اینکه ۴۰۰ بلیط به دانشجو‌ها فروخته شده و این اکران در یک سانس انجام می‌شود، اظهار داشت: البته برای انتقال دانشجو‌ها به دانشگاه و محل اکران فیلم، سرویس‌هایی نیز تدارک دیده شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top