تاریخ انتشار: شنبه 1397/07/28 - 13:13
کد خبر: 287122

خرید آنتی ویروس اورجینال بهترین راهکار برای مقابله با باج افزارها

امروزه همه ما کاربران فضای مجازی در اخبار و روزنامه و ... با عبارات باج افزار و بد افزار آشنا هستیم . طی تحقیقات انجام شده توسط مراکز معتبر ، مشخص شده است بیشتر کاربرانی که از ویندوز کرک شده یا جعلی استفاده می کنند به دلیل اینکه نمی توانند آپدیت های ویندوز را به صورت کامل دریافت کنند

خبرنامه دانشجویان ایران: در تمامی کشورها و به خصوص در ایران، بسیاری از مردم با ذهنیت صرفه جویی در هزینه هایشان اقدام به دانلود و نصب نرم افزار و آنتی ویروس کرک شده می کنند ، به عنوان مثال بیشتر نسخه های ویندوز و آنتی ویروس که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد از نوع غیر اورجینال و کرک شده می باشند. چیزی که بیشتر کاربران در ایران نمی دانند این است که تمامی این نرم افزارها و آنتی ویروس ها توسط افرادی کرک می شوند که دارای معلومات بالایی در زمینه هک و سرقت اطلاعات می باشند و بعد از همین طریق می توانند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کنند. پس برای ایجاد یک سیستم امن و پایدار باید از نرم افزار های اورجینال و آنتی ویروس اورجینال و قانونی استفاده نمایید.

خرید آنتی ویروس
طی بررسی های صورت گرفته توسط مراکز تحقیقاتی معتبر بیش از نیمی کاربران اینترنت در ایران از آنتی ویروس استفاده نمی کنند و یا از آنتی ویروس کرک شده و تقلبی استفاده می کنند. در شرایط فعلی که همه روزه خبر جدیدی از انتشار باج افزار ها ، ویروس ها و تروجان های گوناگون منتشر می شود ایران بستر مساعدی برای فعالیت سودجویان اینترنتی می باشد. شما با پرداخت هزینه ای اندک می توانید نسبت به خرید آنتی ویروس اورجینال اقدام نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. KEYIRAN به عنوان نماینده رسمی و توزیع کننده آنلاین آنتی ویروس KASPERSKY، آنتی ویروس ESET، آنتی ویروس BITDEFENDER، آنتی ویروس AVIRA، آنتی ویروس GDATA، آنتی ویروس AVAST و آنتی ویروس McAfee می تواند مرجع اصلی خرید آنتی ویروس اورجینال در ایران و خاورمیانه باشد.

خرید آنتی ویروس اورجینال بهترین راهکار برای مقابله با باج افزارها

خرید ویندوز اورجینال
امروزه همه ما کاربران فضای مجازی در اخبار و روزنامه و ... با عبارات باج افزار و بد افزار آشنا هستیم . طی تحقیقات انجام شده توسط مراکز معتبر ، مشخص شده است بیشتر کاربرانی که از ویندوز کرک شده یا جعلی استفاده می کنند به دلیل اینکه نمی توانند آپدیت های ویندوز را به صورت کامل دریافت کنند اطلاعات مهم خود را از دست داده اند.بنابراین با استفاده از ویندوز اورجینال و دریافت به موقع آپدیت های ویندوز شما می توانید از بروز این گونه مشکلات جلوگیری نمایید. KEYIRAN همکار تجاری مایکروسافت در ایران و خاورمیانه، امکان خرید آنلاین محصولات قانونی شرکت مایکروسافت را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

برای خرید آنتی ویروس اورجینال و ویندوز اورجینال می توانید به فروشگاه آنلاین Keyiran.com مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
فاطمه
1397/08/05 - 20:08

بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی توزیع کننده آنتی ویروس شرکت دورانتاش هستش.
هم برای آنتی ویروس های خانگی و هم آنتی ویروس های تحت شبکه و سرور و دیتاسنتر
کامران
1398/10/21 - 15:25

بنده به عنوان مسئول IT چند شرکت بزرگ تمامی نرم افزار های امنیتی این شرکت ها را از کی ایران تهیه می کنم و خدمات و پشتیبانی راضی کننده ای دارند.
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top