تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/07/29 - 19:35
کد خبر: 287304

آغاز ممنوعیت فروش پوشاک خارجی و برند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: نمایندگی پوشاک خارجی که اکثرا در شمال شهر مستقر هستند با این اقدام امکان واردات ندارند و نمی توانند ادعای نمایندگی کنند و به زودی اجناس موجود آنها تمام می شود و فرصتی برای فروش پوشاک داخلی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به اجرای طرح اسناد الکترونیکی در واردات و صادرات کالاها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی دستگاه‌ها گفت: در حال حاضر هر کالایی که وارد کشور می شود شناسه دارد و وارد کننده باید کالا را در سامانه جامع تجارت ثبت کند تا بتواند سایر مراحل ورود و توزیع کالا را انجام دهد.

وی افزود: همه انبار کالاها رجیستر هستند و شناسه دار هستند و کالاهای وارداتی بیمه می شوند که وسایل نقلیه حمل کننده آن دارای شناسه باشد و به این ترتیب عملیات کنترل کالاها از مبدا ،مسیر گمرک تا مقصد تا مرحله خرده فروشی نظارت می شود.

صادقی با اشاره به اجرای سیاست جدید ارزی و مزایای آن تصریح کرد: تک نرخی شدن نرخ ارز قدرت اقتصادی کشور را در عرصه بین المللی در نقطه بهینه قرار داده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه با تصمیم جدید واردات ۱۴۰۰ قلم کالا ممنوع شده است گفت: برخی از این کالاها ،اقلامی هستند که هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند و با این اقدام در کنار افزایش نرخ ارز انگیزه ورود کالاهای قاچاق به حداقل کاهش یافت و   حمایت از اجرای این تصمیم به نفع تولید داخل است.

وی با اشاره به ممنوعیت واردات پوشاک خارجی تصریح کرد: نمایندگی پوشاک خارجی که اکثرا در شمال شهر مستقر هستند با این اقدام امکان واردات ندارند و نمی توانند ادعای نمایندگی کنند و به زودی اجناس موجود آنها تمام می شود و فرصتی برای فروش پوشاک داخلی است.

صادقی عنوان کرد: نمایندگی های کالاهای خارجی و فروشندگان اقلام برند با هماهنگی اتاق اصناف و با اختیاراتی که قانون نظام صنفی تعریف کرده است می توانند کالاهای با کیفیت تولید داخل را عرضه کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در پایان گفت:  برخی برندهای پوشاک می توانند با تولید مشترک داخلی اقدام به فروش کالا ی پوشاک کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top