تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/08/02 - 17:40
کد خبر: 287817

پرداخت سیار خسارت خودروی زائران اربعین

تیم های ویژه خسارت سیار شرکت سهامی یک شرکت بیمه ای با بدرقه رسمی از مقابل ساختمان مرکزی این شرکت عازم مناطق مرزی غربی کشور و مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین حسینی (ع) شدند.

 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، مهر نوشت: محسن پور کیانی در آیین بدرقه و اعزام تیم های خسارت سیار، با تاکید بر اهمیت والای حرکت مردمی میلیونها زائر در ایام اربعین حسینی (ع)، بیمه ایران را یار و همراه همیشگی مردم در این گردهمایی و همایش عظیم اسلامی و انسانی دانست.

یک مقام مسئول در صنعت بیمه با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران در بخش خسارت سیار گفت: ۱۵ تیم ویژه خسارت سیار اعزامی به مناطق مرزی غرب کشور و مسیرهای راهپیمای زائران کربلای معلی تا ۱۰ آبان ۹۷ همراه زائران خواهند بود. این تیم ها با برخورداری از کارشناسان خبره به هنگام بروز کوچکترین سانحه رانندگی در کوتاهترین زمان ممکن درمکان حادثه حضور یافته و در همان محل، خسارت وارد شده را پرداخت خواهند کرد.

پورکیانی اضافه کرد: علاوه بر تیم های خسارت سیار، شعب نیز در پنج استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان و لرستان از روز شنبه ۵ آبان تا پایان مراسم اربعین و پس از آن تا دهم مهر در حال آماده باش بوده و به همین منظور کشیک هایی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تمامی کسانی که از طریق سامانه «سماح» برای اعزام به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند با پرداخت فقط ۱۵ هزار تومان تحت پوشش بیمه های عمر، حوادث و درمان بیمه ایران قرار دارند.

عباسعلی فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل این شرکت بیمه ای نیز در سخنانی به تشریح ویژگی تیم های خسارت سیار اعزامی پرداخت و گفت: مهمترین ویژگی تیم های اعزامی خسارت سیار این است که در محل حادثه رانندگی و به صورت الکترونیکی خسارت وارد شده را به زیان دیدگان پرداخت می کنند.

فراشیانی با بیان اینکه دسترسی آسان و سریع به این تیم های خسارت سیار با شماره گیری ۰۹۶۶۸ امکان پذیر است، حذف دریافت مدارک غیر ضروری از پرونده خسارت ها را از دیگر ویژگی های تیم های خسارت سیار دانست و افزود: بیمه گذاران بیمه های شخص ثالث بیمه ایران در صورت بروز حادثه فقط ملزم به ارائه گواهینامه و کارت خودرو هستند.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top