تاریخ انتشار: شنبه 1397/08/19 - 11:15
کد خبر: 289741

بک لینک چقدر بر سئو سایت تاثیرگذار است؟

ویرلن یک برند معتبر در حوزه تبلیغات اینترنتی است که بطور تخصصی ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر و پربازدید است.

خبرنامه دانشجویان ایران: آیا بهینه سازی سایت برای رتبه اول گوگل بدون دریافت لینک به نتیجه میرسد؟، امروز بخش مهمی از درآمد هر کسب کاری از حضور موثر در فضای مجازی تامین میشود و البته مهمترین پتانسیل درآمدزایی در دنیا، جسجتوی گوگل است. بنابراین هر کسب و کاری که موقعیت بهتری را در جسجتوی گوگل داشته باشد میتواند درآمد بهتری نیز نسبت به رقبا کسب کند.

بک لینک چقدر بر سئو سایت تاثیرگذار است؟

آیا شما هم در حال یادگیری سئو سایت هستید تا بتوانید در رقابت حضور در رتبه اول گوگل بالاتر از همه رقبا قرار بگیرید؟

هدف شما کسب درآمد بیشتر از طرق جذب کاربران آنلاینی است که در گوگل جستجو میکنند ؟

برای بهینه سازی سایت خود در نتایج گوگل تلاش میکنید؟

پس قاعدتا میدانید که خرید بک لینک جزو مهمترین بخش هایی است که باید برای سئوی سایت خود انجام بدهید تا به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی مهم نزدیک تر شوید.

همه سئوکار ها میدانند که دریافت بک لینک در سئو سایت موثر است اما آن چیزی که مهم تر است این موضوع است که آیا میخواهیم با دریافت بک لینک بروی رتبه گوگل تاثیر مثبت بصورت پایدار داشته باشیم یا تنها به حضوری نصفه نیمه در مدتی کوتاه فکر میکنیم ؟

اگر بدنبال شناخت بیشتر انواع بک لینک هستید و برای بدست آورد بهترین بک لینک ها برنامه ریزی میکنید توصیه میکنیم به بخش آموزشی وب سایت ویرلن مراجعه کنید .

در بلاگ آموزشی وب سایت شرکت ویرلن جدید ترین مقالات تخصصی آموزشی در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ منتشر میشود و مطالب بسیار خوبی هم درباره انواع بک لینک و میزان تاثیرگذاری هرکدام ارائه شده است.

در این بخش به چند مورد از آخرین مقالات آموزشی ویرلن که در رابطه با بک لینک منتشر است اشاره میکنیم :

تاثیر بک لینک در سئو سایت

براساس تکنیک های سئو بک لینک ها ارز (واحد ارزشمند) اینترنت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان “رای” مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. موتورهای جستجو از بک لینک ها استفاده می کنند تا از طریق وب سایت شما توانایی پاسخگویی به درخواست های(سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود.

هنگامی که موتورهای جستجو ارتباط یک سایت را با یک کلمه کلیدی محاسبه می کنند، تعداد لینک های ورودی با کیفیت به سمت آن وب سایت را در نظر می گیرند. بنابراین ما نباید فقط به دنبال دریافت لینکهای ورودی باشیم، کیفیت لینک ورودی و کیفیت تولید محتوای رپورتاژ آگهی است که مهم است.

یک موتور جستجو محتوای سایت ها را برای تعیین کیفیت یک لینک محاسبه می کند. هنگامی که لینک های ورودی به سایت شما از طریق سایت هایی دیگر می آیند، مخصوصا آن سایت هایی که دارای محتوای مرتبط با سایت شما هستند، ، این لینک های ورودی باعث می شود سایت شما بیشتر “مرتبط” در نظر گرفته شود. اگر لینک های ورودی در سایت هایی با محتوای غیر مرتبط یافت شوند (ربطی به محتوای شما نداشته باشند) آنها کمتر “مرتبط” شناخته می شوند. هرچه ارتباط لینک های ورودی بیشتر باشد، کیفیت آنها بیشتر خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل دستیابی به بک لینک های با کیفیت، جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شماست. شما نمیتوانید یک وبسایت ایجاد کنید و سپس انتظار داشته باشید که افراد بدون هیچ اشاره ای از جای دیگر، وبسایت شما را پیدا کنند! شما حتما باید کلمه ای را در مورد سایت خود در جایی ارسال کرده باشید. برای مثال یکی از راه هایی که وبمسترها ها در این زمینه استفاده می کردند، تبادل لینک بود که جدیدا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

خب حالا که میدانید که اصطلاح “backlink”  به چه معنی است و چرا آنها برای سئو مهم هستند، بیایید چند تکنیک ساده برای ساخت بک لینک به سایت تان را یاد بگیریم ...

برای مطالعه ادامه این مقاله به سایت ویرلن مراجعه کنید ...

بک لینک چقدر بر سئو سایت تاثیرگذار است؟

بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟

در این مقاله که به تازگی در سایت موز Moz منتشر شده است متخصصان سئو Moz به اهمیت شناسایی و مدیریت انواع بک لینک ها پرداخته شده است.

شناسایی بک لینک های بد در چند سال گذشته با استفاده از ابزارهای بهتر، فهرست‌های بک لینک طولانی تر و افزایش دانش، امری ساده تر شده است، اما برای بسیاری از افراد در صنعت ما، هنوز به طور حرفه ای اجرا نشده است. در حالی که سناریوی ایده آل داشتن یک دید حرفه ای نسبت به بک لینک ها و آماده کردن تک تک لینک ها برای علایق مختلف است، اما برای بسیاری از مدیران وب این کار بسیار گران قیمت است (و البته بسیار دشوار).

 

بک لینک چیست؟

اصول اولیه شناسایی کیفیت بک لینک

در تعیین اینکه آیا یک لینک “بد” است یا نه، و اینکه باید به طور کامل حذف شود، چندین مولفه وجود دارد.

ما در بخشی از پروژه های خدمات سئو به دنبال این هستیم که ریسک پذیر بودن یک لینک را اندازه گیری کنیم (یعنی احتمال اینکه گوگل به این بک لینک برچسب نامناسب بزند و اینکه ما چقدر به ارزش این بک لینک وابسته هستیم).

سه عامل متداول که توسط سئوکار ها  برای تعیین این نمره (نمره ی ریسک پذیری) استفاده می شود بصورت زیر است:

معیارهای اعتماد برای تعیین کیفیت بک لینک

تعدادی معیار در صنعت سئو SEO وجود دارد که برای کمک به شناخت لینک های نگران کننده به آسانی در دسترس هستند. دو موردی که به ذهن  اکثریت می رسد اغلب عبارتند از نمره دهی Moz Spam و Trust Majestic Flow .  این دو ابزار سئو نمره دهی، در واقع کاملا متفاوت عمل می کنند. نمره دهی Moz Spam ، احتمال ممنوعیت یک دامنه را پیش بینی می کند. و Trust Majestic Flow میزان اعتماد به یک دامنه یا صفحه را براساس کیفیت بک لینک ها، مشخص می کند. با وجود اینکه نتایج هر دو متفاوت هستند، هدف این است که به وبمسترها در شناسایی اینکه کدام سایت ها قابل اعتماد می باشند کمک شود.  با این حال، با وجود اینکه اینها یک نقطه شروع خوب هستند، اما برای ارائه دادن یک تصویر واضح از اینکه آیا یک لینک خوب است یا بد، کافی نیستند.

بک لینک چقدر بر سئو سایت تاثیرگذار است؟

برای مطالعه مقالات بیشتر به بلاگ آموزشی سایت ویرلن مراجعه کنید.

ویرلن یک برند معتبر در حوزه تبلیغات اینترنتی است که بطور تخصصی ارائه دهنده خدمات رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر و پربازدید است.

درواقع طبق توصیه کارشناسان سئو بهترین مدل بک لینک، قطعا بک لینک های دریافتی از رپورتاژ آگهی است که خبرگزاری های معتبر با اتوریتی منتشر شده باشد. زیرا بک لینک های رپورتاژ آگهی همیشه فالو هستند و البته بصورت دائمی در سایت ها آرشیو میشود.

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش سئو و بررسی میزان تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی در سئوی سایت به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top