تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/08/27 - 18:54
کد خبر: 290927

زنگنه و طاهری به رده‌بندی رسیدند

نمایندگان اوزان 74 و 125 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدارهای شانس مجدد ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان راهی دیدار رده‌بندی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که از بعد از امروز در شهر بخارست رومانی آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان  74 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که نوید زنگنه و امین طاهری با برتری مقابل حریفان گام به دیدار رده بندی گذاشتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ضربه فنی مغلوب ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت. زنگنه در این مرحله ابتدا به مصاف اسماعیل عبداله‌یف از آذربایجان رفت که با توجه به عدم حضور حریفش برنده اعلام شد تا امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف آندرانیک گابریلیان از ارمنستان برود. در این وزن 23 نفر شرکت کرده اند.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری که 21 نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 مقابل سعید گامیدوف از روسیه در ثانیه های پایانی شکست خورد که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال طاهری راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه 10 بر صفر توماس هیلدنبراندت از کانادا را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر یک از سد الکساندر کولدوفسکی از اوکراین گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف کامیل کوچیولیک از لهستان برود.

در وزن 61 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، ایمان صادق در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 از سد بایرجان توربک از قزاقستان گذشت. وی در دور دوم اُرطُغرل قهوه چی از ترکیه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در دور سوم پیلیدیس را با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کرد و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 2 بر صفر مغلوب امشب شن فائز از آمریکا شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. صادقی امشب برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف مینگهو لیو از چین خواهد رفت.

در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، کامران قاسم‌پور در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در دور سوم عارف اوزن از ترکیه 10 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد گامباتار از مغولستان گذشت و فینالیست شد. قاسم‌پور برای کسب مدال طلا با آرتور نایفونوف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل ایشیگورو از ژاپن به برتری رسید، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر 10 مغلوب اسلان بیک ساتیف از روسیه شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

شهبازی امشب برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف ایراکلی میتسیوتوری از گرجستان خواهد رفت. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
برگزاری اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم +اسامی اعضا
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top