تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/11/08 - 15:05
کد خبر: 300087

سئو تضمینی، از رویا تا واقعیت!

تمام تکنیک ها و راز های سئو را بلدیم: همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین اصل برای بهینه سازی سئو ، محتوای ارزشمند و کمی زمان است، پس قرار نیست اتفاق جادویی بیفتد بنابراین گول این شعار را هم نخورید.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای شروع هر کسب و کاری نیاز دارید که معرفی و دیده شوید، با پیشرفت دنیای مجازی هم  بهترین ابزار برای معرفی برند شما، یک وب سایت است، البته از اکانت های شبکه‌های اجتماعی هم نباید غافل شد. برای اینکه ترافیک سایت شما به حد قابل قبولی برسد، لازم است کار‌هایی انجام دهید و نکاتی را در نظر بگیرید، تمام این نکات به این معنیست که باید سئو سایت را بهینه سازی کنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل بهینه سازی سئو و تولید محتوا را به دست متخصصان این فن می‌سپارند. البته در این زمینه شعار‌های تبلیغاتی زیادی هم به چشم می‌خورد. برای مثال قطعاً این شعار تبلیغاتی را زیاد دیده اید: سئوی تضمینی!

آیا واقعاً چیزی به نام سئوی تضمینی وجود دارد؟ اصلاً سئو را می‌توان تضمین کرد؟

سئو تضمینی، از رویا تا واقعیت!

سئوی تضمینی
شرکت‌هایی که شعار سئوی تضمینی یا چیزی شبیه به آن دارند، دقیقاً چه چیزی را تضمین می‌کنند؟ آن‌ها تضمین می‌کنند که وب سایت شما در مدت زمان کوتاهی مانند یک ماه، در رتبه های بالای گوگل قرار خواهد گرفت. اگر این شرکت‌ها به قول خود عمل کنند و وب سایت شما را به رتبه‌های بالا برسانند، چگونه این کار را انجام داده‌اند؟ یکی از راه‌هایی که این شرکت ها انتخاب می کنند، ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر است (معمولاً این سایت‌ها توسط گوگل شناسایی و اسپم می‌شوند). باید بدانید این روش سایت شما را در مدت کوتاهی به رتبه های بالای گوگل می‌رساند ولی در نهایت به ضرر سایت شما خواهد بود زیرا همان‌طور که گفتیم گوگل سایت‌های مزرعه لینک را شناسایی کرده و اسپم می‌کند و بدیهی است که سایت شما هم مشمول جریمه یا پنالتی گوگل شود.

پس اساسا، سئوی تضمینی به نفع وب سایت شما نخواهد بود. به جای این هزینه و عمل‌کرد اشتباه می‌توانید محتوای مفیدی در سایت خود عرضه کنید، شاید کمی زمان لازم باشد تا ترافیک سایت بالا برود و برند شما معرفی شود، ولی شک نداشته باشید که در نهایت به نفع کسب و کار شما خواهد بود. وقتی اصول کار سایت شما استاندارد باشد و محتوایی که تولید می‌کنید برای کاربران مفید به نظر برسد، یک عالمه از راه را رفته‌اید و گوگل هم وب سایت شما را به عنوان یک وب سایت معتبر، تلقی خواهد کرد.

شعار‌های سئوی تضمینی
شاید بسیاری از تضمین‌ها و شعار‌هایی که برخی شرکت ها ارائه می‌دهند، به واقعیت تبدیل شود ولی همان‌طور که گفتیم، زمان زیادی پایدار نخواهد بود. برای همین در این قسمت می‌خواهیم برخی شعار‌ها را بررسی کنیم و ببینیم، حتی اگر به واقعیت تبدیل شوند چه مفهومی دارند و چگونه این اتفاقات می افتند؟

- شناسایی الگوریتم های موتور جستجو: شاید اولین بار که این جمله را ببینید با خود تصور کنید چه متخصصان قهاری در این شرکت وجود دارند و قطعاً سئوی شما را تضمین می‌کنند، ولی موضوع این است که شرکتی مانند گوگل، چندین و چند الگوریتم مختلف دارد که آن‌ها هم مرتبا به روز می‌شوند و تغییر می‌کنند پس کسی نمی‌تواند ادعا کند که بر الگوریتم‌های گوگل، اشراف دارد.

سئو تضمینی، از رویا تا واقعیت!

- در مدت کوتاهی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید: این هم یکی دیگر از شعار‌های وسوسه بر انگیز است که در کنار سئوی تضمینی خواهید دید. اگر این تضمین به شما داده شد و شما در مدت تنها چند روز وب سایت خود را در صفحه اول گوگل دیدید، کمی دیگر منتظر بمانید و شاهد باشید که گوگل وب سایت شما را جریمه خواهد کرد زیرا هیچ وقت سئوی یک شبه و با میانبر بدست نمی‌آید و بیش از هر چیز نیاز به محتوای مناسب دارد.

- تمام تکنیک ها و راز های سئو را بلدیم: همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین اصل برای بهینه سازی سئو ، محتوای ارزشمند و کمی زمان است، پس قرار نیست اتفاق جادویی بیفتد بنابراین گول این شعار را هم نخورید.

چرا سئو قابل تضمین نیست؟
چند نکته ساده و مهم وجود دارد که بر اساس آن می‌توانیم پاسخ این سؤال را بدهیم. وقتی شرکتی تضمین می‌کند که شما را به رتبه اول گوگل می‌رساند، قولی غیر اخلاقی و غیر مسئولانه به شما داده است، زیرا بر اساس اطلاعات گوگل، هیچ سایتی نمی‌تواند به صورت قطعی جایگاه اولی بودن را بگیرد و حتی اگر این رتبه را کسب کند ممکن است زیاد پایدار نباشد. از این‌ها گذشته بر اساس الگوریتم های گوگل، رتبه‌ها بر اساس کوئری ها، منطقه ها و زبان‌های مختلف، تغییر می‌کنند، پس هیچ تضمینی وجود ندارد

سئو تضمینی، از رویا تا واقعیت!.

سئوی سایت را به چه شرکت هایی بسپاریم؟
توصیه ما این است به شرکت هایی مراجعه کنید که نامی معتبر در این زمینه دارند و هیچ شعار یا وعده غیر منطقی به شما تحویل نمی‌دهند بلکه تضمین می‌کنند که در مدت زمانی معقول و به کمک روش‌های استاندارد نهایتاً سئوی سایت شما در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت. برای این کار حتماً با شرکت قرار داد ببندید و توجه داشته باشید که این شرکت دارای شماره ثبت و کد اقتصادی باشد، تا شما بتوانید قرار داد خود را پیگیری کنید. می توانید با مشاورین پونه مدیا مشورت کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد
دیدار رافائل گروسی با امیرعبداللهیان
پذیرش ۵۳ درصد دانشجویان دکتری به روش استادمحور
دیدار نیچروان بارزانی با رهبر معظم انقلاب
اولین رده‌بندی فوتسال جهان
آغاز فاز مطالعاتی ساخت ماهواره مشترک دانشگاههای تهران و مسکو
تجدید میثاق مسئولان سازمان حج و زیارت با آرمان‌های امام(ره)
دانشگاه و صنعت در دولت سیزدهم به هم نزدیکتر شدند
راهکاری برای خواندن سریع نمازهای قضا
تکذیب نامه انتقادی منتسب به آیت‌الله سبحانی
رویداد «ریحان‌شهر» به مرحله ارزیابی رسید
شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
در مورد حجاب دشمن تا پشت درب خانه های ما آمده است
اعضای شورا به قراردادچین دسترسی دارند
گشت و گذار در روستاهای شرق تهران
تهران هشدار نارنجی گرفت ؛ بارش شدید باران و تگرک و احتمال سیل
گام‌های مؤثر شهرداری تهران در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی
ابتلای ۴ ایرانی به یک بیماری خطرناک ؛ مرگ یک نفر تایید شد
۸ سد یک استان سرریز کرد +جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top