تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/11/14 - 13:23
کد خبر: 300844

آئودی A6 مدل 2019؛ لوکس‌ترین سدان آئودی

در نسل جدید آئودی A6 صندلی های جلو دارای تهویه هوا، ماساژ و گرم‌کن هستند و فضای بیشتری برای سرنشینان و همچنین حمل بار فراهم شده است. خرید و فروش آئودی هنوز به صورت انبوه در اروپا و آمریکا آغاز نشده، اما با وجود تلاش‌های آئودی امید می‌رود فروش آئودی A6 2019 نسبت به نسل‌های قبل از آن بهتر باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کمپانی آئودی برای سال 2019 بیشترین سرمایه‌گذاری خود را بر روی سری A خود انجام داده است. از این رو آئودی A6 نیز مانند A7 و A8 در لیست بهترین‌های 2019 آئودی قرار دارد. آئودی A6 یکی از سدان‌های بسیار لوکس آئودی است که 7 نسل از آن تا کنون وارد بازار شده است. نسل هشتم این خودرو چندی پیش در نمایشگاه خودرو ژنو در معرض عموم قرار گرفت و رخ تازه‌ای به رقبای خود نشان داد.

آئودی A6 مدل 2019؛ لوکس ترین سدان آئودی

با ورود نسل جدید این خودرو طرفداران آئودی تمایل بسیاری برای خرید آئودی A6 نشان داده‌اند. کمپانی آئودی نیز امیدوار است با عرضه نسل‌های جدید سری A خود به بازار سهم قابل توجهی از خرید و فروش خودرو را به سمت خود منعطف کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و تغییرات جدید آئودی A6 را مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی بدنه آئودی A6 2019
طراحی بدنه این خودرو در نسل جدید نیز مانند نسل‌های قبل اصالت خود را حفظ کرده و همانند بقیه اعضای خانواده خود از پلتفرم MLB Evo پیروی می‌کند. از این رو در نگاه اول تغییرات چندان زیادی در بدنه و ظاهر آئودی  A6 مشاهده نمی‌شود. اما اگر با دقت تر نگاه کنید متوجه خطوط برجسته بالای گلگیر‌ها خواهید شد. در نمای پشت ماشین نیز چراغ های LED قدرتمند‌تر شده و با یک نوار کرومی‌ به هم متصل شده‌اند. بدنه آئودی A6 با سیستم آیرودینامیکی آن طوری هماهنگ شده تا در هر نوع جاده‌ای کمترین فشار به کابین ماشین وارد شود و رانندگی با آن نسبت به نسل های قبل حس بهتری را برای رانندگان ایجاد کند.

آئودی A6 مدل 2019؛ لوکس ترین سدان آئودی

طراحی داخل کابین آئودی A6
به محض ورود به کابین آئودی A6 متوجه تغییرات بزرگی می‌شوید که کمپانی آئودی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آن‌ها را برای خودروهای خود فراهم کرده است. ارتقاء سیستم MMI و سیستم اطلاعات سرگرمی ‌از بزرگ‌ترین تغییراتی است که در داخل کابین آئودی A6 قابل مشاهده است. وجود 2 نمایشگر تمام لمسی 10 اینچی و 8.6 اینچی در امتداد هم در محور میانی خودرو جذابیت و کارایی بسیاری را به کابین آئودی A6 اضافه کرده است.

سیستم MMI جدید به افراد این امکان را می‌دهد تا از مسیر های پر تکرار، شماره تماس ها و یا موج رایویی مورد علاقه خود بر روی نمایشگر 8.6 اینچی یک shortcuts تهیه کنند. علاوه بر این ها نمایشگر پشت فرمان نیز در نسل جدید با قابلیت نمایش اطلاعات به صورت فول اچ دی و نیز در سایز 12 اینچ طراحی شده است. این نمایشگر 2 حالت مختلف را برای نمایش اطلاعات در اختیار رانندگان قرار می‌دهد، حالتی که در آن اطلاعات فنی بزرگ‌تر هستند و حالت اطلاعات سرگرمی‌( infotaitment) که در آن نقشه کل مسیر خود را نیز پیش روی خود دارید.

آئودی A6 مدل 2019؛ لوکس ترین سدان آئودی

در نسل جدید آئودی A6 صندلی های جلو دارای تهویه هوا، ماساژ و گرم‌کن هستند و فضای بیشتری برای سرنشینان و همچنین حمل بار فراهم شده است. خرید و فروش آئودی هنوز به صورت انبوه در اروپا و آمریکا آغاز نشده، اما با وجود تلاش‌های آئودی امید می‌رود فروش آئودی A6 2019 نسبت به نسل‌های قبل از آن بهتر باشد.

طراحی قوای محرکه
آئودی A6 در نسل جدید در بخش فنی نیز تغییراتی داشته است. سیستم 4 چرخ متحرک آن طوری طراحی شده تا در پارک خودکار و بیرون آمدن از پارک خودکار عملکرد بهتری را ارائه دهد. آئودی A6 از یک موتور 3 لیتری توربوشارژ قدرتمند V6 بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید نیروی 335 اسب بخار را دارد و گشتاور آن نیز به 500 نیوتون متر می‌رسد. یک سیستم هیبریدی 48 ولتی نیز در کنار این موتور قرار گرفته تا عملکرد سیستم استارت/ استاپ خودرو و نیز رانندگی با آن را بهبود بخشد. مانند آئودی A7، آئودی A6 نیز از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک 2کلاچه بهره می‌برد تا عملکرد قدرتمند این خودرو را تکمیل کند.

آئودی A6 مدل 2019؛ لوکس ترین سدان آئودی

بر اساس نتایجی که از تست‌های رانندگی آئودی A6 موجود است می‌توان نتیجه گرفت که با وجود تکنولوژی‌های جدید به کار رفته در بخش فنی این خودرو، باز هم گیربکس و موتور آن به خوبی نسل های قبل هماهنگی ندارند. آئودی A6 2019 در بخش عملکرد فنی در تست های رانندگی باعث شرمندگی اجداد خود شده و انعطاف پذیری خوبی را نسبت به قبل نشان نمی‌دهد. این موضوع می‌تواند در آینده‌ای نزدیک بازار خرید و فروش آئودی A6 را تحت تاثیر قرار دهد و حتی باعث افت فروش آن نیز شود.

اما به‌طور کلی اگر قدرت موتور را با نسل های قبل مقایسه نکنیم، باز هم ویژگی های مثبت زیادی در بخش فنی این خودرو وجود دارد که خرید آئودی A6 2019 را به یک خرید منطقی تبدیل می‌کند.

منبع: ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عکس‌| ز استقلال در آزادی سوخت؟!
تتلو فعلا آزاد نمی شود
دوره شعبان بی مخ‌ها گذشته است
انشاالله ما قهرمانیم
بیانیه باشگاه پیکان علیه استقلال
خداحافظی مورایس با سپاهان؟
این همه آدم زحمت می‌کشند و یک سوت همه چیز را عوض می‌کند
احتمال قرار گرفتن اسرائیل در لیست سیاه سازمان ملل شدت گرفت
عمیقا درباره رفح متاسفیم؛ تحقیقات اسرائیل را دنبال می‌کنیم
مارپیچ سکوت کم کم داره شکسته میشه...
اورژانس هوایی ارومیه جان ۵ بیمار را نجات داد
حکم قطعی پرونده فساد در شورای شهر و مدیریت شهری مهاباد صادر شد
آیت الله رئیسی به خادمی امام رضا (ع) عشق می‌ورزید
حمله به چادرهای آوارگان در رفح را به شدت محکوم می‌کنیم
تصاویر رفح وحشتناک است
لحظه‌ای که نیکی هیلی روی بدنه بمب‌های اسراییلی را امضا کرد! +عکس
تصویب سند سبک پوشش اسلامی-ایرانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی
درخواست همسر شهید امیرعبداللهیان از دانشگاهیان
توقف بازی استقلال و گل‌گهر به دلیل حضور جیمی جامپ!
تصاویر منتشر نشده از حضور سید حسن نصرالله بر بالین مادرش
مراسم هفتم شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در وزارت خارجه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top