تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/23 - 20:26
کد خبر: 301879

همکاری مشترک «خبرنامه دانشجویان ایران» و مرکز رسانه‌ای متمم؛

با شرکت در این دوره‌ها، یک نویسنده‌ی تحلیل‌گر شوید +موشن گرافیک

با شرکت در این دوره‌ها، یک نویسنده‌ی تحلیل‌گر شوید +موشن گرافیک

خبرنامه دانشجویان ایران با همکاری مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات(متمم)، در راستای تربیت و تقویت نویسندگان و تحلیل‌گران تخصصی مطبوعاتی در جبهه‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، دوره‌های تخصصی تحلیل‌گران نویسنده برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آموزش خبرنگاری و مهارت‌های رسانه‌‍ای همواره یکی از مباحث جذاب برای اقشار جوان به ویژه دانشجویان بوده است اما به علت لزوم کارآموزی عملی نسبتا بلندمدت در این زمینه و همچنین رکود بازار کار، دوره‌های خبرنگاری به خروجی‌های قابل توجهی نمی‌رسند

در همین راستا اما خبرنامه دانشجویان ایران با همکاری یکی از سازمان‌های تخصصی در حوزه‌ی تربیت نویسندگان و خبرنگاران حرفه‌ای تحت عنوان متمم، با در نظرگرفتن مشکلات مذکور، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی تحلیل‌گران نویسنده می‌کند. آموزشی که به شرط اشتغال دوره‌دیدگان صورت می‌گیرد و دانشجویان علاقمند در صورت تمایل می‌توانند پس از این دوره‌های آموزشی در فضای حرفه‌ای مطبوعات فعال شوند.

مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات (متمم)، در راستای تربیت و تقویت نویسندگان و تحلیل‌گران تخصصی مطبوعاتی در جبهه‌ی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور، دوره‌های تخصصی تحلیل‌گران نویسنده برگزار می‌کند.

این دوره‌ها که با هدف افزایش کمی و کیفی نویسندگان و تحلیلگران حوزه‌ی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، در اولین گام با همکاری اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی از سراسر کشور، اقدام به اطلاعرسانی دانشجویان و فعالین دانشجویی مشتاق برای شرکت در این دوره‌ها همراه شد.

آموزش نویسندگان در دوره‌های خبرنویسی مرکز متمم، به شرط اشتغال خواهد بود و هرکدام از دوره‌دیدگان بنا به تمایل می‌توانند به عضویت باشگاه نویسندگان تحلیل‌گر درآمده و یا در صورت انگیزه و توانایی بیشتر به روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر کشور برای اشتغال معرفی شوند.

درمورد دوره‌ی آموزشی تحلیل‌گران نویسنده بیشتر بدانید

دانلــــود

دروه‌های مرکز متمم به منظور دسترسی و سهولت بیشتر دانشجویان از نقاط سراسر کشور همواره در 4 نقطه‌ی کشور و به صورت قطبی برگزار خواهد شد تا امکان حضور و استفاده‌ی تعداد بیشتری از داوطلبین یادگیری تخصصی خبرنویسی و یادداشت نویسی فراهم گردد. در همین راستا نیز اولین دوره‌ی آموزشی تحلیل‌گران نویسنده قرار است از 1 تا 3 اسفند در شیراز ویژه‌ی دانشجویان و متقاضیان ساکن در استان فارس و استان‌های هم‌جوار از جمله کرمان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و بوشهر برگزار شود.

متقاضیان شرکت در دوره‌ی شیراز تنها 5 روز دیگر فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به آدرس www.lmskaran.com/tahlilgari  مراجعه کرده و با گذراندن پیش‌دوره‌ی مجازی، جواز شرکت در دوره‌ی حضوری را کسب کنند.

شرکت در این دوره‌ها برای عموم رایگان بوده و میزبانی از شرکت کنندگان در دوره‌ی شیراز به عهده‌ی مرکز تولید و تحلیل محتوای مطبوعات انقلاب اسلامی(متمم) خواهد بود.

پس تا دیر نشده برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌های تخصصی که به صورت رایگان و با هدف ارتقای توانمندی نویسندگان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی و همچنین تقویت محتوای مطبوعات انقلاب برگزار می‌شود، به آدرس فوق مراجعه کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top