تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/11/29 - 16:59
کد خبر: 302577

زندگی مشترک خود را در یک دفتر عقد رویایی آغاز کنید

ازدواج مهم ترین اتفاق در زندگی هر فردی محسوب می شود، و هر شخصی دوست دارد مراسم عقد و ازدواجی خاطره ساز و عالی داشته باشد. تقریبا اولین لحظات زندگی مشترک بسیاری از افراد در دفتر عقد و بعد از خواندن سفره عقد آغاز می شود. برگزاری مراسم عقد در یک دفتر ازدواج شیک و زیبا خاطرات روز اول زندگی زناشویی شما را برای همیشه در ذهن شما شیرین نگه خواهد داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: ازدواج مهم ترین اتفاق در زندگی هر فردی محسوب می شود، و هر شخصی دوست دارد مراسم عقد و ازدواجی خاطره ساز و عالی داشته باشد. تقریبا اولین لحظات زندگی مشترک بسیاری از افراد در دفتر عقد و بعد از خواندن سفره عقد آغاز می شود. همه ما بارها در بین اطرافیان خود دیده ایم که تا سال ها بعد از ازدواج نیز راجع به مراسم عقد و ازدواجشان که به خوبی برگزار نشده است با حسرت و ناراحتی صحبت می کنند، و برعکس برگزاری مراسم عقد در یک دفتر ازدواج شیک و زیبا خاطرات روز اول زندگی زناشویی شما را برای همیشه در ذهن شما شیرین نگه خواهد داشت. سالن عقد خاطره یکی از زیباترین دفتر عقد و ازدواج در شرق تهران است که در این بخش شما را با فاکتورهای جذاب و ویژه آن آشنا می کنیم.

به دنبال یک دفتر عقد و ازدواج لاکچری هستید؟
همانطور که شما دنبال یک سالن عروسی شیک و زیبا هستید بدون شک دوست دارید مراسم عقد خود را در یک دفتر عقد و ازدواج زیبا و لاکچری برگزار کنید. طراحی و دیزاین دفتر عقد یکی از مهم ترین مسائلی است که زوج های جوان در انتخاب دفتر عقد خود در نظر می گیرند. دفتر عقد باید محیطی زیبا، شیک همراه با تزئین های زیبا داشته و محیطی گرم و دوستانه داشته باشد. پذیرایی مناسب و با کیفیت نیز قطعا برای زوج های جوان بسیار مهم است و همه دوست دارند مهمانانشان را کاملا راضی نگه دارند. دیزاین هایی که فضای دفتر عقد را کاملا رویایی می کند مثل استفاده از سفره عقد آکواریومی یا دستگاه بخار ساز می تواند لحظه شروع زندگی مشترک شما را بسیار جذاب و خاطره ساز کند.

زندگی مشترک خود را در یک دفتر عقد رویایی آغاز کنید

دفتر عقد و ازدواج خاطره:
دفتر عقد و ازدواج خاطره یکی از مجلل ترین و بهترین دفتر عقد و ازدواج در شرق تهران است که در بالاترین سطح کیفیت و زیبایی به زوج های جوان و مهمانانشان خدمات ارائه می دهد. تصاویر و فیلم هایی که در لحظه عقد شما گرفته می شود یکی از ناب ترین و خاطره سازترین عکس هایی است که سال ها آن را روی قاب دیوار یا آلبوم خود نگه می دارید و مدام به دوستان و آشنایان خود نشان می دهید. طراحی و دیزاین بسیار شیک و زیبای سالن عقد و ازدواج خاطره به شما کمک می کند محیطی زیبا و آرامش بخش داشته باشید و هم عکس ها و فیلم هایتان پس زمینه ای بسیار شیک داشته باشد به طوری که بتوانید زیباترین عکس ها و فیلم ها را بگیرید. نورپردازی در دفتر عقد و ازدواج به شکل کاملا حرفه ای باعث می شود عکس هایی که می گیرید کاملا با کیفیت و حرفه ای گرفته شوند و نگران تار یا بی کیفیت شدن عکس های خود نباشید. دیزاین و مدل سفره عقد را می توان مهم ترین و تاثیرگذار ترین مساله در دفتر عقد و ازدواج دانست که به عروس و داماد هنگام خواندن خطبه عقد حس آرام و شیرینی می دهد. دفتر عقد و عروسی خاطره یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین سفره های عقد را برای زوج های جوان خود به سبکی کاملا مدرن و شیک طراحی کرده است. دفتر ازدواج با سفره عقد آکواریومی نمایی بسیار شیک، جذاب و متفاوت دارد که حتی می تواند نظر سخت پسندترین افراد را نیز کاملا معطوف به خود کند. شما حین خواندن خطبه عقد می توانید صدای طبیعی و آرامش بخش جاری شدن آب را بشنوید و فضایی کاملا متفاوت و خاص را در کنار همسر و نزدیکان خود تجربه کنید.

زندگی مشترک خود را در یک دفتر عقد رویایی آغاز کنید

زوج های بسیاری دوست دارند بعد از خواندن خطبه عقد عربی و فارسی خطبه عقد آریایی نیز که محتوایی بسیار زیبا و عاشقانه دارد برایشان خوانده شود. این خطبه از نظر شرعی و حقوقی اعتباری ندارد اما عروس و داماد حین آن قسم های خود را یاد می کنند و از ابراز عشق یکدیگر، احساس آرامش و غرور می کنند. اگر شما نیز تمایل به خواندن این خطبه عقد دارید، دفتر عقد و ازدواج خاطره این خطبه را با کلامی رسا و گرم برای شما اجرا می کند.

با برگزاری مراسم عقد خود می توانید از اجرای موسیقی زنده و شاد که توسط هنرمندان حرفه ای برگزار می شود لذت ببرید. نواخته شدن دف در سالن می تواند شور و حال زیبای شما و مهمانانتان را شیرین تر کند.

زندگی مشترک خود را در یک دفتر عقد رویایی آغاز کنید

دفتر عقد و ازدواج خاطره همچنین با تیم های عکاسی و فیلم برداری حرفه ای همکاری دارد که می توانید با کمک آن ها زیباترین و منحصر به فردترین تصاویر را از مهم ترین روز زندگی خود ثبت کنید.

در کنار داشتن تمام فاکتورهای بالا، بدون شک پذیرایی با کیفیت و به موقع مساله مهم دیگری در روز عقد است که بزرگترها و والدین بیشتر به آن توجه می کنند. پذیرایی در این سالن ازدواج شیک در بهترین و متنوع ترین شکل با کادری مجرب و در زمان مناسب و بدون تاخیر انجام می شود پس هیچ نگرانی بابت این قضیه نداشته باشید.

استفاده از دستگاه بخار ساز، شمع آرایی، بادکنک آرایی، نون و پنیر و سبزی، پارکینگ اختصاصی و دو لاین آسانسور مجزا از دیگر ویژگی های دفتر عقد خاطره است که باعث می شود شما از برگزاری مراسم عقد خود در این دفتر ازدواج شیک رضایت کامل پیدا کنید.

زندگی مشترک خود را در یک دفتر عقد رویایی آغاز کنید

اینستاگرام سالن عقد خاطره daftar.ezdevaj@

تلفن های تماس سالن عقد خاطره :09121190250 - 09391190250 - 02177939782

آدرس سایت سالن عقد خاطره: http://www.salonaghd.ir

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top