تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/11/29 - 18:18
کد خبر: 302578

جک j5 با چه خودروهایی مقایسه می‌شود

جک یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهای چینی و شاسی‌بلند حاضر در بازار کشورمان است. پایین بودن میزان مصرف نسبت به استهلاک و صد البته موتور قدرتمندتر باعث می‌شوند تا از هر مقایسه‌ای پیروز بیرون بیایید. با خرید جک J5 می‌توانید روی بهترین امکانات رفاهی نیز حساب بازکنید

خبرنامه دانشجویان ایران: جک J5 یکی از خودروهای بدشانس چینی به‌حساب می‌آید. مدل غیر اتوماتیک این خودرو که با یک سال تعجیل عرضه‌شده بود با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد که به‌طورکلی بر روی فروش این خودرو آسیب رساند. از طرفی تبلیغات منفی از سوی اکثر منتقدان باعث شد تا عرضه اتوماتیک این خودرو با دید منفی مواجه شود. بااین‌حال مدتی بعد با استفاده اکثر خریداران جدید نور جدیدی بر روی این خودرو تابیده شد و خریدوفروش جک J5 دوباره رواج پیدا کرد. این رایج شدن باعث مقایسه مابین این خودرو با سایر خودروهای هم‌رده جک J5 شد. قیمت جک J5 آن را قابل‌مقایسه با لیفان 620 می‌کند و سبب می‌شود تا این دو خودرو تقریباً 150 و 100 میلیونی به رقابت باهم بپردازند.

قبل از هر چیز باید بدانید از بعد قدرتی، خریدوفروش جک J5 و لیفان 620 با اختلاف یک سال آغازشده از همین رو بهترین مقایسه ممکن به‌حساب می‌آید. از طرفی دیگر هر دو این مدل‌ها با موتوری نزدیک به 1800 سی سی حجم موفق به تولید 140 و 160 اسب بخار نیرو می‌شوند. بااین‌حال چیزی که این خودروها را از هم متمایز می‌کند تعداد دور و میزان سوخت مصرفی آن‌هاست. جک با مصرف 7.5 لیتر بر هر 100 کیلومتر می‌تواند نزدیک به 180 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. اما لیفان 620 با مصرف 6.5 لیتر تنها به 170 کیلومتر بر ساعت ختم می‌شود. در درجه اول با لیفان خودرویی کم‌مصرف گیر آورده‌اید و در درجه بعد سرعت بیشتری هم خواهید داشت. شاید برایتان جالب باشد اما درازای سوخت بالایی که جک J5 می‌سوزاند تنها 5 لیتر فضای باک بیشتر دریافت می‌کنید و این نکته خیلی عجیب است.

جک j5 با چه خودروهایی مقایسه می‌شود

جک J5 از ست کامل ترمزی بهره می‌برد که در کمتر اتومبیلی یافت می‌شود. این ست‌ها شامل: جلو دیسکی دو جداره باقابلیت تهویه و خنک شونده - عقب دیسکی - ABS – EBD می‌شوند. این در حالی است که لیفان 620 با 3 ست کمتر به‌هیچ‌عنوان توان رقابت با جک را ندارد. البته این مبارزه در مورد کیسه‌های هوا برابر است و هردوی این خودروها 2 عدد برای سرنشینان جلو در نظر گرفته‌اند.

در مورد تجهیزات و امکانات رفاهی نیز مبارزه میان این دو خودرو تقریباً برابر است. امکاناتی نظیر:

استاندارد آلایندگی یورو ۴ - گیربکس ۴ سرعتِ خودکار تیپ ترونیک - سیستم خودکار تهویه مطبوع - رینگ ۱۶ اینچی اسپرت آلومینیومی - چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب - چراغ‌های هالوژنی جلو و عقب - شیشه‌های بالابر جلو و عقب برقی - آینه‌های جانبی برقی - روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان - صندلی جلو باقابلیت تنظیم در ۸ جهت - آینه‌های جانبی دارای گرمکن - سنسور نور (روشن و خاموش شدن چراغ‌ها) - اخطاردهنده فشار باد لاستیک‌ها - کنترل سیستم صوتی از روی فرمان - سانروف - خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب - ریموت کنترل در هردوی آنها وجود دارد. البته امکانات لیفان به نسبت جک بسیار کمتر هستند و آن پنجاه میلیون تومانی که بیشتر پرداخته‌اید اینجا به‌کارتان می‌آید. بااین‌حال حضور رینگ‌های اسپرت آلومینیومی همیشه یکی از نیروهای محرکه برای خرید این دو خودرو است و طرفداران خودروهای اسپرت به‌شدت از آن‌ها استقبال می‌کنند.

جک یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهای چینی و شاسی‌بلند حاضر در بازار کشورمان است. پایین بودن میزان مصرف نسبت به استهلاک و صد البته موتور قدرتمندتر باعث می‌شوند تا از هر مقایسه‌ای پیروز بیرون بیایید. با خرید جک J5 می‌توانید روی بهترین امکانات رفاهی نیز حساب بازکنید و این چیزی است که بر لیفان 620 برتری دارد. اگر پس از همه این توصیفات هنوز در انتخابتان شک دارید به سراغ ظاهر این خودروها بروید. هر دوی‌شان زیبا هستند و یکی از آن‌ها اسپرت و دیگری کامل شیک و رسمی است. در انتخابتان موفق باشید!

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top