تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/12/06 - 12:15
کد خبر: 303448

ناصر مصداقی

قدم اول در گام دوم انقلاب

قدم اول در گام دوم انقلاب

مطمئن باشید نیروی جوان و خوش فکر کاملا در مورد مسائل نو خوشفکر و با ادراک کار خواهد کرد و نشان داده است که نسبت به مرزبندی‌ها به شدت حساس است و هرگز اهل بی مبالاتی نیست اما احتیاج به میدان دارد تا بتواند با انگیزه در انجام امور اداره کشور خود به آرمانهای رهبر انقلاب برسد.

خبرنامه دانشجویان ایران: ناصر مصداقی*// رهبر انقلاب فرمودند: برای همه چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ مصرف فرض کرد.

این بیان نشان از آن دارد که مدیران بالای یا باید خودشان به تاریخ انقضائشان توجه کنند یا از جوانان انقلابی بخواهند به یاریشان بیایند توجه باید داشت که فرصت دادن به جوانان باعث حرکت جدی تر و تفکر به روز تر باعث پیشبرد اهداف انقلاب قرن خواهد شد.

چند تغییر اساسی در بدنه ارگان های انقلابی مانند رادیو تلویزیون نشان داد میتوان آتش به اختیار را با روش تشکیلاتی به بهبود اداره کشور برد، مدیر انقلابی و جوان اگر مورد استفاده قرار نگیرد و به او اطمینان نشود همان تفکرات چهل سال پیش که حالا باعث رخوت در اداره کشور شده بیش از این لطمه خواهد زد.

مقام معظم رهبری با چند حکم و دادن مسئولیت به جوانان نشان داد که به گفته خودشان اطمینان دارد و از این مسئولین انتظار چابک کردن در دستگاه های مد نظر دارد بویژه در مسایل فرهنگی کشور با فکر تازه در بدنه دستگاه ها تزریق شود آیا نباید اطمینان کرد و کمک کرد تا جوان انقلابی خودی نشان دهد این اطمینان با همفکری با بزرگان باعث اثر بخشی در خود جوانان کشور میشود و حتما باعث شکوفائی خواهد شد.

رهبری در بیانیه فرمودند: انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و بااراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، حال نوبت مسئولین است که انعطاف نشان دهند و با در نظر گرفتن قابلیت جوانان از این قشر در اداره امور کمک کنند البته تا به جوان میدان داده نشود توانایی او مشخص نخواهد شد دیده شده که در انتخاب جوانان همیشه مدیران دست به عصا جلو میروند چرا که به جهت سپردن مسئولیت هراس از کم کاری دارند اما با استفاده از توانایی نیروی انقلابی اما جوان میتوان در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفت.

مدیر محترم و بالادستی آیت الله خامنه ای بدون حاشیه در مورد بعضی از انفعالات در بیانیه گام دوم میفرمایند: جمهوری اسلامی، متحجّر و در برابر پدیده‌ها و موقعیّتهای نو به نو، فاقد احساس و ادراک نیست، امّا به اصول خود بشدّت پایبند و به مرزبندی‌های خود با رقیبان و دشمنان بشدّت حسّاس است. با خطوط اصلی خود هرگز بی‌مبالاتی نمی‌کند و برایش مهم است که چرا بماند و چگونه بماند. بی‌شک فاصله‌ی میان بایدها و واقعیّتها، همواره وجدانهای آرمانخواه را عذاب داده و میدهد، امّا این، فاصله‌ای طی‌شدنی است و در چهل سال گذشته در مواردی بارها طی شده است و بی‌شک در آینده، با حضور نسل جوان مؤمن و دانا و پُرانگیزه، با قدرت بیشتر طی خواهد شد.

مطمئن باشید نیروی جوان و خوش فکر کاملا در مورد مسائل نو خوشفکر و با ادراک کار خواهد کرد و نشان داده است که نسبت به مرزبندی‌ها به شدت حساس است و هرگز اهل بی مبالاتی نیست اما احتیاج به میدان دارد تا بتواند با انگیزه در انجام امور اداره کشور خود به آرمانهای رهبر انقلاب برسد.

واما بعد از شما مدیر درخواست دارم در آغاز این فصل جدید با ایجاد سد در برابر تخریب ها جهت برداشتن قدم اول از گام دوم انقلاب برای این جهاد بزرگ در ساخت وطن عزیزمان سخن بگویید و اجازه فعالیت دهید.

ما جوانان بویژه با استفاده از تجربیات شما بزرگان قصد آن داریم که گام اول شما را ادامه دهیم.

البته اگر بعضی از مدیران میانی که حضور جوانان را با استفاده از اعمال نظرشان تنگ نکنند میخواهیم در گام دوم انقلاب نشان دهیم که انقلاب ۵۷ همچنان زنده، پویا و روبه جلو است، میخواهیم به مولایمان اطمینان دهیم که اگر نبودیم و ندیدیم که چه مشکلاتی در اوایل انقلاب پیش روی ایشان بود اما با بازخوانی رهنمودهای معظم له هم تجربیات را به کارمیگیریم هم با توان حداکثری به جلو خواهیم رفت.

چرا همچنان کفّه‌ی عدالت به سمت گذشته اشخاص سنگین است مطمئن هستم جوان انقلابی وقتی مسئولیت میگیرد چند ماه اول دنبال بروزرسانی حقوق و مزایا و.....نخواهد بود، خود شما شاهد هستید که عیار معنویّت و اخلاق را در فضای جوانان انقلابی جامعه بسیار بالاست و عشق به ائمه و مرزهای کشور ایران خود باعث جلوگیری از فساد خواهد بود.

مدیران محترم در ۲۲ بهمن ۹۷ به وضوح دیدید که نماد پر ابّهت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روزبه‌روز برجسته‌تر شده. و در تمام این چهل سال، تسلیم‌ناپذیری و صیانت و پاسداری توسط جوانان البته با استفاده از بزرگانی همچو شما روبه روست.

حال آیا زمان آن نرسیده تا با قدم اول شما جوانان میدانی پیدا کنند تا منویات رهبر انقلاب را به هدف خود نزدیک کنند.

* دانشجوی کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top