تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/08 - 03:16
کد خبر: 303643

توضیح معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره استعفای ظریف

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: به خبرنگاران توصیه می‌کنم این مسأله که تصمیمی از قبل مبنی بر استعفا گرفته شده را زیاد جدی نگیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ظهر امروز(دیروز) حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران، درباره استعفای ناگهانی وزیر امور خارجه اظهار کرد: همان‌گونه که می‌بینید من در خوزستان هستم و هنوز از دو روز قبل تا به حال آقای ظریف و آقای روحانی را ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره استعفای وزیر امور خارجه اظهار نظر دقیقی داشته باشم.

وی افزود: من هم این خبر را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شنیده و دیده‌ام و به خبرنگاران هم توصیه می‌کنم این مسئله که تصمیمی از قبل مبنی بر استعفا گرفته شده را زیاد جدی نگیرند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: این موضوع به‌طور مستقیم به رئیس جمهور مربوط است و وی باید در این باره تصمیم بگیرد اما واقعاً در جریان جزئیات استعفای آقای ظریف نیستم و باید از نزدیک وی را ببینم.

وی در پاسخ به این پرسش که طرح و برنامه دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم چیست، عنوان کرد: هیأت دولت حداقل در هفته ۲ بار جلسه دارد که عمده مباحث مطرح شده در این جلسات درباره موضوع معیشت و اشتغال مردم است و توسعه کشور و کاهش آثار تحریم‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

امیری گفت: باید بدانیم که در یک نبرد تمام عیار اقتصادی-رسانه‌ای با آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه هستیم که آن‌ها به‌دنبال ناامید کردن و سلب اعتماد مردم هستند ولی هرگاه مردم صرف نظر از اختلاف نظرهای سیاسی و قومی، متحد بوده‌اند مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: ثبات در اقتصاد کشور در حال ایجاد شدن است و اوضاع رو به بهبود است؛ به‌نظرم از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد به شرط اینکه مردم مثل همیشه از نظام و دولت حمایت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top