تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/12/09 - 08:25
کد خبر: 303802

اتفاقات جالب و جذاب در اپیزود نوروزی «پایتخت»

نویسنده اپیزود ویژه «پایتخت» درباره موقعیت خانواده معمولی و حضور کاراکترهای این مجموعه در قصه این قسمت نوروزی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، خشایار الوند نویسنده «پایتخت» در توضیحاتی درباره فیلمنامه اپیزود ویژه‌ای که قرار است برای شب سال نو آماده شود گفت: متن فیلمنامه کار آماده است و این روزها در حال انجام روتوش‌های نهایی روی آن هستیم.

وی درباره موقعیت‌های کمدی این اپیزود ویژه نوروز ۹۸ که در یک قسمت پخش خواهد شد، عنوان کرد: ما اساسا در همه فصل‌های «پایتخت» اولین نیت‌مان سرگرم کردن مخاطب بوده است، شاید موقعیت‌هایی که طراحی می‌کنیم کمی متفاوت باشد، این موقعیت‌ها خیلی رئال و باورپذیر است و تقریبا فانتزی نیست و حتی اگر حوادثی مثل مواجهه با داعش و یا سقوط از بالن را در متن داستان طراحی می‌کنیم باز هم سعی کرده‌ایم باورپذیر و براساس روال معمول زندگی باشد. در این اپیزود ویژه هم همین کار را انجام می‌دهیم. 

الوند با اشاره به سختی نگارش این اپیزود ویژه بیان کرد: نگارش این موقعیت‌های کمدی در ۹۰ دقیقه و یا ۱۰۰ دقیقه که مشابه یک تله فیلم است، خیلی سخت بود. ما در سریال‌های «پایتخت» دو سه قسمت اولیه را به نوعی طراحی می‌کردیم که در قسمت‌های چهارم و پنجم کار شروع شود اما اینجا این فرصت را نداشتیم.

خانواده نقی معمولی در شب آخر سال
وی درباره موقعیت‌های داستانی تک قسمت نوروزی «پایتخت» هم گفت: موقعیت این افراد حدود یک و نیم سال بعد از سفر و اتفاقات سوریه است که در فصل قبل شاهد آن بودیم و حالا در شب آخر سال جدید اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این نویسنده درباره حضور ترکیب کامل بازیگران با توجه به اینکه برخی از آن‌ها سر کارهای دیگر هستند و پررنگ بودن نقش‌ها، گفت: همه بازیگران گرفتار پروژه‌های دیگر هستند اما در این کار هم حضور دارند با این حال نقی و ارسطو مدت زمان بیشتری به نسبت دیگر کاراکترها بازی دارند.

کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود!
الوند درباره حضور علیرضا خمسه نیز که شایعه شده بود دیگر در «پایتخت» حضور ندارد هم بیان کرد: باباپنجعلی هم در این تک اپیزود حضور دارد و به نظرم برای ساخت یک اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای کشتن باباپنجعلی به صلاح نبود (می‌خندد) ما همچنان از قابلیت‌های علیرضا خمسه استفاده می کنیم و اتفاقا او هم حضور متفاوتی در این تک قسمت دارد.

وی در پایان درباره سریال «پایتخت» و این اپیزود ویژه بیان کرد: تلاش ما این است که مردم با این اپیزود سرگرم شوند اما کار سختی است چون توقعات همه نسبت به «پایتخت» بالا رفته است.

اپیزود ویژه «پایتخت» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری، کارگردانی سیروس مقدم برای شب تحویل سال ۹۸ ساخته می‌شود و در آن خشایار الوند نویسنده و محسن تنابنده سرپرست نویسندگان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top