تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/15 - 17:33
کد خبر: 304680

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

در این مقاله شما با انواع جراحی های زیبایی آشنا خواهید شد مانند، جراحی بینی، پروتز سینه، لیفت سینه، لیپوماتیک و...

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مقاله با جراحی های زیبایی بیشتر آشنا خواهیم شد.

جراحی لیفت سینه یا عمل بالا کشیدن سینه به چه منظور انجام می شود؟

افتادگی سینه امری است که با تاثیر عواملی همچون افزایش سن، بارداری و شیردهی در زنان اتفاق می افتد همین مسئله سبب شده تا بسیاری از خانم ها برای اصلاح فرم سینه هایشان به جراحی لیفت سینه ( ماستوپکسی) اقدام کنند. انجام این جراحی می تواند با بالا کشیدن سینه ها، از بین بردن پوست اضافی و قرار دادن نوک سینه در جای درست ظاهری جوان و زیبا به سینه ها بدهد.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

جراحی پروتز سینه چیست؟
پروتز سینه نوعی عمل زیبایی سینه، جهت بزرگ کردن سینه، برجسته کردن و بالا بردن سینه می باشد. عمل جراحی سینه مزایا و معایبی به همراه دارد در ادامه مطالب به طور کامل در رابطه با پروتز سینه ( انواع پروتز، مزایا و معایب، مراقبت های قبل و بعد از عمل و … ) توضیح داده شده است.

عمل پروتز سینه چگونه انجام می شود؟
جراحی زیبایی سینه، یک نوع عمل زیبایی با حداقل عوارض می باشد. در این عمل بیهوشی عمومی انجام می شود و چیزی حدود یک تا دو ساعت به طول می انجامد. طبق گفته پزشکان بهتر است فرد متقاضی قبل از عمل در یک جلسه مشاوره به همراه جراحش حاضر شود تا نکاتی مانند روش های بزرگ کردن سینه، اندازه و جنس پروتزی که قرار است برای فرد استفاده شود مورد بررسی قرار گیرد.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

درباره جراحی بینی یا عمل زیبایی بینی بیشتر آشنا خواهیم شد
عمل بینی
امروزه در جهان مخصوصا در کشور ایران به شایع ترین جراحی زیبایی تبدیل شده است. به جراحی بینی ( رینوپلاستی  Rhinoplasty ) نیز گفته می شود در این عمل با توجه به مشکل بیمار بر روی بینی تغییراتی انجام می گیرد تا رضایت بیمار پس از عمل را جلب کند

معمولا جراحی بینی به دلایل مختلفی انجام میگیرد که اگر بصورت درمانی باشد میتواند شامل انحراف بینی , پولیپ بینی یا شکستگی بینی باشد و اگر به عنوان زیبایی باشد عمل بینی میتواند شامل جراحی بینی گوشتی و عمل بینی استخوانی باشد.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

بینی استخوانی

جراحی لیپوماتیک یا پیکر تراشی
تکنیک لیپوماتیک بروزترین روش برای تخلیه چربی های اضافی بدن می باشد که با توجه به هوشمند بودن این روش دیگر مشکلات ایمنی که در روش قدیمی لیپوساکشن ایجاد میشد را ندارد. در این تکنیک بافت های چربی توسط حرکات لرزشی کانولا تخریب شده و این چربی ها به آرامی، بدون هیچ گونه درد و خونریزی توسط همین دستگاه از طریق منافذ ایجاد شده تخلیه می شود.

در این روش به دلیل عدم استفاده از لیزر و حرارت در سلول های چربی به طور شگفت انگیزی در سفت تر شدن و لیفت پوست تاثیر می گذارد. از این تکنیک برای لاغر شدن و تخلیه بافت های چربی اضافی جهت فرم دادن به نواحی مختلف بدن استفاده می شود. دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است و بین ۳ تا ۷ روز متغیر است همچنین دوره استفاده از گن تا ۲ هفته به طول می انجامد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که پیکر تراشی تنها به وسیله یک دستگاه خاص انجام می شود در صورتی که این چنین نیست. افراد دارای شکل ظاهری مختلفی هستند برای رسیدن به اندام دلخواه نیاز به تغییراتی دارند که برای هر شخص متفاوت است به همین جهت در پیکر تراشی ممکن است از تکنیک های متفاوتی استفاده شود که در این میان روش لیپوماتیک در میان مردم شناخته شده تر می باشد.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

پیکر تراشی

آشنایی با جراحی ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم
ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم یکی از روش های جراحی زیبایی شکم میباشد در این روش چربی های شکم و پوست تحتانی و میانه شکم برداشته می شود . همچنین در ابدومینوپلاستی عظلات جدار شکم نیز جمع شده و منظم دوخته می شود 

عمل زیبایی شکم برای کسانی مناسب است که با روش قبلی مانند رژیم و ورزش و سایز جراحی ها نتوانسنتد به نتیجه دلخواه دست یابند در نتیجه تصمیم به جراحی ابدومینوپلاستی گرفته اند . همچنین زنانی که چند باری زایمان داشته اند و ظاهر شکم آنها حالت طبیعی ندارد میتوانند با این روش عظلات و پوست کش آمده را از حذف کنند.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

جراحی ابدومینوپلاستی

برجسته سازی گونه به روش جراحی گونه چگونه انجام می شود؟
جراحی گونه بر خلاف تزریق ژل که موقتی هستند روشی دائمی با استفاده از پروتز برای برجسته سازی گونه می باشد . جنس این پروتز ها از سیلیکون است که کمی نرم تر از استخوان می باشد.

در عمل گونه در داخل دهان، در فضای بین لثه و لپ، قسمت بالایی دندان نیش برشی حدودا دو سانتی می زنند که جراحی روی استخوان گونه انجام شود.

به این صورت که عصب حسی ان قسمت جدا شده و به اندازه پروتز فضایی ایجاد می شود تا پروتز در محل مورد نظر قرار گیرد و برای اینکه پروتز جا به جا نشود ان را با پیچ محکم می کنند چون احتمال اینکه با انقباض عضلات پروتز جا به جا شود وجود دارد.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

جراحی گونه

جراحی افتادگی پلک یا همان بلفاروپلاستی نوعی عمل زیبایی پلک است که برای رفع افتادگی پلک، رفع پف زیر چشم استفاده می شود.

افتادگی پوست و جا به جایی چربی درون پلک ها تغییراتی است که در اطراف چشم با افزایش سن ایجاد می شود. این تغییرات باعث می شود چهره شما پیرتر به نظر برسد. افتادگی پلک ها تنها باعث نمی شود که چهره شما مسن تر نشان داده شود، در برخی موارد این افتادگی موجب ایجاد مشکلات بینایی هم می شود. اگر تمایل دارید که با ایجاد اندکی تغییر روی پلک ها چهره شما چند سال جوان تر و زیباتر به نظر برسد جراحی افتادگی پلک که یک جراحی بسیار ساده می باشد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این جراحی ساده حدود یک ساعت به طول می انجامد و طی آن چشم های خسته، پلک های افتاده و چشمان پف کرده به چشمانی زیبا، شاداب و جذاب تبدیل می شود.

آشنایی با جراحی‌های زیبایی

جراحی افتادگی پلک

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیبایی سنتر مراحعه کنید.

زیبایی سنتر  www.zibaei.cente

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top