تاریخ انتشار: شنبه 1398/01/31 - 08:46
کد خبر: 309113

اعتراف تلخ مربی استقلال

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با الهلال عربستان گفت: شرایط تیم ما خوب است. الهلال هم مقابل نماینده کشور تونس بازی را واگذار کرده و فکر می‌کنم شرایطشان خوب نباشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بیژن طاهری با اشاره به عدم سفرش به امارات همراه با استقلال گفت: با تشخیص شفر در هر سفر تیم استقلال یک مربی روی سکوها می‌رود و با توجه به این‌که در بازی‌های گذشته یک بار فیلیپ و یک بار مارتین این کار را انجام دادند، این بار به صلاحدید سرمربی تیم من در تهران می‌مانم چون قرار است چند بازیکن استقلال در تهران بمانند و من با آنها تمرین می‌کنم. البته این را هم بگویم که بابت این موضوع تابع تصمیم شفر هستم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که چرا موضوع فرشید باقری در استقلال حل نمی‌شود، گفت: در این مورد من نمی‌توانم صحبت کنم و این تشخیص کادر فنی و مدیرعامل باشگاه است.

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با الهلال عربستان گفت: شرایط تیم ما خوب است. الهلال هم مقابل نماینده کشور تونس بازی را واگذار کرده و فکر می‌کنم شرایطشان خوب نباشد. البته آنها یک تیم حرفه‌ای با بازیکنان کاملاً حرفه‌ای هستند، ولی به شخصه دوست دارم این بازی را هم ببریم که در مجموع ۲ فصل اخیر، چهارمین پیروزی مقابل الهلال را به دست آوریم.

وی با بیان این‌که استقلال هر چهار و پنج روز بازی می‌کند و این موضوع روی عملکرد بازیکنان تأثیر دارد گفت: فشاری که روز بازیکنان ما ایجاد شده، باعث شد تا تعداد مصدومان ما بالا برود. این موضوع کار را سخت کرده ولی همانطور که می‌بینید شفر از بازیکنان به شکلی استفاده می‌کند که فشار به بدن‌های آنها وارد نشود.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به قهرمانی تیم آبی پوشان در لیگ برتر هستند، گفت: قهرمانی از دست استقلال خارج شده و در اختیار تیم‌های دیگر است. البته ما فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم بازی‌ها را ببریم و امتیازها را جمع کنیم.

وی تأکید کرد: تیم‌های دیگر هم در کورس قهرمانی هستند ولی به نظر من قهرمان به این زودی‌ها مشخص نمی‌شود و تیم اول لیگ امسال در دو هفته آخر مشخص می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top