تاریخ انتشار: جمعه 1398/02/06 - 11:41
کد خبر: 309797

مسعود فروغی

چه می‌کنه این بخت‌آزمایی!

چه می‌کنه این بخت‌آزمایی!

قطعا دولت مستقر سهم زیادی در این وضعیت دارد چون وقتی دولت با قلدری می‌گوید بودجه صدا و سیما را (که یک نهاد ملی است و راهی غیر مصرف بودجه عمومی ندارد) نمی‌دهد، صدا و سیما مجبور است به مسیر پرخطر قدم بگذارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسعود فروغی// صدا و سیما در آزمون سختی است، ساختارسازی سازمان برای درآمدزایی از راه ایجاد سامانه‌های «ستاره مربع»، اپلیکیشن‌های خدماتی پولساز و مسابقات خسته کننده‌ی تکراری با حضور برندهای اقتصادی غول‌پیکر مطابق آنچه قبلا گفته شده باید اصلاح شود، واقعا نیازی به ورود مراجع و رهبر انقلاب نبود و مدیران تلویزیون زودتر از این باید راه را عوض می‌کردند. اما مقصر کیست؟

قطعا دولت مستقر سهم زیادی در این وضعیت دارد چون وقتی دولت با قلدری می‌گوید بودجه صدا و سیما را (که یک نهاد ملی است و راهی غیر مصرف بودجه عمومی ندارد) نمی‌دهد، صدا و سیما مجبور است به مسیر پرخطر قدم بگذارد.

هرچند بودجه دولتی تلویزیون به معنای پول حاکمیتی است نه پول دولت روحانی یا فلانی. چون همین اختصاص بودجه قانونی در عمل تبدیل به گروگان محتوایی تلویزیون در دست دولت‌ها شده است.

مقصر دوم مدیران یک دهه اخیر صدا و سیما هستند که لشگری از نیروهای استخدامی را وارد سازمان کرده‌اند و حالا فقط برای اداره نان و آب این سازمان عریض و طویل پول عظیمی نیاز است.

توسعه‌ی شبکه‌های تخصصی در این دوران قطعا با اشتباهات فاحشی همراه بوده تا جایی که بار اضافی بر سازمان گذاشته.

مقصر سوم مدیران ارشد فعلی سازمان هستند که برخلاف تذکرهای درگوشی سابق شبهات دینی را حل نکردند و تلویزیون را به عقد قمارخانه‌های اقتصادی در آوردند. حالا این مدیران ارشد پشت یک نمونه کوچک در شبکه سوم سیما پنهان شده‌اند. احتمالا دستاویز هم نظر یک مرجع تقلید درباره مسابقه #برنده‌باش است اما اوج فضاحت سیاسی و اخلاقی آنجاست که مبارزه با #بخت_آزمایى را منحصر به مسابقه گلزار کنیم. شکی نیست که مدیر شبکه سه باید در مقابل اشتباهش پاسخگو باشد و حتما مقصر است اما جناب رئیس سازمان، معاون سیما، معاون بازرگانی و ... که بیست و اندی شبکه دیگر را به شبکه‌های بخت‌آزمایی تبدیل کرده‌اند چه؟!

موج خنده‌داری در دو روز اخیر راه افتاده و به بهانه حکم شرعی اخیر درباره یک مسابقه، مشکل بزرگتر تلویزیون که دست پخت مدیران ارشد صدا و سیما است را مخفی کرده‌اند.

رئیس شبکه سه به خاطر «برنده باش» و برخی سریال‌های ضعیف و ... از سوی دلسوزان مورد انتقاد به حقی است اما حملات این روزها اکثرا بخاطر کینه «بدر و حنین» است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top