تاریخ انتشار: شنبه 1398/02/21 - 20:43
کد خبر: 311672

دردسر بزرگ طارق همام برای استقلال

اخراج لفظی طارق همام از سوی فرهاد مجیدی، این بازیکن را به سمت شکایت از استقلال سوق داده است. رسانه‌های عراقی نیز مکرراً به قرارداد ۳ ساله طارق و خلف وعده‌های استقلال اشاره کرده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه خبر ورزشی، اخراج طارق همام از استقلال با استناد به گفته‌های فرهاد مجیدی دست این بازیکن را باز می‌گذارد تا شکایتی را علیه باشگاه استقلال طراحی کند. طارق قصد چنین کاری را هم دارد و اگر به لحاظ مالی در فضای مسالمت آمیزی با مدیران باشگاه استقلال به توافق نرسد، از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد تا باقی مانده طلبش را پس بگیرد.

رسانه‌های عراقی نیز در روزهای اخیر به قرارداد ۳ ساله این بازیکن با باشگاه استقلال اشاره و تاکید کرده اند که طارق به دنبال گرفتن حق و حقوقش از باشگاه استقلال است تا کار به شکایت نکشد. شاید اگر مجیدی از لفظ اخراج در برابر طارق استفاده نمی‌کرد این بازیکن سندی دال بر اخراجش از استقلال در دست نداشت، اما گفته‌های سرمربی موقت استقلال بعد از بازی با الدحیل دست این بازیکن عراقی را باز گذاشته تا با استناد به آن از استقلال را با دردسری جدی مواجه سازد.

البته درباره طارق همام شایعاتی به گوش می‌رسید دال به اینکه خیلی پیش‌تر با هماهنگی برخی مسئولان باشگاه استقلال به تیم دیگری منتقل شده است که اگر این خبر صحت داشته باشد، این بازیکن هم از باشگاه استقلال طرح دعوی نخواهد کرد، اما با توجه به اینکه رسانه‌های عراقی نزدیک به این بازیکن در روزهای اخیر به پرداخت نشدن حقوق طارق و قرارداد ۳ ساله اش اشارات مکرری داشته اند، این نشان می‌دهد که بحث انتقال طارق از طریق باشگاه استقلال بیشتر شایعه بوده تا یک واقعیت مستدل. با این حال تصمیم گیران در باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف خود را با این بازیکن روشن کنند و اجازه ندهند ماجرای تازه مالی علیه باشگاه به راه بیفتند ومشکل تازه‌ای ایجاد شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آشنائی با انواع مختلف ظروف پلاستیکی و کاربردهای آن در صنعت
فرش دستباف گونه چیست؟
نحوه کار صندوق اخذ رای الکترونیکی +فیلم
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
کشف یک میدان هیدروکربوری جدید
هاشمی: حق‌پخش تلویزیونی حق باشگاه‌هاست
مجری مشهور صداوسیما کفن‌پوش شد +فیلم
غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد
باغ فتح آباد +عکس
عیادت خنده‌دار از استاد قرائتی +فیلم
انتخابات در ۸ حوزه الکترونیک برگزار می‌شود+فیلم
موتورسواری نوجوانان قانونی شد؟
خاطره جالب یکی از مدیران سابق بهشت زهرا +فیلم
باشگاه استقلال محکوم شد
تولید یک داروی مهم برای نخستین بار در کشور +جزئیات
پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد
شعار «مرگ بر اسراییل» به زبان فارسی اسم رمز جهانی شد
بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت دعوت مردم در دومین دوره انتخابات مجلس
تحویل ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر
۲۰۰ ماموریت جاسوسی بر فراز غزه توسط انگلیسی‌ها
کاهش صادرات گاز در سال گذشته
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top