تاریخ انتشار: شنبه 1398/03/04 - 14:14
کد خبر: 313223

سری جدید «محله گل و بلبل» ساخته نمی‌شود

تهیه کننده سریال «محله گل و بلبل» گفت: فعلا تصمیمی برای ساخت سری جدید «محله گل و بلبل» به هیچ عنوان نداریم و بعید هم می‌دانم که اصلا بخواهیم چنین تصمیمی بگیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده سریال تلویزیونی « محله گل و بلبل » گفت: سری جدید «محله گل و بلبل» ۱۰۰ قسمت دارد که ۸۰ قسمت آن روزانه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش شده و ۲۰ قسمت دیگر نیز آماده پخش داریم که در روز‌های آینده روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

وی ادامه داد: قصه اصلی فصل سوم «محله گل و بلبل» در مورد ملکه سایه‌ها و ماجرا‌های حواشی آن بود که در قسمت‌های پایانی داستان، نتیجه گیری و تعیین و تکلیف شخصیت‌ها صورت می‌گیرد، در طول این ۲۰ قسمت یک سری بازیگران جدید به همراه اتفاقاتی جدید وارد «محله گل و بلبل» می‌شوند که قطعا برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

آقاجان‌زاده تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا «محله گل و بلبل» در قسمت‌های پایانی با کیفیت و تنوع بالا در و اوج به پایان برسد و با افت مواجه نشود تا مخاطبان نیز از ما رضایت داشته باشند.

تهیه کنند سریال «محله گل و بلبل» افزود: فعلا تصمیمی برای ساخت سری جدید «محله گل و بلبل» به هیچ عنوان نداریم و بعید هم می‌دانم که اصلا بخواهیم چنین تصمیمی بگیریم.

وی درباره بازخورد‌هایی که از مخاطبان این مجموعه گرفته شده است بیان کرد: خدا را شکر تا این لحظه بازخورد‌هایی که از مخاطبان «محله گل و بلبل» گرفتیم عالی بوده است به ویژه در فصل سوم استقبال بیشتری را شاهد بودیم.

آقاجان‌زاده درباره اینکه آیا در حوزه ساخت فیلم‌های سینمای کودک و نوجوان این روز‌ها موفق عمل می‌شود یا خیر اظهار کرد: نه متاسفانه عملکرددرستی در خصوص ساخت و پرداخت به موضوع کودکو نوجوان در سینما وجود ندارد بلکه ضعف‌های زیادی وجود دارد.

تهیه کنند سریال «محله گل و بلبل» تصریح کرد: مشکل بودجه در ساخت فیلم و یا برنامه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان یکی از دلایل اصلی نبود پیشرفت در ساخت آثار در این ژانر است و مسئولین فرهنگی فقط می‌گویند که از کار کودک و نوجوان حمایت می‌کنند، اما به مرحله عمل که می‌رسد هیچ حمایتی نکرده و برنامه‌ای برای بهبود این ژانر از عرصه تصویر ندارند.

آقاجان‌زاده خاطرنشان کرد: نسل امروز کودک با نسل‌های گذشته از هر نظر تفاوت دارد و هر گونه برنامه و یا فیلمی در حوزه کودک و نوجوان نمی‌تواند این قشر باهوش را راضی نگاه دارد، من معتقدم باید گروهی از حرفه‌ای‌های قدیمی و گروهی از نواندیشان جدید در حوزه فیلم و سریال کودک و نوجوان را جمع کرد تا بتوان کاری باب سلیقه کودک و نوجوان امروز تهیه کرد تا دوباره بتوانیم در زمینه برنامه سازی و سینمای کودک و نوجوان موفق عمل کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
طلای جهانی پس رفت
صداوسیما ادعای هک را رد کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top