تاریخ انتشار: 16 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3156

احمدی نژاد محبوب مسلمانان است

اجتماعات کوچک زائران کشورهای مختلف در مسجد النبی (ص) گاهی در هم می آمیزد و زائران به دلیل عدم تسلط به زبان یکدیگر تنها به سلام و احوالپرسی با هم می پردازند و سعی می کنند منظور خود را با ایما و اشاره به یکدیگر بفهمانند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بسیاری از زائران کشورهای آسیایی عرب و آفریقایی حاضر در مدینه به محض مواجه شدن با زائران ایرانی پس از سلام و احوالپرسی با گفتن نام محمود احمدی نژاد سراغ رئیس جمهور کشورمان را می گیرند.

 اجتماعات کوچک زائران کشورهای مختلف در مسجد النبی (ص) گاهی در هم می آمیزد و زائران به دلیل عدم تسلط به زبان یکدیگر تنها به سلام و احوالپرسی با هم می پردازند و سعی می کنند منظور خود را با ایما و اشاره به یکدیگر بفهمانند.

در این میان حضور زائران ایرانی در مسجد النبی(ص) و قرار گرفتن آنها در کنار زائران دیگر کشورها با حواشی جالبی همراه است . ایرانیها به دلیل روحیه خوش مشرب و علاقه بسیار به ارتباط با سایرین در جمع زائران دیگر کشورها حضور می یابند و از نکات جالب این حضور علاقه زائران کشورهای دیگر به ایرانیهاست.

زائران آسیایی، عرب و افریقایی به محض متوجه شدن ملیت زائران ایرانی با به زبان آوردن نام احمدی نژاد به زبانها و لهجه های گاه عجیب سراغ رییس جمهور کشورمان را می گیرند.

محمد بابا یکی از زائران کشور نیجریه که دارای تحصیلات عالی و مسلط به زبان انگلیسی است و در یکی از ادارات دولتی نیجریه کار می کند در این باره به خبرنگار مهر گفت : روحیه صهیونیزم ستیزی دولت ومردم ایران موجب محبوبیت احمدی نژاد در جهان عرب شده است.

وی همچنین با ذکر نام سید حسن نصرالله او را نیز از شخصیتهای محبوب ملل مستضعف جهان نام برد و افزود : امروز پیام مردم ایران از طریق احمدی نژاد به همه جهان رسیده و استکبار و امپریالیزم جهانی از این موضوع وحشت دارند.


 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top