تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/02 - 18:34
کد خبر: 316819

تکمیل واحدهای مسکن مهر در دستور کار دولت

حسینی گفت: در دولت دوازدهم تکمیل واحد‌های مسکن مهر جزء موضوعات و اولویت‌های بعدی ما به شمار می‌رود و ایجاد و راه اندازی طرح‌های عمرانی روستا در حوزه راه و مسکن، سومین اولویتی است که دولت در این بخش در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یک هدف بزرگ را برای مردم و کارکنان نیرو‌های مسلح دنبال می‌کند، گفت: در این دوره از مدیریت بحث تولید مسکن و راه اندازی جریان عرضه و تولید مسکن یک هدف بزرگ دولت به شمار می‌رود و ما سعی داریم با اجرای این سیاست در تمام نقاط کشور ضعف‌های موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: سعی شده طرح اقدام ملی مسکن در تمام مناطقی که ضعفی در حوزه مسکن وجود دارد از جمله سواحل مکران تا نقاط مرزی کشور اجرا شود و ما هم اکنون برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت دوازدهم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

حسینی تاکید کرد: در دولت دوازدهم تکمیل واحد‌های مسکن مهر جزء موضوعات و اولویت‌های بعدی ما به شمار می‌رود و ایجاد و راه اندازی طرح‌های عمرانی روستا در حوزه راه و مسکن، سومین اولویتی است که دولت در این بخش در دستور کار خود قرار داده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یادآوری کرد: ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها به عنوان مهمترین طرح مسکنی دولت در روستا‌ها است که بنیاد مسکن ساخت و اجرای آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط مهمی که وجود داشت اراضی نیرو‌های مسلح در داخل شهر‌ها بود که ما سعی کرده‌ایم با استفاده از این اراضی و تغییر کاربری آن‌ها بتوانیم این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را احداث کنیم.

حسینی اظهار کرد: نگاه به این فضا‌ها باید تغییر کند و ما امیدواریم با احداث فضای سبز و همچنین استفاده از معماری ایرانی- اسلامی شاهد ترکیب جمعیتی جدیدی باشیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مذاکراتی که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع انجام شده تمامی ظرفیت‌های این مناطق شناسایی شده و خوشبختانه نتایج این جلسات مورد موافقت وزارت دفاع هم قرار گرفته است.

وی یادآوری کرد: در اجرا و ساخت این واحد‌ها از ظرفیت‌های بنیاد تعاون هم استفاده خواهیم کرد.

حسینی با اشاره به اینکه به دنبال انتقال و یا تفکیک جمعیتی در این طرح نیستیم، گفت: سربازان و نیرو‌های مسلح جزء اقشار بسیار مهم جامعه به شمار می‌روند و رئیس جمهور هم بر موضوع ایجاد سرپناه برای مردم تأکید دارد در نتیجه از این ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا از تفکیک جمعیتی به ترکیب جمعیتی دست یابیم و بتوانیم با ایجاد امنیت یک ساختار فرهنگی جدیدی را در حوزه مسکن ایجاد کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top