تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/09 - 18:17
کد خبر: 317749

واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به انتخاب کالدرون

حمید درخشان در خصوص انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی جدید معرفی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایلنا، حمید درخشان در خصوص انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید باشگاه اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی در آمد و سرمربی جدید معرفی شد. زمان داشت از دست می‌رفت و اگر بیشتر از این طول می‌کشید مشکل ساز می‌شد چرا که باید هر چه زودتر کار سرمربی جدید با تیم شروع شود و تیم آماده حضور در رقابت‌های فصل جدید شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس دیرتر از سایر رقبا سرمربی خود را شناخته گفت: به هر حال این شرایطی بود که به وجود آمد و در نهایت باشگاه با گزینه مورد نظرش به توافق رسید و می‌شود این عقب ماندگی را هم با کار بیشتر جبران کرد و باید اتفاقات را به فال نیک بگیریم. خوشبختانه پرسپولیس استخوان‌بندی فصل قبل خودش را حفظ کرده و در حال تقویت شدن است و می‌تواند با تیم قدرتمندی پا به رقابت‌ها بگذارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد کارنامه کالدرون هم گفت: مربی خوبی است و کارنامه مناسبی برای حضور در پرسپولیس دارد و حسنی که دارد تجربه بالایش در فوتبال آسیا و شناختش از تیم‌های غرب قاره است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان به کمک تیم می‌آید و می‌توانیم در این رقابت‌ها هم در فصل جدید موفق عمل کنیم.

حمید درخشان در مورد شکل جدایی برانکو که باعث ناراحتی هواداران این تیم شد هم خاطرنشان کرد: برانکو کارش را در پرسپولیس انجام داده و زحماتش را کشیده است و به هر حال دیر یا زود باید جدا می‌شد و وقتی پیشنهاد بهتری به دستش رسیده طبیعی است که جدا شود. ما هم نباید دیگر به این مسائل فکر کنیم و باید به فکر پرسپولیسِ‌فصل بعد باشیم.

وی در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده و ناراحتی هواداران پرسپولیس از او هم گفت: باید گذشته را فراموش کرد و احمدزاده در حال حاضر بازیکن پرسپولیس است. به نظرم او باید دوباره از صفر شروع کند و با بازی‌های خوبش برای تیم دوباره دل هواداران را به دست بیاورد و اگر بازی‌های خوبی انجام دهد بدون شک هواداران دوباره به او علاقه‌مند می‌شوند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود دوره قهرمانی‌های پرسپولیس تمام شده عنوان کرد: من چنین عقیده‌ای ندارم و پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و شانس اول قهرمانی است. سرمربی جدید آمده و باید به او فرصت داده شود و از او حمایت شود تا بتواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود و کار دستش بیاید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
فیلم/ روضه شهادت امام صادق حاج محمود کریمی
فیلم/ نماهنگ شهادت امام صادق
فیلم/ مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهادت امام صادق
ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top