تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/12 - 12:28
کد خبر: 318139

فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در پیج رئیسی به عملکرد وزارت نفت اعتراض کردند؛

گلایه دانشجویان از وزارت نفت پیش رئیس قوه قضاییه

یکی از مشکلاتی که فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در این چند سال با آن روبرو بوده اند لغو پروسه استخدام این فارغ التحصیلان در وزارت نفت است. همین موضوع باعث شده است دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در اعتراض به روند وزارت نفت در عدم جذب فارغ التحصیلان این دانشگاه اعتراضاتی داشته است.

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از مشکلاتی که فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در این چند سال با آن روبرو بوده اند لغو پروسه استخدام این فارغ التحصیلان در وزارت نفت است. همین موضوع باعث شده است دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در اعتراض به روند وزارت نفت در عدم جذب فارغ التحصیلان این دانشگاه اعتراضاتی داشته است.

دانشجویان در این سال ها اعتراضات و بیانیه های مختلفی را پیرامون عدم اجرای تعهدات وزارت نفت داشته اند و اما مخالفت سکان دار وزارت نفت با جذب این فارغ التحصیلان موضوع را پیچیده تر نیز کرده است. دانشجویان و فارغ التحصیلان نیز در این مدت سعی کردند تا با کمک مجلس و یا سازمان هایی مانند دیوان عدالت اداری حق خود را طلب کرده اند. در نهایت دیوان عدالت اداری نیز با توجه به شرایط اعلام شده در دفترچه کنکور اعلام کرد جذب فارغ التحصیلان دانشگاه نفت بر اساس نیازهای وزارت علوم و در اولویت خواهد بود، همین موضوع هم باعث شد تا وزارت نفت از این رای دیوان عدالت اداری استفاده کرده و به عنوان عدم توانایی جذب نیرو تعهدات خود در قبال این دانشجویان را عملی نکند.

شب گذشته نیز جمعی از دانشجویان و فارغ التحصلان دانشگاه صنعت نفت در اعتراض به همین روند به پیج اینستاگرامی رئیسی رفتند و با گذاشتن کامنت هایی خواستار ورود قوه قضاییه به این موضوع شده  و از زئیس قوه قضاییه خواستند تا با نماینده این گروه از دانشجویان دیدار کند.

یکی از دانشجویان با اشاره به عهد شکنی وزارت نفت در جذب این گروه نوشت: ریاست محترم قوه قضاییه، با عرض سلام و احترام، در رابطه با عهد شکنی دانشگاه صنعت نفت و اینکه دانشگاه صنعت نفت به عنوان سرمایه ملی و نخبگان داره از بین میره و امید تمام دانشجویان ناامید شده لطفا اقدامی بکنید و امتیازات دانشگاه رو برگردونید و در این رابطه اقدامی بکنید.

یکی دیگر از کاربران نوشت:

یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز با اشاره به درخواست این دانشجویان جهت دیدار نماینده خود با رئیس قوه قضاییه نوشت: لطفا به درخواست ملاقات نمایندگان دانشجویان دانشگاه نفت توجه کنید. این بچه ها سه ساله که در بلاتکلیفی به سر میبرن

یکی دیگر از دانشجویان نیز نوشت: صدای مظلومانه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را بشنوید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top