تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/12 - 12:43
کد خبر: 318141

از هنری فورد تا محصولاتش

درباره برند خودروسازی فورد بیشتر بدانید

در سایت دیوار که منبعی غنی برای خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم است می‌توانید خودروهایی مناسب با بودجه خود پیدا کنید. مدل‌های مختلف فورد را هم میت‌وانید در بین خودروهایی که برای فروش گذاشته شده‌اند، در این سایت پیدا کرده و به صورت نقد یا اقساط بلند مدت تهیه کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: فورد یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای خودروسازی جهان است تا جائیکه اگر این کارخانه خودروسازی در اوایل قرن بیستم پایه‌ریزی نمی‌شد، صنعت خودرو چیزی کم داشت. مدل‌های مختلفی از قبیل فورد موستانگ، فورد رنجر و همچنین مدل‌های اسپرت شاسی بلند و کلاسیک از این کارخانه خودروسازی به یادگار مانده است که هرکدام در جایگاه خود حرفی برای گفتن دارند. این شرکت در سایت رسمی خود چشم اندازش را "خلق محصولات عالی که به مشتری، سهام‌داران و جامعه فایده برساند" عنوان کرده است.

درباره برند خودروسازی فورد بیشتر بدانید

درباره شرکت خودروسازی فورد
هنری فورد در سال 1903 میلادی شرکت خودروسازی‌ای به نام "فورد" را تاسیس کرد. این شرکت در سال 1908 معروف‌ترین مدل خودروی خود را تحت عنوان فورد مدل تی روانه بازار مصرف کرد، و با دریافت بازخورد مناسب از بازار یک سال بعد بیش از 100 هزار دستگاه از این مدل را به مشتریانش فروخت.

این شرکت ابتدا تولید خودروهای سواری و باری را در دستور کار خود داشت. اما از سال 1938 ماشین‌ فورد؛ خودروهای لوکس ارزان قیمت‌تری با برند مرکوری هم وارد بازار کرد که البته در سال 2011 تولید این خودروها با برند مرکوری متوقف شد. شرکت فورد محصولات خود را با طبقه بندی خودروهای شهری، خودروهای سوپرمینی،  خودروهای ام پی وی، خودروهای کامپکت، خودروهای متوسط، خودروهای کوپه، خودروهای ترکیبی، خودروهای مینی ون، خودروهای بیابان‌گرد و خودروهای اس یو وی در بازار عرضه کرده است.

شرکت آمریکایی فورد تاکنون محصولاتش را در قالب 9 برند و زیر برند (sub brand) به نام‌های لینکن، مرکوری، جگوار، استون مارتین، مزدا، لندرور، چانگان، ولوور، رنجرور و ادسل وارد صنعت خودروسازی جهان کرده است.

شاسی بلند جدید فورد
چند ماه پیش فورد شاسی بلند جدید Explorer 2020 رونمایی شد. این محصول با پلتفرمی متفاوت عرضه شده که قدرت بیشتر و آپشن‌های بیشتری برای انتقال نیروی فرمان به چرخ‌های خودرو دارد.

شرکت فورد مدعی است که این محصول‌اش خودویی اسپرت است که برای رانندگی در جاده‌ها با شرایط سخت قابل استفاده است. Explorer 2020 یک موتور EcoBoost توربوشارژ و 2.3 لیتری دارد که 300 اسب بخار قدرت دارد. طبق اعلام رسمی این شرکت، این شاسی بلند فورد هوشمند است، بطوریکه می‌تواند حرکت خود را در شن یا برف سنگین تسهیل کند. ضمن اینکه نمایشگر لمسی 8 اینچی دارد و سیستم ارتباطی وای فای آن از اتصال به 10 دستگاه الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.

این مدل فورد دارای فناوری توقف خودرو پیش از تصادف و ترمز اضطراری است، همچنین هشدار نقاط کور و گره ترافیکی قبل از وقوع سانحه را نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین Explorer 2020 طوری در نظر گرفته شده که حرکت خودرو در بین دو خط سفید در اتوبان‌ها را کنترل می‌کند، گزینه‌ای که برای رانندگان در کشورمان بسیاری ضروری است.

در سایت دیوار که منبعی غنی برای خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم است می‌توانید خودروهایی مناسب با بودجه خود پیدا کنید. مدل‌های مختلف فورد را هم میت‌وانید در بین خودروهایی که برای فروش گذاشته شده‌اند، در این سایت پیدا کرده و به صورت نقد یا اقساط بلند مدت تهیه کنید.  

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرلشکر موسوی: «وعده صادق» آزادی فلسطین را تسریع خواهد کرد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
۴ تیم صعودکننده و برنامه مسابقات نیمه‌نهایی جام حذفی
جام حذفی/ سپاهان با برد مقابل ملوان انزلی به نیمه نهایی صعود کرد
مورایس: تنها رقابتی که به ما جام می‌دهد، جام حذفی است
پخش فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با اکران خصوصی آغاز شد
وزیر علوم: منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بورس و فرابورس تامین می‌شود
خطیبی: وزارت علوم از عدم همکاری بانک‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی گله‌مند است
رئیسی: همه امکانات برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان خراسان رضوی بسیج شود
تجلیل از جوان‌ترین عضو ناوگروه ۸۶ ارتش
سازمان ملل: ورود سوخت به غزه تقریبا محال است
حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
ایروانی ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین را رد کرد
نامه ایران به شورای امنیت درباره یمن
اختصاص ۷۵ همت به پروژه‌های راه و شهرسازی
اختصاص اعتبار به پروژه‌های پیشران و ملی بیش از سقف ترازنامه بانک‌ها
هشدار دوباره سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا
نخست وزیر اسلواکی از خطر مرگ نجات یافت
دسترسی به بزرگراه شهید چمران شمال از شنبه فراهم می شود
جزئیات جدید و مهم از تعداد پهپادها و موشکها در حمله ایران به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top