تاریخ انتشار: جمعه 1398/04/28 - 19:23
کد خبر: 320497

چهاردهمین اردو آموزشی-تشکیلاتی جهاداکبر

چهاردهمین دوره اردوهای آموزشی تشکیلاتی " جهاد اکبر " انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ تیرماه سال ۹۸ در مشهد مقدس برگزار گردید. این اردوهای آموزشی تشکیلاتی با عنوان "جهاد اکبر" چهارده سال است که باهدف تربیت نیروهای انقلابی مومن و متعهد از طرف انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چهاردهمین دوره اردوهای آموزشی تشکیلاتی " جهاد اکبر " انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ تیرماه سال ۹۸ در مشهد مقدس برگزار گردید. این اردوهای آموزشی تشکیلاتی با عنوان "جهاد اکبر" چهارده سال است که باهدف تربیت نیروهای انقلابی مومن و متعهد از طرف انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه برگزار می گردد.

عبدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه نیز در مراسم افتتاحیه در رابطه با شعار اردو گفت:
شعار این دوره از جهاداکبر چهاردهم (( عقلانیت انقلابی جوان مومن امیدوار، زمینه ساز ظهور تمدن نوین اسلامی )) است که کلمات آن اغلب از بیانیه گام دوم انقلاب و از بیانات مقام معظم رهبری انتخاب شده بودند.

این اردو به مدت چهار روز در مشهد مقدس برگزار شد که کارگاه های متنوعی با موضوعات اساسی و مهم اعم از آتش به اختیار جوانان مومن و انقلابی، اخلاق تشکیلاتی و تشکیلات اخلاقی، تحلیل حاکمیت های فراملی در بستر فضای مجازی، بیانیه گام دوم، آورده های فعالیت تشکیلاتی در زندگی ، عقلانیت انقلابی و انفعالی، استراتژی نجات ریال، ترامپ و آینده روابط ایران و آمریکا، بررسی آرا و اندیشه های مقام معظم رهبری و مدیریت تشکیلات برای دانشجویان برگزار گردید.

دانشجویان در این اردو همچنین از حضور ادوار و اساتیدی همچون دکتر مرتضی فاضلی که خود بنیان گذار بزرگترین دانشگاه مجازی (مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان) ،آقای بهرام ازلگینی و پیام مرادی (دبیر تشکیلات اتحادیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل) بهره بردند، لازم به ذکر است که اساتیدی دیگری همچون خانم رقیه فاضل و آقایان علی سهیلی، جلیل معماریان، وحید جلیلی ،حمزه دستیار و دکتر ارشدی نیز در برگزاری کلاس ها حضور داشتند.

این دوره جهاد اکبر در طول هفته کرامت برگزار شد تا دانشجویان از برکات این هفته و مراسمات زیبای حرم و همچنین مراسم شب میلاد امام هشتم بهره مند گردند. لازم به ذکر است در طول برگزاری اردو مسابقاتی در حوزه فرهنگی هنری و عکاسی برگزار شد و به برترین آنان جوایزی نیز اهدا گردید .

در آخرین روز اردو نیز آزمونی پایانی از مباحث کلاس ها و جزوه ارائه شده به دانشجویان گرفته شد و به برگزیدگان، هدیه سفر به مشهد مقدس در فصل پاییز اهدا شد .

 

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top