تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/05/06 - 16:05
کد خبر: 321830

تورهای تفریحی تابستانه آریانهاد

برای خرید تورارمنستان هوایی، باید بدانید که با خرید بلیط هواپیمای این کشور، اولین مکانی که در آن وارد می شوید فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس واقع در ۱۲ کیلومتری شهر ایروان پایتخت این کشور می باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: تور ارمنستان بهتر است بدانید که این کشور،  یکی ازکشور های  محبوب و توریست پذیر برای گردشگران ایرانی می باشد.

کشور ارمنستان از سمت شمال با کشور گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان، از غرب با کشورترکیه و از جنوب با ایران و نخجوان همسایه می باشد.

بهترین زمان خرید تور ارمنستان در فصل  بهار و تابستان است و این به این معنا نیست که شما در سایر فصول سال امکان سفر به این کشوررا ندارید. این به این معناست که شاید در این فصل ها امکان خرید تور ارزان ارمنستان را نداشته باشید.

 برای خرید تور ارمنستان ،طبق توافق نامه بین دوکشور، شهروندان هر دو کشور  که قصد سفرتوریستی را دارند احتیاج به ویزا ندارند.

البته صحت  این مطلب فقط  در قبال اخذ  ویزای توریستی است و اگر شما قصد سفر بابت تجارت، سرمایه گذاری ، کار و یا تحصیل و... را داشته باشید باید حتما اقدام به اخذ ویزا کنید.

برای خرید تورارمنستان هوایی، باید بدانید که با خرید بلیط هواپیمای این کشور، اولین مکانی که در آن وارد می شوید فرودگاه بینالمللی زوارتنوتس واقع در ۱۲ کیلومتری شهر ایروان پایتخت این کشور می باشد.

تور ارمنستان یک پکیج ترکیبی کامل از قبیل بلیط رفت و برگشت طبق تاریخ مورد نظر شما و اقامت در هتل مد نظر شما و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و شاید یک گشت شهری می باشد.

بعد از اقدام  خرید تور ارمنستان آریانهاد، این شرکت، بلیط هواپیما رفت و برگشت به شهر ایروان را طبق تاریخ مد نظر شما رزرو کرده و بعد از بررسی، با تایید شما و توافق، هتل مورد نظر شما را رزرو کرده و برای انجام ترانسفر فرودگاهی و گشت های شهری در شهر ایروان کشور ارمنستان، با کارگزار ارمنستان  هماهنگی های لازم را انجام میدهد.

اگر تور ارمنستان شما شامل گشت شهری باشد، راهنمای تور، زمان گشت را به شما اطلاع می دهد و شما در زمان مقرر جهت گشت شهری باید حضور داشته باشید و عدم حضور شما در ساعت مقرر به عنوان صرف نظر از گشت شهری تلقی می شود.

قیمت تور ارمنستان  بستگی به تاریخ سفر شما دارد و معمولا در زمانهایی که تقاضای سفر از سمت مسافران بیشتر باشد قیمت تور ارمنستان هم بالاتر می رود. بعنوان مثال در فصل بهار و تابستان قیمت تورارمنستان نسبت به فصلهای دیگر بالاتر می باشد و کمتر امکان خرید تور ارزان ارمنستان را دارید.

می توانید برای اطلاع ازقیمت  تور ارمنستان  و قیمت تور ارزان ارمنستان  با شرکت توریستی آریانهاد بررسی بیشتری را انجام دهید.

شما با خرید تور ارمنستان  میتوانید از دیدنی های این شهر، مانند: مجسمه مادر، میدان جمهوری، کاسکاد، خانه اپرا، مجسمه مادر ارمنستان و ... دیدن کنید.

و اگر به دنبال تور ارزان ارمنستان می باشید باید در فصل هایی مانند پاییز و زمستان به فکر خرید تور ارمنستان باشید.

ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری فقط از طریق خرید تور ارمنستان امکان پذیر می باشد و زمانی که شما بصورت جداگانه از روی سایت های آنلاین بلیط و هتل مد نظر را بررسی می کنید متوجه می شوید که از نظر هزینه، کلی با هم تفاوت دارد.

تورهای تفریحی تابستانه آریانهاد

تور استانبول

یکی از محبوب ترین و توریست پذیرترین شهرهای کشور ترکیه که قدمت آن مربوط به 660سال قبل از میلاد می باشد شهر استانبول است.

با اینکه شهرآنکارا به عنوان پایتخت کشور ترکیه می باشد ولی استانبول از نظراقتصاد، تجارت وگردشگری از اهمیت خاصی برخوردار می باشد  و نوسازی‌های بسیاری دراین شهر انجام شده است.

بهترین زمان خرید تور استانبول، فصل بهار و تابستان است و این به این معنا نیست که شما در سایر فصول سال امکان سفر به این شهر را ندارید.

برای خرید تور استانبول بهتر است بدانید که قبلا شما به فرودگاه آتاتورک و یا سبیها پرواز داشتید که در حال حاضرپرواز شما به سمت  فرودگاه جدید و یکی از لوکس ترین و بزرگترین فرودگاههای دنیا که تا میدان تقسیم  40کیلومتر و تا سلطان احمد نزدیک به 45 کیلومتر فاصله دارد، پرواز می کنید.

تور استانبول یک پکیج  ترکیبی کامل، از قبیل بلیط رفت و برگشت طبق تاریخ مورد نظر و اقامت در هتل مد نظر و ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت و شاید یک گشت شهری می باشد.

بعد از اقدام  خرید تور استانبول آریانهاد بلیط هواپیما رفت و برگشت به استانبول را طبق تاریخ مد نظر شما رزرو و بعد از بررسی، با تایید شما و توافق هتل مورد نظر شما را رزرو کرده و برای انجام ترانسفر فرودگاهی و گشت های شهری در استانبول، با کارگزار تور استانبول هماهنگی های لازم را انجام میدهد.

اگر تور استانبول شما شامل گشت شهری باشد، راهنمای تور، زمان انجام گشت را به شما اطلاع داده و شما در زمان تعیین شده جهت گشت شهری حضور پیدا می کنید.

قیمت تور استانبول بستگی به تاریخ سفر شما دارد و معمولا در زمانهایی که تقاضای سفر از سمت مسافران بیشتر باشد قیمت تور هم بالاتر می رود .بعنوان مثال در فصل بهار و تابستان قیمت تور نسبت به فصلهای دیگر بالاتر می باشد و کمتر امکان خرید تور ارزان استانبول را دارید.

می توانید برای اطلاع ازقیمت توراستانبول و قیمت تور ارزان استانبول با شرکت توریستی آریانهاد بررسی بیشتری را انجام دهید.

شما با خرید تور استانبول میتوانید از دیدنی های این شهر، مراکز تفریحی، رستوران و کافی شاپ و مراکز خرید شهراستانبول، نهایت لذت را ببرید.

بهتر است بدانید که ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری فقط از طریق خرید توراستانبول امکان پذیر می باشد و زمانی که شما بصورت جداگانه از روی سایت های آنلاین بلیط و هتل مد نظر را بررسی می کنید متوجه می شوید که از نظر هزینه خرید تور استانبول  با خدماتی که ارائه می دهند، مناسب تر می باشد. شما با خرید تور استانبول ازشرکت توریستی آریانهاد آرامش و رضایت را به خود هدیه می دهید.

تورهای تفریحی تابستانه آریانهاد

تور قبرس

اگر خواستار خرید تور قبرس می باشید باید ازتون بپرسم که به کدام منطقه قبرس سفر میکنید؟

در اصل قصد شما خرید تور قبرس شمالی می باشد و یا قصد خرید تور قبرس جنوبی (لارناکا) را دارید؟

کشور قبرس به دو قسمت قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است که شما با خرید تور قبرس بدون ویزا  در اصل به  قسمت قبرس شمالی که تحت نظر ترک ها میباشد و پایتخت این کشوربه اسم نیکوزیا شمالی می باشد سفر می کنید.

اگر قصد خرید تور قبرس جنوبی را دارید باید بگم که شما نیاز به اخذ ویزای شنگن را دارید.

با خرید تور قبرس شمالی  شما  به شهر توریست پذیرو واقع ۶۴ کیلومتری سواحل ترکیه و سومین جزیره بزرگ مدیترانه سفر می کنید.

شما میتوانید با خرید تور قبرس شمالی  به این جزیره خوش آب و هوا در تمام فصول سال سفر کنید.

گرم ترین دمای این منطقه در تیر ماه حدودا 40درجه سانتی گراد  و بهترین دمای هوا در ماه دی که دمای هوا حدود 10 درجه سانتی گرادمی باشد و بهترین فصل خرید تور قبرس شمالی، فصل بهار می باشد.

هزینه خرید تور قبرس شمالی  به تاریخ سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی مد نظر شما بستگی دارد.

فرودگاه بین المللی ارجان واقع در شهر نیکوزیای شمالی کشور جمهوری قبرس شمالی ویکی از مهم ترین و پرمسافرترین فرودگاه های کشور جمهوری قبرس می باشد که میتوانید با خرید تور قبرس شمالی وارد این فرودگاه شوید.

با خرید تور قبرس شمالی یا همان تور قبرس ترک از جاذبه هایی مانند: برج گرد، قلعه گیرنه، کلیسای بلاپایس، قلعه سنت هیلاریون، قلعه کانتارا، شهر باستانی سالامیس و مراکز خرید و رستورانهای این منطقه نهایت لذت را ببرید.

می توانید برای اطلاع ازقیمت  تورقبرس شمالی یا تور قبرس ترک  و قیمت تور ارزان قبرس شمالی  با شرکت توریستی آریانهاد بررسی بیشتری را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما خرید تور ارزان قبرس شمالی ازشرکت توریستی آریانهاد می باشد.

تور کشتی کروز یونان بدون ویزا   

برای خرید  تور کشتی کروز یونان تابستان  باید به یک سری نکته قبل از سفر و خرید تور کشتی کروز یونان، اشاره کرد

اگر سوال برای شما پیش آمده که کشتی کروز یونان  چیست؟

کشتی کروز را میتوان به هتل شناور بر روی آب  با خدمات و میزبانی فوق العاده معرفی کرد.

باید بگم که به طورکلی تورهای کشتی کروز یونان به علت طولانیبودن مدت سفر در بهترین شرایط، بیشتر از یک هفته  طول میکشد و خدمات تور کشتی کروز یونان، سرو انواع غذاهای متنوع، سالن ورزش، استخر، سونا و جکوزی، سالن آرایش، فروشگاه ها بزرگ و خیلی از خدمات رفاهی دیگر می باشد.

یکی از بهترین تورهایی که میتوانید در طول عمرتان تجربه کنید تور کشتی کروز یونان تابستان آریانهاد می باشد.

 این کشتی های تفریحی با امکانات و تفریحات فوق العاده جذابی که دارند، می توانند خاطرات خوشی را در این فصل برای شما عزیزان رقم بزند.

می توانید با جستجو بر روی سایت آریانهاد و یا کسب اطلاعات ازشرکت توریستی آریانهاد بصورت تلفنی از امکانات و خدمات متفاوت تور کشتی کروزیونان  با خبر شوید تا بتواتید مناسب ترین نوع  کشتی کروز را رزرو کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

در زمان تحویل گرفتن اتاق وسایل داخل کابین را بررسی کنید. در زمان شروع حرکت تور کشتی کروز و حین تحویل کابین همه چیزرا  با دقت چک کنید تا دراتاق چیزی کم و کسر نباشد و اگر تخت، چراغ و هر کدام از وسایل داخل اتاق مشکل داشت حتما با کارکنان در میان بگذارید .

خدماتی که تور کشتی کروز یونان آریانهاد به شما ارائه میدهد از قبیل:

پرواز رفت و برگشت به ازمیر از طریق استانبول. 1 شب اقامت در هتل 5 ستاره Wyndgam Grand ازمیر، 7 شب اقامت در کشتی کروز ،Celestyal Crystal با خدمات All Inclusive  در طول مدت اقامت در کشتی کروز. گشت رایگان شهری در آتن پایتخت یونان. راهنمای انگلیسی زبان مستقر در کشتی کروز. کلیه ترانسفرها. بیمه مسافرتی.

و این  تور کشتی کروز یونان نیاز به اخذ ویزای شنگن ندارد.

طبق توافقات صورت گرفته بین وزارت گردشگری یونان و مقامات ترکیه، این امکان را برای شهروندان ترکیه فراهم کرده که بدون نیاز به ویزا و فقط از طریق کشتی های کروز شرکت Celestyal به یونان سفر و از این کشور دیدن کنید. شرکت توریستی آریانهاد با سپردن ضمانت نامه های سنگین و تایید شده ، توانسته این امکان را برای ایرانیان نیز فراهم کند تا از این توافق استفاده کنند. و بدون ویزا ازطریق تور کشتی کروز یونان  به این کشور سفر و نهایت لذت را از تور کشتی کروز یونان ببرند .

قیمت تور کشتی کروز یونان بستگی به تاریخ حرکت  تور کشتی کروز یونان و انتخاب نوع کابین وانتخاب کلاس پروازی و نوع پرواز شما تا ازمیر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر بابت قیمت تور کشتی کروز یونان و اطلاعات بیشتر بابت  روز های حرکت میتوانید با شرکت آریانهاد تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر از دیگر تورهای آریانهاد به سایت www.arianahad.com  مراجعه فرمایید

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top