تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/05/06 - 23:01
کد خبر: 321919

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد:

نسبت به تداوم بی‌حرمتی‌هایتان و ایجاد هزینه برای کشور هشدار می‌دهیم

جمعی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد مشهد و مراکز آموزش عالی تربت جام در پی سخنان نژادپرستانه استاد دانشگاه آزاد مشهد و نماینده مجلس بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و جمعی از دانشجویان انقلابی مراکز آموزش عالی تربت جام در پی سخنان نژادپرستانه استاد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و نماینده مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

این روز‌ها که جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا و همپیمانان اش علیه ملت ایران اوج گرفته است با کمال تاسف شاهد برخی حاشیه سازی‌ها و بی تدبیری‌ها از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.

در تازه‌ترین مورد، آقای جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده لیست امید مجلس شورای اسلامی و از اعضای حزب کارگزاران سازندگی در ادامه حاشیه سازی‌های بی پایان سال‌های اخیر خود ضمن بیان سخنان سخیف و نژادپرستانه در صحن مجلس شورای اسلامی به مردم مظلوم افغانستان توهین می‌نماید.

مردم شریف و متدینی که سالهاست علی رغم تحمل برخی بی مهری‌ها و رنج آوارگی و غربت بار‌ها با خون پاک خود آن هم در مظلومیت تمام از کیان ایران اسلامی دفاع کرده اند. شیربچه‌هایی که از برخی مدعیان بی عملی، چون این استاد دانشگاه و نماینده فعلی مجلس، ایرانی‌تر هستند.

مردم ایران فراموش نکرده اند که این مردم متدین و مظلوم با نثار خون بهترین عزیزان خود در دوران جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) اوج وفاداری خود را به اسلام ناب و این سرزمین ثابت کرده اند.

ما برخلاف مشی لیبرال- سکولار برخی اساتید غرب گرا و آقای جلیل رحیمی جهان آبادی بر این باوریم که اسلام مرز ندارد و ملاک برتری انسان‌ها نه در خون، ملیت و ایسم‌های انسان ساخته، بلکه در ایمان، تقوا و عمل صالح است. جناب آقای رحیمی جهان آبادی ما به عنوان دانشجویانِ جنابتان، دل پر دردی از حاشیه سازی‌ها و برخی بی حرمتی‌های شما در کلاس‌ها داریم و هنوز حمایت شما از رژیم عربستان سعودی، دفاع تمام قدتان از الگوی اسلام سکولار، تخریب نهاد‌های انقلابی و جریان ارزشی در دانشگاه و موضع تان در قبال فتنه ۸۸ را فراموش نکرده ایم و هنوز بی حرمتی‌ها و توهین‌های شما به عنوان عضو هیات علمی و نماینده مجلس در قبال پرسش‌های دانشجویان را چه در محیط دانشگاه و چه تریبون‌های عمومی به یاد داریم.

ما به عنوان جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دانشجویان انقلابی تربت جام، ضمن محکومیت برخی نطق‌های تحریک کننده جنابعالی در مجلس شورای اسلامی و برخی تریبون‌های دیگر که بار‌ها مورد سواستفاده رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته است، نسبت به تداوم بی حرمتی‌هایتان و دوری از عقلانیت سیاسی و ایجاد هزینه برای کشور هشدار می‌دهیم. از شما به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه انتظار عقلانیت و توجه به مشکلات واقعی مردم داریم و نه تندروی، بی حرمتی، رفتار‌های ساختارشکنانه و سخیف ضد امنیت ملی و منافع ملی.

ما دانشجویان، ضمن محکومیت ادبیات سخیف و نژادپرسانه اخیر این نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار عذرخواهی و اصلاح روند‌های نامطلوب گذشته شان هستیم و همچنین تداوم این رفتار‌های ضدامنیت ملی از سوی اینگونه نمایندگان را به مصلحت کشور نمی‌دانیم و لذا خواستار ورود جدی دستگاه نظارتی به ویژه مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه در آینده هستیم.

در پایان همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را به پایبند بودن به سوگندی که یاد کردند، توصیه می‌نماییم و خواهانیم مسایل و منافع اصلی کشور و مردم را با هدف کسب کرسی‌های قدرت بر منافع قبیله‌ای و شخصی خود ارجح بدانند، زیرا پرداختن به مسایل مهمی همچون معیشت و اشتغال و تولید و ... در شرایط فعلی از جمله اولویتهاست.

جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و دانشجویان انقلابی مراکز آموزش عالی تربت جام

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top