تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/05/07 - 09:39
کد خبر: 321957

شستشو و سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی با توجه شرایط آب و هوای استان تهران حداقل باید سالانه انجام شود و به صورت کامل اقدام به شستشوی کولر گازی پرداخت و ما همراه با تخفیف در خدمت شما می باشیم

خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل از آذین سرویس که در زمینه سرویس کولر گازی اقدام به تولید مطالب آموزشی می کند باید این رویه به صورت سالانه انجام شود و دلایل بسیار زیادی وجود دارد که سرویس کولر گازی را مهم می کند.

یکی از مهمترین علت هایی که امر شستشو را مهم می کند مصرف برق می باشد تا جایی که شهروندان عزیز حتی ما مشاهده کرده ایم تا 200 هزار تومان بابت قبض های برق خود فقط برای استفاده از کولر هزینه می کنند و در صورتی که تنها با انجام شستشوی کولر گازی می توان اقدام به کاهش بسیار گسترده مصرف برق نمود و از هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آورد.

نمایندگی آذین سرویس در زمینه سرویس کولر گازی یا داشتن سالها تجربه فنی و دانش بسیار بالا در زمینه شستشوی کولر گازی در استان تهران به صورت شبانه روزی و گسترده آماده ارائه خدمات بسیار مطلوب به شهروندان عزیز می باشد و البته باید بدانید که تا پایان فصل تابستان تخفیف های بسیار ویژه ای هر ساله برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

اگر بخواهیم در رابطه با سرویس کار کولر گازی صحبت نماییم باید بدانید که این تعمیرگاه مجاز با داشتن بیش از 100 تعمیرکار و سرویسکار به صورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده ثبت درخواست شهروندان می باشد.

شستشو و سرویس کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در محل
در صورتی که به صورت سالیانه اقدام به شستشوی کولر گازی خود نمایید خیالتان باید راحت باشد چراکه طول عمر دستگاه شما بسیار بیشتر خواهد شد و ما در این نمایندگی تضمین می دهیم که تا چندین سال به هیچ عنوان کولر شما در کارکرد خود دچار نقص فنی نشود و اینکار تنها با سرویس به موقع کولر گازی اتفاق می افتد.

یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم سرویس کولر گازی دقیقا در رابطه با خود بازدهی کولر می باشد و باید بدانید که به مرور زمان و با استفاده طولانی مدت از دستگاه تهویع مطبوع کم کم کمپرسور و پنل داخلی دچار نشستن گرد و خام می شود و با گذشت زمان همین عوامل باعث کاهش شدید بازدهی شده و با فشار بر کمپرسور مصرف برق بالا می رود.

شماره تلفن این مجموعه و پاسخگویی به صورت شبانه روزی : 77612939 و همچنین 2803982 0912 می باشد.

بسیاری از کاربران که در حال خواندن این مطلب آموزشی هستند به دنبال انجام کار توسط خودشان می باشند و برای این زمینه ما آموزش هایی را در سایت آذین سرویس قرار داده ایم که با دنبال کردن ویدئو های فارسی می توانید اقدام به مشاهده آموزش سرویس کولر گازی نمایید و البته در صورت داشتن سوال در قسمت نظرات برای ما پیغام ارسال نمایید.

ما همیشه به مشتریان خود گفته ایم که در هنگام سرویس باید کاملا مراقب باشند چراکه در حال حاضر قیمت اسپلیت ها بسیار بالا می باشد و اگر درهنگام شستشو آب به برخی از قطعات مانند برد برسد باید بدانید که کولر شما با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهد شد و برای همین منظور می باشد که بهتر می باشد تا یک سرویس کار در محل شما حاضر شود.

ما با داشتن ابزار آلات بسیار پیشرفته پس از انجام شستشو با روش های موجود و به طور استاندارد اقدام به باد گیری کمپرسور و پنل داخلی و کلیه فیلتر ها می نماییم و البته 99 درصد فیلر ها با سرویس عوض می شوند و در نهایت با خشک کردن کامل کولر برای صحت سلامت آن و تحویل به مشتری اقدام به روشن کردن کولر گازی می نماییم.

سرویس کولر گازی در تهران
استان تهران یکی از پر جمعیت ترین شهر های کشور بوده و این کلانشهر با وجود زیاد بودن مراکز خدماتی در برخی از روز ها کشش پاسخگویی به تمامی مشتریان را بابت تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران ندارد ولی ما در نمایندگی آذین سرویس با تلاش های انجام داده شده اقدام به استخدام فنی کاران بسیار زیادی کردیم و در حال حاضر تنها 30 دقیقه پس از تماس شما در محل حاضر می شویم.

با تلاش های صورت گرفته در سال 1398 توانستیم رتبه یک را در بین مراکز دیگر کسب نماییم و البته خدمات بسیار مطلوبی را برای مشتریان خود در نظر بگیریم که یکی از بهترین خدماتی که در حال حاضر در مجموعه ما دایر می باشد بحث گارانتی خدمات به مدت 90 روز می باشد و این خدمت تنها در این مرکز صورت می یگرد و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت آذین سرویس مراجعه نمایید.

شماره تلفن این مجموعه و پاسخگویی به صورت شبانه روزی : 77612939 و همچنین 2803982 0912 می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top