تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/05/27 - 14:54
کد خبر: 324388

فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب

این مقاله توسط شرکت به آبی به منظور اهمیت وجود فیلتر قلیایی برای دستگاه تصفیه آب تهیه شده است. استفاده از فیلتر قلیایی مقدار PH آب را بالا برده و خروجی آب حاصل از ممبران را از حالت اسیدی به بازی تبدیل نموده و به محدوده مورد نظر پزشکان برای سلامتی بدن انسان می رساند.

خبرنامه دانشجویان ایران: این مقاله توسط شرکت به آبی به منظور اهمیت وجود فیلتر قلیایی برای دستگاه تصفیه آب تهیه شده است. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در مورد فیلتر قلیایی و عملکرد آن در تصفیه آب اطلاع و آگاهی ندارید، با خواندن این موضوع به وجوب این فیلتر و اهمیت آن در دستگاه تصفیه آب آشنا خواهید شد.

تعریف فیلتر قلیایی
PH یک واحد اندازه گیری برای میزان اسیدی و بازی بودن یک ماده یا محلول می باشد که به وسیله آن می توان پی به اسیدی یا بازی بودن آن گرفت. همانطور که قبلا در درس شیمی مطالعه کرده اید، PH رنجی بین 1 تا 14 دارد که محدوده 1 تا 7 نشان اسیدی بودن ماده بوده و هر چه عدد به 1 نزدیک تر باشد اسیدی تر می باشد. در مقابل عدد 8 تا 14 هم نشان بر بازی بودن ماده می باشد که هر چقدر عدد به 14 نزدیک تر باشد ماده مورد نظر بازی خواهد بود. همچنین اگر میزان PH عدد 7 باشد یعنی خنثی می باشد. بر طبق گفته بسیاری از پزشکان میزان PH لازم برای آب که برای سلامتی بدن مفید باشد بازه ای بین 8 تا 9.5 را شامل می شود. در بیشتر دستگاه های تصفیه آب، پس از آنکه آب توسط ممبران ها تصفیه می شوند مقدار PH آب به شدت پایین می آید و دلیل آن حذف بسیاری از املاح و ذرات آب در تصفیه آب می باشد، و این مقدار PH عملا برای بدن مفید نخواهد بود. به همین منظور برای رفع این مشکل در دستگاه تصفیه آب، فیلتری باید طراحی و ایجاد شود که مقدار PH آب را بالاتر یا بازی تر یا همان قلیایی تر کند، که این فیلتر همان فیلتر قلیایی می باشد. در واقع در این فیلتر مواد معدنی وجود دارد و وقتی آن را در آب خروجی حاصل از ممبران قرار می دهند PH آب را بالا می برد و این کار با حل شدن مواد معدنی در آب و توسط دستگاه تصفیه آب انجام می شود. و میزان PH آب را قلیایی تر و یا بیشتر می کند و آن را در محدوده مجاز قرار می دهد که برای بدن انسان مفید خواهد بود.

فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب

چرا آب قلیایی برای بدن مفیدتر است؟
در واقع این ایده برای تصفیه آب از گذشته الهام گرفته است. در سال 1930 برای اولین بار ژاپنی ها در این مورد تحقیق کرده و تاثیر مثبت آب قلیایی برای بدن را کشف کردند و از آن پس و در سال 1966 میلادی وزارت بهداشت ژاپن تجویز آب قلیایی به منظور جلوگیری از سوء هاضمه، اسهال های مکرر، ترش کردن و ... را اعلام کرد. همین موضوع باعث گسترش تجویز آن در بسیاری از کشورها شده و حتی از آب قلیایی به عنوان محلولی شفا بخش یاد می شود.

فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب

شناسایی بهترین نوع فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب
شاید مهمترین سوالات کاربران در مورد تصفیه آب با فیلتر قلیایی این باشد که کدام فیلتر قلیایی اصل می باشد و کدام تقلبی؟ بکارگیری فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب همانند دیگر فیلترها قابل شناسایی به صورت دقیق نمی باشد. برای شناسایی یک فیلتر قلیایی قدرتمند سعی نکنید فقط به لیبل آن نگاه کنید، برای اینکه اطمینان داشته باشید که فیلتر قلیایی تصفیه آب، اصل می باشد بهترین راه خرید از برندهای معتبر و استفاده از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر همچون به آبی می باشد که سورس فیلتر ها از کشور تایوان بوده و دارای تاییدیه بهداشتی NSF و WATER QUALITY و ... می باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد این می باشد که سعی نکنید از هر جایی فیلتر قلیایی تهیه کنید که نه دارای خدمات پس از فروش بوده و نه دارای نمایندگی فعال می باشد. همچنین به دنبال خرید های ارزان برای فیلترهای قلیایی نباشید که اولا فیلترها تقلبی بوده و ثانیا آب شیرین، مفید و گوارا را برای شما تولید نخواهد کرد.

فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی و فروش فیلتر قلیایی با کیفیت
شرکت به آبی behabi.ir جز بزرگترین فروشگاه اینترنتی برای فروش دستگاه تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و همچنین فروش انواع فیلترهای آبی معتبر در ایران می باشد که همواره دارای نمایندگی معتبر در سراسر کشور می باشد. اگر به دنبال یک فیلتر قلیایی اورجینال با گارانتی تعویض می باشید، کافی است به سایت به آبی رجوع کرده و محصولات متنوع ما در مدل های مختلف و قیمت های مطلوب را ببینید. همچنین در صورتی که اطلاعات کافی در مورد انواع دستگاه های تصفیه آب در مدل های مختلف ندارید، میتوانید با شماره 09196615469 تماس گرفته و کارشناسان ما راهنمایی لازم را به شما ارائه خواند کرد. همچنین به آبی به عنوان بزرگترین فروشگاه در تهران، دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی در برندهای معتبر بوده و به تمامی نقاط کشور محصول ارسال کرده و دارای نصب رایگان به همراه یک سال گارانتی تعویض نیز می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top