تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/06/06 - 15:13
کد خبر: 325763

برگزیدگان بیستمین کنگره بین‌المللی رویان معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان از کشورهای استرالیا، آمریکا، فرانسه، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بیستمین کنگره و جشنواره بین‌المللی رویان از امروز در سالن همایش‌های رازی با حضور محققان داخلی و خارجی برگزار شد.

اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:

پروفسور جما ایوانس از کشور استرالیا با عنوان طرح «اثر منفی محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته حاصل از چاقی و باروری زنان». وی رئیس آزمایشگاه بازسازی آندومتر در مرکز بهداشت باروری در مؤسسه تحقیقات پزشکی هادسون استرالیا است. او در سال ۲۰۰۸ موفق به دریافت دکتری از دانشگاه ادینبورگ شد. زمینه اصلی تحقیقات وی بر روی درک چگونگی آماده شدن دیواره رحم در هنگام لانه‌گزینی جنین و کنترل‌کننده‌های اصلی در ارتباط بین رحم و جنین متمرکز شده است.

پروفسور برایان هرمان از کشور آمریکا با عنوان طرح «بررسی ترنسکریپتوم تک‌سلول در سلول‌های اسپرماتوژنیک موش و انسان؛ سلول‌های بنیادی اسپرماتوگونیال تروژن هستند». وی متولد آوریل ۱۹۷۷ و دانشیار رشته زیست‌شناسی باروری در دانشگاه تگزاس در ایالات متحده آمریکا است. وی کمک‌ استادیار پزشکی تولید مثل در دانشگاه واشنگتن، کمک دانشیار آناتومی و سیستم‌های سلولی در مرکز سلامت سن‌آنتونیو و مدیر مرکز ژنومیکس در دانشگاه تگزاس است. وی سه دوره پسادکتری خود را در سال ۲۰۱۰ در دانشگاه پیتسبرگ در رشته‌های علوم تولیدمثل به پایان رساند.

پروفسور پتیت هروه از کشور فرانسه با عنوان طرح «عدم تطبیق با کمبود گلوکز و استفاده سریع انرژی ذخیره شده سلول علت زنده‌مانی اندک سلول‌های بنیادی مزانشیمی بعد از پیوند». پروفسور هروه مدیر پژوهش و رئیس بخش در پژوهشگاه ملی تحقیقات پزشکی و بهداشتی فرانسه است. وی عضو انجمن مهندسی بافت اروپا و انجمن اروپایی تحقیقات در زمینه دیابت است. همچنین وی در زمینه کشت سلول‌های بنیادی مزانشیمی، فناوری بیورآکتور، مدل‌های حیوانی کوچک و بزرگ در تحقیقات ارتوپدی و مهندسی زیست‌پزشکی که مربوط به تقویت بقای سلول پیوند است، به پژوهش و تحقیق مشغول است.

دکتر مهدی توتونچی از ایران به عنوان برگزیده داخلی با عنوان طرح «استفاده از مطالعات ژنومیک برای درک سازوکارهای مؤثر در نقایص اسپرم». وی بعد از کسب مدرک کارشناسی ارشد خود، در رشته ژنتیک مولکولی در بخش ژنتیک و سلول‌های بنیادی رویان مشغول به فعالیت شد. در آنجا با همکاری گروهی از محققان، موفق به تولید اولین سلول بنیادی پرتوان القایی در ایران شد و سپس محصولات خود را در رشته زیست‌شناسی سلولی و تکوینی آغاز کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرمربی فصل بعد پرسپولیس مشخص شد
جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد +جدول
صحبت های رئیس جمهور شهید در آخرین جلسه هیئت دولت +فیلم
آخرین اخبار از تشییع شهید رئیسی در تهران و شهرستان‌ها
رئیسی متولی بزرگ‌ترین موقوفه جهان اسلام
وداع تبریزی‌ها با رئیس شهید جمهور و یارانش +عکس
سنگ تمام تبریزی‌ها برای خادمان جمهور +فیلم
نحوه فعالیت بانک ها برای فردا چهارشنبه ۲ خرداد اعلام شد
تصاویری از بی‌تابی خواهر شهید رئیسی در منزلش +عکس
محبت پدرانه شهید رئیسی به فرزند شهید +فیلم
برگزاری امتحانات نهایی از «شنبه»
گروسی: احتمال دارد دوباره با ایران به مشکل برسیم
مربیان جدید در باشگاه استقلال مشخص شدند
واکنش دور از انتظار فرانسه به صدور قرار بازداشت برای سران اسرائیل
قدرت‌نمایی یمنی ها با سرنگونی پنجمین پهپاد MQ-۹ آمریکا
اشک های نمایندگان مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید +عکس
موحدی کرمانی رییس مجلس خبرگان شد
تصاویر هوایی از تشییع پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در تبریز
اعتراف دشمن به موفقیت شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان
ماجرای زیر سُرم رفتن شهید رئیسی +فیلم
صندلی خالی شهید آل هاشم و شهید رئیسی +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top