تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/06/07 - 17:21
کد خبر: 325935

موگرینی: خواستار حفظ توافق هسته‌ای هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن بیان این مطلب که برجام یک توافق چند جانبه در قالب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است گفت که اتحادیه اروپا خواهان اجرای کامل توافق هسته‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان، «فدریکا موگرینی» پیش از ورود به جلسه غیررسمی وزرای دفاع اتحادیه اروپا اعلام کرد: بار دیگر، ما همواره موافق گفتگو (میان آمریکا و ایران) بوده‌ایم. هرچه که افراد بیشتر گفتگو می‌کنند یکدیگر را بهتر درک می‌کنند.

وی افزود: بر اساس شفافیت و بر اساس احترام، موضع همیشگی ما، از جانب اتحادیه اروپا، از جانب خودم، از جانب کشورهای عضو و به خصوص فرانسه، آلمان و انگلیس و دیگر اعضا، همواره در طول این سال‌ها حفظ توافق هسته‌ای با ایران بوده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برجام یک ضمیمه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است و بنابراین یک توافق بین‌المللی نیست، یک توافق دوجانبه نیست، این توافق بخشی از یک تصمیمی است که شورای امنیت سازمان ملل آن را به تصویب رسانده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top