تاریخ انتشار: شنبه 1398/06/23 - 15:00
کد خبر: 328054

هر کس موقعیت شناس نباشد جریانات او را می رباید و هلاک می‌کند

منصور امینی در یادداشتی پاسخ برخی هجمه ها را داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نشر توییتی در ۲۸۰ کاراکتر و با ادبیات رایج در این شبکه در تمجید منش جناب حجت الاسلام سید حسن نصرالله و تمجید از بصیرت تراز ایشان علی الخصوص در لحظه های حساس و کنایه ای به خودیها مبنی بر عقب ماندن از ولایت پذیری سید مقاومت،با حملات شدیدی از سوی جریان ضدانقلاب و جریان انحرافی مواجه شد که البته ارزش پاسخگویی در آن نیافتم.ولی چون ظاهرا بخشی از مطالب به مذاق برخی دوستان نیز خوش نیامد و تعابیری خاص از آن عنوان نمودند نکاتی را عرض می کنم:

1-در نوشته قبلی جمله"#دنبال نقد بالا تا پایین منصوبان رهبری بودن" اشاره ای بود بر تلاش و اهتمام مذموم جریانی که سالهاست مشغول تمرکز ویژه برای پیدا کردن نقاط ضعف منصوبان رهبری،آتو گرفتن و ضریب رسانه ای دادن به آن؛علی الخصوص نزدیکترین لایه های دفتر ایشان که در حقیقت تنها شان کارشناسی، مشورتی و انتقال دیدگاهها و فرامین رهبری را بر عهده دارند تا پایین ترین انتصابات ایشان با چند واسطه! می باشد.

2-برخی از دوستان نکته اصلی را که تاکید بر زمان شناسی نقادی بوده است را کاملا ندید گرفته اند.آیا در زمانی که دشمن قداره بند خارجی همزمان با جریان لیبرال داخلی همه تمرکزشان را بر تضعیف عمود خیمه انقلاب و ولایت فقیه قرار داده اند گرفتن انگشت اتهام به سوی نزدیک ترین و امین ترین ارکان دفتر رهبر انقلاب ، ثمری به جز تضعیف جایگاه و خدشه به اعتماد عمومی و تشکیک در اجرای فرامین ولایت امر خواهد داشت؟

حضرت امام جواد علیه السلام فرمودند: مَنْ لَمْ یَعْرِفِ الْمَوارِدَ أعْیَتْهُ الْمَصادِرُ

هرکس موقعیت شناس نباشد جریانات، او را می رباید و هلاک خواهد شد.

حال جمله ای ورد زبان برخی شده است که چهل سال است در موقعیت حساس کنونی قرار داریم و قص علیهذا! یعنی منکرید که نه تنها در این چهل سال که در طول ۱۴۰۰ سال، عدم توجه خواص به موقعیت های حساس چه ضرباتی بر پیکره حاکمیت اسلام وارد نموده است؟!

3-بنده نقد به منصوبان و حتی شخص رهبری را خلاف شرع نمی دانم.(هر چند که تاکنون نقدی منصفانه و وارد به شخص رهبر انقلاب نیافته ام و معتقدم که امثال بنده از یافتن ایراد و اشکال از رهبری حکیم عاجزیم).و البته با نقد عملکرد منصوبان رهبری که مدیریت و مسئولیت سازمان و مجموعه ای را به عهده گرفته اند مانند صدا وسیما و ... به شدت موافقم .منتها نقد باید سازنده،منصفانه و خارج از شائبه تخریب باشد تا کارساز واقع شود نه ویرانگر!

4-به شخصه معتقدم انتصابات مستقیم رهبر انقلاب در هر سطحی بهترین و حکیمانه ترین انتصابات است و با توجه به لحاظ نمودن جمیع شرایط و مولفه ها ایشان انتصاب بد ندارند.و قطعا این به معنای این نیست که منصوبان رهبری عاری از خطا و معصومند.

5-در بیانیه ها و نامه نگاریهای تاسف بار اخیر،بنده هم با اشکالات یک سریال سیاهنما و بخشی از اشکالات صداوسیما هم نظرم و به نگارندگان نامه ها نیز ارادت دیرینه داشته و به ولایت مداری و دلسوزیشان واقفم. ولی به نظرم بردن انگشت اشاره نقادی به سوی یکی از امنای نزدیک رهبر انقلاب که همواره در حال انتقال تذکرات رهبری به ارکان مختلف صداوسیما و پیگیری رفع اشکالات آن است خواسته یا ناخواسته ثمری جز بی اعتمادسازی به رهبری نخواهد داشت.

6-و در انتها کاش به جای صرف این همه انرژی و چیدن صغری و کبری برای جایز نشان دادن نقد معصوم و ولی فقیه و منصوبانشان همه مان قدری به فکر تقویت روحیه ولایت پذیری و اجرای اوامر و توصیه های حکیمانه رهبر انقلاب باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top