استراماچونی در نیمه دوم دیدار استقلال و ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری و زدن لگد به توپ و بطری آب از کنار دروازه اخراج شد.
خبرنامه دانشجویان ایران:
با عضویت در شبکه های اجتماعی خبرنامه دانشجویان ایران از آخرین اخبار مطلع شوید