تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/07/11 - 18:52
کد خبر: 330442

واکنش کاربران توییتر درپی انتشار فیلم آموزش جنسی به کودکان؛

چطوری به دنیا اومدی؟!

چطوری به دنیا اومدی؟!

در چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی آپارات که یکی از سرویس‌های اشتراک‌گذاری فیلم در ایران است، با محتوایی نامناسب منتشر شد که البته در کمتر از یک ساعت پس از انتشار پاک شد، چرا که حواشی و جنجال‌های زیادی را به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و دسترسی آسان آن برای تمام سنین، جوامع بشری را درگیر مضرّات و محاسن خود کرده است. فضای مجازی گسترده و اشتراک‌گذاری فیلم، عکس، موسیقی و... در همین زمینه به سرعت رشد کرده و منابع قدرتمندی برای کسب درآمد را به‌وجود آورده‌اند.

مهمترین چالش فضای مجازی، خطراتی است که منشأ بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است. محتوا‌های نامناسب بارگذاری‌شده در برخی از سایت‌های انتشار فیلم و عکس، سلامت رفتاری و اخلاقی جامعه در نشانه گرفته است و همچنین سلامت روانی مردم از کودکان تا بزرگسالان را به‌خطر می‌اندازد!

سایت آپارات از آن دست سرویس‌های معروفی است که برای جستجوی فیلم‌های مورد نظرمان با آن سروکار داریم. آپارات که یک سرویس «کاربرمحور» است فارغ از ویژگی‌های مثبتی که دارد، اما به دلیل کاربرمحور بودن؛ بسیاری از فیلم‌ها و گزارش‌های نامتعارف، خارج از عرف و متضاد با ارزش‌های دینی در آن بارگذاری می‌شود.

آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!

طی چند روز اخیر فیلمی از یکی از برنامه‌های تولیدی سایت آپارات منتشر شده که واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشت. در این فیلم، یک مجری زن وضعیت پوشش بسیار نامتعارفی داشته بین کودکان رفته و با طرح پرسش هایی عجیب از آنان می پرسد که "آیا می‌دانند چگونه به دنیا آمده‌اند؟"

گویا آپارات با نشر این برنامه خارج از عرف وظیفه اجرای سند ۲۰۳۰ را در جامعه بر عهده گرفته است! البته پس از افزایش انتقادات به این گزارش، سایت آپارات آن را از خروجی خود حذف کرد؛ اما به نظر می رسد شناسایی عوامل ساخت این برنامه و پرسشگری از گردانندگان سایت آپارات -که بدون فیلتر خاصی اقدام به انتشار این برنامه ها می‌کنند-  توسط مسئولان، موضوع چندان پیچیده ای نباشد.

درپی این اتفاق کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به آن واکنش‌های متفاوتی داشتند که در ادامه مشاهده می‌کنید؛

آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!آپارات در نقش مجری سند ۲۰۳۰ در جامعه!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
چرا دچار وسواس می‌شویم؟
هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۳۰ فروردین
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top