تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/08/01 - 16:45
کد خبر: 332467

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی به عنوان هدیه‌ای رسمی و سازمانی

این هدیه برای مدت طولانی در خانه‌ها و دفاتر یا ماشین‌ها باقی می‌ماند و آنها را به یاد تجارت شما می اندازد. در حقیقت، مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه به محصولات تبلیغاتی توجه خواهند داشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: هدایای شرکت‌های بزرگ و محصولات تبلیغاتی جلوه‌ای ماندگار را به جا می گذارند. یک هدیه شرکتی منحصر به فرد را می‌توان با برند شرکت یا پیام تجاری آن شخصی‌سازی نمود و از آن به بهترین شکل بهره برد.

شاید به دنبال هدیه‌ای برازنده و فاخر هستید که مناسب برای همکاران تجاری و یا به جهت قدردانی از کارمندان باشد، به هر صورت در این راه نیاز است که با بررسی و انتخاب مناسب، یک حس خوب تاثیرگذار را انتقال دهید. انتخابی که چندان پیچیده و سخت نخواهد بود اما نیازمند توجه به برخی جزئیات خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی رسمی برای کارمندان خودتان!
یقینا یک شرکت بدون کارمندان خود ماهیتی ندارد. این که شما یک تیم پنج نفره را اداره می‌کنید یا هزاران نفر را در دفاتر کشور نظارت می کنید اهمیتی ندارد. کارمندان شما برای موفقیت تجارت شما بسیار ارزشمند هستند و می‌خواهید از آنها فراتر از پرداخت حقوق و دستمزد تشکر کنید. هدیه‌های خسته‌کننده و ارزان قیمت شرکت‌ها را کنار بگذارید و در عوض این بار با یک گزینه عالی و مفید، کارمندان خود را متعجب کنید. این کار قطعا باعث بهبود شرایط روحی کارمندان خواهد شد.

شناخت برند شما از طریق هدایای تبلیغاتی
این هدایای تبلیغاتی سازمانی حتی می‌توانند برای همکاران تجاری و دیگر ارگان‌ها نیز به کار آید. در واقع با این کار، پیش از این که آنها شما را بشناسند، خودتان را معرفی کرده‌اید.
شناخت برند به این معنی است که مصرف کنندگان می‌توانند شرکت و محصولات یا خدماتتان را بلافاصله پس از دیدن لوگوی شما شناسایی کنند. به عنوان مثال، مردم می‌توانند بلافاصله با مشاهده لوگو قوس زرد رنگ، فست فود مک دونالد را تشخیص دهند به همین سادگی هدیه‌ی شما در یادآوری و شناخت کسب‌و‌کارتان به آنها کمک می کند.

ماندگاری در یاد از طریق هدایای تبلیغاتی
تبلیغی در تلویزیون یا بیلبورد بلافاصله و در عرض چند ثانیه از جلوی چشم می گذرد. اما، یک هدیه برای اوقات  بیشتری مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد و در جلوی چشم قرار دارند.
بر اساس مقاله ای که در “technomarketinginc” منتشر شده است، 89٪ از مصرف کنندگان می توانند تبلیغ کننده یک کالای تبلیغاتی را که در دو سال گذشته دریافت کرده‌اند به یاد بیاورند.

این هدیه برای مدت طولانی در خانه‌ها و دفاتر یا ماشین‌ها باقی می‌ماند و آنها را به یاد تجارت شما می اندازد. در حقیقت، مصرف کنندگان به طور متوسط 6 ماه به محصولات تبلیغاتی توجه خواهند داشت.

در مرتبه بعد، وقتی لوگو شما را می بینند، فوراً هدیه و تجارت شما را به خاطر می آورند. مشتریان اگر یک کالای مارک دار را به آنها هدیه دهید، تجارت شما را بسیار راحت‌تر به یاد خواهند آورد. و این در واقع تاثیری است که کیفیت کالا خواهد داشت.

هدیه تبلیغاتی منتقل کننده یک حس عالی
به یاد می‌آورید آخرین هدیه‌ای که دریافت کردید چه بود و چه احساسی داشتید؟

اینجاست که تبلیغات وارد عمل می‌شود تا از یک راه لذت بخش برای شما بستر مناسبی به جهت توسعه کسب‌و‌کار ایجاد کند. هدایا احساس گرمی را به گیرندگان خود منتقل می‌کنند و این به ذهنیت آنها نسبت به شما تبدیل می‌شود.

هدایا برای کارمندان نیز باعث تشویق و وفاداری در شرکت و کار می‌شود. موارد تبلیغاتی مورد استفاده کارمندان باعث افزایش دیده شدن درون محیط کار می‌شود. موارد تبلیغاتی در دفتر کار باعث افزایش وحدت و کار تیمی می‌شود. فراوانی وسایل تبلیغاتی و هدایا، احساس موفقیت و امنیت شغلی در کارمندان را تقویت می کند و نهایتا کارمندان از نمایش کالاهای تبلیغاتی که محصولات تبلیغاتی با کیفیتی هستند، احساس افتخار می کنند. این چرخه ساده‌ای است که می‌تواند از یک حس کوچک شروع شود و تا یک موفقیت بزرگ گسترده شود.

ویژگی‌های یک هدیه تبلیغاتی مناسب
محدودیت خاصی برای انتخاب یک هدیه رسمی مناسب وجود ندارد. اما باید در نظر داشت که گستردگی و تعداد بالای هدایای احتمالی، باعث کاهش کیفیت آن نشود. به طور مثال هدایای ارزان قیمتی که برای نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند به جهت هدیه به کارمندان یک شرکت مناسب نخواهد بود. گزینه‌هایی مثل تقویم و سالنامه، ماگ و لیوان، ست‌های هدیه یا هدایای دیجیتال و امثال این محصولات به جهت استفاده زیاد در محل کار از موارد پیشنهادی هستند.

استفاده از خلاقیت برای انتخاب و شخصی سازی هدایا نیز به طور چشمگیری در بهبود رضایت مخاطب موثر خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی می‌توانند مصرف کنندگان را به روشی اقتصادی به سمت تجارت شما سوق دهند. اکنون این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید چگونه می‌خواهید از محصولات تبلیغاتی برای هدایت مشتریان استفاده کنید. اگر هدایای تبلیغاتی را با استراتژی بازاریابی خود مخلوط کنید، یک استراتژی عالی به دست خواهد آمد. در کل ، محصولات تبلیغاتی، مشتریان را به سمت تجارت شما سوق می دهند. برند شما به سرعت شناخته می‌شود و تجارتتان به مخاطبان بیشتری می رسد. از این گذشته، شما می توانید یک پایگاه مشتریان قوی‌تر ایجاد کنید و وفاداری مشتری را افزایش دهید.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top