تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/08/01 - 17:13
کد خبر: 332468

سفری با تور پاتایا

در سفر کردن، انتخاب نوع ترانسفر از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بخشی از سفر شما را در برمی گیرد. روش های مختلفی برای جا به جایی از مبدأ به مقصد وجود دارند که می توان به نوع زمینی و هوایی اشاره کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: پاتایا از جمله مجمع الجزایری بوده که در کشور تایلند قرار دارد و سالانه تور پاتایا هزاران گردشگر را روانه آنجا می کند. این شهر به دلیل داشتن آب و هوای دریایی و معتدل از جمله شهرهایی است که دارای پارک های طبیعی گوناگون بوده و زیبایی منحصر به فردی را از آن خود کرده است. تور پاتایا برای سفر به شهر پاتایا بیشتر بازدید از سواحل دریایی، باغ های گل و دیدن ورزش های آبی را مورد هدف خود قرار می دهد. بهترین زمان سفر به این شهر توریستی اوایل اسفند ماه تا اواخر اردیبهشت ماه در ایران می باشد زیرا در این زمان از سال پاتایا پذیرای باران های ملایم و گرمی کمی است هر چند که چنین جزیره هایی هیچ گاه گرمی شدیدی را به خود نمی بینند. در این شهر معابد زیادی مربوط به بودایی ها وجود داشته که اجازه ی ورود به آنها برای گردشگران ضمن پوشیدن لباس مخصوص و همراه شدن با آداب بودایی انجام می گیرد.

سفری با تور پاتایا

بازدید از مراکز خرید زیبایی در شهر پاتایا جزء مهمترین برنامه های تور پاتایا بوده که از جمله این مراکز خرید مرکز سنترال فستیوال و مرکز رویال گاردن بوده که علاوه بر داشتن اجناس و کالاهای لوکس با مشهورترین برندهای جهانی دارای نمای ساختمانی زیبا هستند که سبب شده تا زیبایی ساختمان این مراکز توجه هر گردشگری را به سمت خود جلب نماید. در شهر پاتایا هتل های مشهوری مانند هتل ورنادا، هتل دیاموند، هتل ویسپر و ... برای اقامت در این شهر توریستی بهترین مکان بوده که تور پاتایا سعی کرده بهترین شرایط اقامت را برای مسافران خود در نظر بگیرد.

بهترین زمان برای سفر به پاتایا
پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که دارای آب و هوای خوبی نیز هست. دلیل این آب و هوای مساعد، نزدیکی تایلند به خط استوا و آب های اقیانوسی است که باعث شده تا این شهر کمتر هوای خیلی سرد را تجربه کند. به طور کلی می توان گفت که آب و هوای پاتایا گرمسیری بوده و در تمام طول سال رطوبت بالایی دارد. زمستان های پاتایا هم آب و هوای سردی نداشته و البته میزان بارش ها در آن کم است. فقط در ماه های مه تا نوامبر در این شهر باران می بارد و اوج بارش باران در پاتایا مربوط به ماه سپتامبر است. این بارش ها نیز فقط به صورت رگباری و گذرا بوده و کمتر پیش می آید که یک روز تمام باران ببارد. با توجه به مواردی که گفتیم، به نظر می رسد بهترین زمان برای انتخاب تور پاتایا ماه های اولیه بهار و ماه های اولیه پاییز باشد. روزهایی که هوا نه خیلی سرد است و نه آن قدر گرم می شود که قابل تحمل نباشد. نکته دیگری که وجود دارد این است که در این ماه ها جشن ها و مراسم های پر تعدادی در شهر پاتایا و شهرهای اطراف برگزار می شود؛ که می تواند بخشی از جاذبه های گردشگری تور پاتایا نیز باشد.

جاذبه های گردشگری تور پاتایا
مهمترین عامل محبوبیت تور پاتایا به خاطر ساحل های تفریحی آن است. ساحل جامتین یکی از همین استراحتگاه های ساحلی در پاتایاست. یک ساحل شنی به وسعت شش کیلومتر که به دور از شهر قرار گرفته و امکانات تفریحی خوبی دارد. نونگ نوچ نیز یک باغ گرمسیری بزرگ است و از جاذبه های گردشگری تور پاتایا به شمار می رود. در این باغ که امروزه به صورت یک پارک گردشگری در آمده، می توانید طعم انواع میوه های گرمسیری را بچشید و در آن به گردش بپردازید.

یکی از جاذبه های دیگر شهر، فیل های تایلندی است. مکانی که به جزیره فیل ها مشهور است و می توانید با بازدید از آنجا با زندگی فیل ها آشنا شوید و حتی فیل سواری کنید. جزیره مرجانی دیگر مکان تفریحی شهر پاتایاست که حتماً باید آن را تجربه کنید. یک جزیره با آب های شفاف و ساحل های شنی که می تواند تجربه منحصر به فردی برای مسافران باشد.

سفری راحت و هیجان انگیز با رزرو بلیط هواپیما
در سفر کردن، انتخاب نوع ترانسفر از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که بخشی از سفر شما را در برمی گیرد. روش های مختلفی برای جا به جایی از مبدأ به مقصد وجود دارند که می توان به نوع زمینی و هوایی اشاره کرد. سفرهای زمینی با استفاده از وسایل نقلیه ای همچون خودرو، اتوبوس و قطار صورت می گیرد در صورتی که در سفرهای هوایی تنها انتخاب ترانسفر از طریق هواپیما خواهد بود. اگر سفر هوایی را انتخاب کرده اید می بایست به فکر رزرو بلیط هواپیما باشید. این نوع بلیط دارای شرایط و ویژگی های مشخصی است که در این مطلب سعی خواهیم کرد به آن ها اشاره نماییم.

سفری با تور پاتایا

 انواع مختلفی از این نوع بلیط قابل رزرو و خریداری است که برای انجام این مهم نیز می بایست عوامل گوناگونی را مدنظر قرار دهید. اگر به دنبال رزرو خرید بلیط هواپیما پاتایا خود هستید باید قیمت و خدمات آن را نیز مورد ارزیابی قرار دهید. در سایت گردشگری و مسافرتی گلفام سفر این امکان فراهم شده است که مسافران بتوانند بهترین بلیط با مناسب ترین نرخ را انتخاب و رزرو نمایند. خرید آنلاین از جمله خدمات این شرکت گردشگری است که در ادامه به صورت جداگانه به این موضوع نیز اشاره خواهیم کرد.

رزرو بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی
شاید سفر کردن از طریق ترانسفر هوایی تنها یک انتخاب باشد اما این نوع سفر دارای شرایط گوناگونی است. با توجه به این که مقصد شما کجاست می بایست برای رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید. برای سفرهای داخلی انتخاب های متنوعی جهت رزرو این بلیط پیش رو خواهید داشت. نکته ی مهم در رابطه با بلیط های هواپیما جهت سفرهای داخلی قیمت آن هاست. مقاصد گردشگری متعددی در کشور وجود دارند که برای مراجعه به آن ها می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه نمایید و با چند کلیک بلیط مربوطه را رزرو کنید.

 از پرطرفدارترین بلیط های داخلی برای سفر با هواپیما می توان به بلیط هواپیما تهران-مشهد، تهران-شیراز، تهران-اصفهان، تهران-اهواز، تهران-کیش و چندین مورد دیگر اشاره کرد. در زمان رزرو بلیط سفرهای داخلی توصیه می کنیم به چارتری و یا سیستمی بودن آن توجه کنید. هر کدام از بلیط های عنوان شده از نرخ مشخصی برخوردارند که براساس میزان خدمات قیمت آن ها تعیین شده است.

 استفاده از آژانس مسافرتی مقرون به صرفه است!
نیازی نیست هزینه بالایی برای برنامه ریزی های تفریحی خرج کنید. هر آژانس مسافرتی هزینه هایی را از شما دریافت می کند اما با هزینه هایی که تازه وارد بودن می تواند برایتان ایجاد کند قابل مقایسه نیست. با برنامه ریزی سفر با کمک گلفام سفر و رزرو بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل پاتایا  شما می توانید با هزینه بسیار کم از دانش و دسترسی های آژانس مسافرتی استفاده کنید.

سفری با تور پاتایا

 رزرو از طریق آژانس مسافرتی سودهای خاصی دارد
البته که شما می توانید به صورت آنلاین اتاق هتل خود را رزرو کنید. اما اگر از آژانس مسافرتی بخواهید که برایتان رزرو را انجام دهند، شما می توانید از ارتقاء های رایگان و آفرهایی که به علت روابط قوی میان آژانس و کارگزار وجود دارد، نهایت استفاده را داشته باشید. برخی از آفرهای ویژه آژانس های مسافرتی شامل شرایط VIP، بطری نوشیدنی های محبوبتان در اتاق و حتی درخواست های خاصی که ممکن است داشته باشید.

انجام رزرواسیون از طریق آژانس مسافرتی کار شما را آسان تر می کند
با استفاده از آژانس مسافرتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. اینگونه نه تنها از برنامه ریزی سفری فراموش نشدنی مطمئن هستید بلکه زمان بیشتری برای برنامه ریزی عروسی خود خواهید داشت. همچنین به علت آشنایی آژانس های مسافرتی با نرم افزارها و روش های رزرو مراحل رزرواسیون سریعتر انجام می شوند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top