تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/25 - 19:27
کد خبر: 335046

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار:

آقای رئیس جمهور اگر معتقد به مبارزه با فساد هستید از اطراف خود شروع کنید

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار در بیانیه‌ای اعلام کرد: آقای رئیس جمهور، با دستمال کثیف نمی‌ شود شیشه را پاک کرد، اگر معتقد به مبارزه با فساد هستید، از اطراف خود شروع کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیرحسین اکبریان، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار که این هفته سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گرمسار بود، بیانیه ای را در جمع نمازگزاران قرائت کرد که در آن آمده است: آقای رئیس جمهور، با دستمال کثیف نمی‌‎شود شیشه را پاک کرد، اگر معتقد به مبارزه با فساد هستید، از اطراف خود شروع کنید.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَالَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِنَا صُمٌّ وَبُکْمٌ فِی الظُّلُمَاتِ ۗ. مَن یَشَإِ اللَّهُ یُضْلِلْهُ وَمَن یَشَأْ یَجْعَلْهُ عَلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ"
"و کسانی که آیات مارا تکذیب کردند، کر و لال‌هایی هستند در تاریکی ها. خداوند، هرکه را بخواهد (و مستحق باشد) گمراهش کند و هر که را بخواهد (و شایسته بداند) بر راه راست قرارش می‌دهد. "

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز بر پایه‌ ارزش‌های الهی و اسلامی شکل گرفت و هدفش رسیدن به عدل و عدالت اسلامی است و مسلما مبارزه با مفاسد اعم از اقتصادی، اداری، اجتماعی و سیاسی یکی از ارکان چنین جامعه‌ای است. امروزه کشور ما به فضایی نیازمند است که همه اقشار جامعه از سلامت امور اقتصادی و امانت و صداقت متصدیان امور مالی مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.

با توجه به قرار داشتن کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی و همچنین وضعیت اسف‌بار مردم از نظر مشکلات معیشتی و اقتصادی که با سیاست‌های غلط مسئولین دولتی بوجود آمده است، لازم است مجازات ستون پنجم دشمن که در یک چنین کارزار همه جانبه‌ای به پیشبرد اهداف دشمن کمک می‌کنند متناسب با بزرگی جرم آن‌ها باشد. قوه قضائیه به‌عنوان یک نهاد مهم برای برقراری عدالت در کشور در چندماه گذشته مثل سربازی که در جنگ برای دفاع از وطن و مردم می‌جنگند، در این عرصه و میدان یکه‌تازی کرده و با فاسقین و فاسدین برخورد‌های جدی کرده است. باید با صاحب منصبان و آقازاده‌های فاسد برخورد قاطع داشت، زیرا فساد چنین افرادی به دلیل وابستگی آنان به حکومت زیانبارتر است و بر اعتماد عمومی مردم به نظام تاثیر میگذارد و این یکی از اهداف مهم دشمن است. چه بسا حکمت توصیه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی به عنوان رئیس قوه قضائیه، مبنی بر اینکه " در برخورد قضائی ملاحظه این و آن را نکنید " گواه همین مطلب باشد.

محاکمه‌ امثال حسین فریدون برادر رئیس جمهور به اتهام دریافت ۳۱ میلیارد تومان رشوه، مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور به اتهام فساد در بانک گردشگری، هادی رضوانی داماد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به اتهام مشارکت در فساد بانک سرمایه و شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنعت معدن و تجارت به اتهام انحصار دارو و تحصیل مال از طریق نامشروع را می‌توان نمونه‌هایی از برقراری عدالت قوه قضائیه در مواجهه و مقابله با مفسدین بدون لحاظ کردن موقعیت خانوادگی آنان دانست.

مبارزه با فساد البته هزینه‌های خودش را دارد. وقتی مبارزه با فساد صورت می‌گیرد، جیغ و داد‌هایی بلند می‌شود و جنگ‌های روانی صورت خواهد گرفت؛ لذا آمادگی برای پرداخت هزینه ها، روحیه انقلابی و شجاعت از ملزومات آن است. مخصوصا این جنگ‌های روانی و جیغ و داد‌ها از طرفی شروع می‌شود که نزدیکان آن‌ها در فساد دست داشته اند و خود هم تماما گلابی‌های باغ برجامشان فاسد و گندیده شده و دستاورد دیگری هم ندارند و برای همین به دستاورد بقیه حمله می‌کنند. فقط خدا کند بعد از این حملات نیازمند آب و صابون نشوند.

البته شاید دلیل این حملات به قوه قضائیه برای آن باشد که روزی می‌گفتند اگر به برادر من دست بزنید اعلان جنگ خواهم کرد، ولی امروز بدون آنکه کاری از دستشان بر بیاید فقط باید شاهد دیدن برادرشان از پشت میله‌های زندان باشند.

آقای روحانی لازم است نکته‌ای را متذکر شویم و آن هم این است که زمان تبلیغات انتخاباتی شما خیلی وقت است که تمام شده است و اکنون ۶ سال است مدیریت کشور در دست شما و دولت محترمتان می‌باشد. امروز دیگر زمان دادن وعده نیست، بلکه باید از دستاورد‌های دولت تان در این ۶ سال صحبت کنید و گزارش دهید که برای بهبود اوضاع زندگی مردم چه کار‌هایی انجام داده اید.

آقای روحانی مگر نمی‌گفتید بنزین دو نرخی باعث ایجاد فساد و قاچاق خواهد شد؟ مگر این حرف را خود شما چندسال پیش نگفته بودید؟ حال چه شده است که درست در روز‌های نزدیکی انتخابات مجلس که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند شما نرخ بنزین را سه برابر می‌کنید؟ البته این مصوبه سران قوا است و فعلا به آن احترام میگذاریم.

باید بگویید شما که در این سال‌ها حتی حل مشکلاتی اعم از اشتغال، صنعت، آب خوردن مردم و نظام بانکی کشور را به برجام گره زده بودید، حال چه شده است که وضعیت نه تنها بهتر نشده است بلکه بدتر هم شده است.

چجور آب و صابونی بیاوریم و رویتان را بشوریم؟ از شما تقاضا داریم در ۲ سال باقی مانده از زمان مدیریتی تان به جای تحریف وقایع صدراسلام و پیامبر اکرم (ص) و تحلیل‌های غلط از زندگی امام حسین و ائمه معصومین (ع) به خدمت خلق الله بپردازید.

البته شاید اگر روزی که از عاشورا درس مذاکره با کفر را گرفته بودید و یا روزی که نقد به امام معصوم را جایز می‌دانستید، ویا در روز‌هایی که سیاست‌های غلط شما زندگی مردم را به سمت سیاهی می‌کشاند، فریاد وا اسلاماه و اعتراض به شما از دانشجویان و مسئولین بلند میشد، شما امروز دیگر نمی‌توانستید از سیره نبی اکرم تحلیل‌های غلط ارائه دهید و به قوه قضائیه بابت مبارزه با فساد خرده بگیرید.

حکومتی که در آن شور اقتصادی نیست / بعید نیست اگر هیچ چیز عادی نیست
میان دولت و مردم نفاق می‌افتد / حکم که کاخ نشین باشد اتحادی نیست
زبان به نقد پیمبر گشوده شد وقتی / عمامه‌ای به سر هست و اجتهادی نیست
به صفحه صفحه‌ی تاریخ می‌رسد سخنم / به صفحه‌ای که در آن رای اعتمادی نیست

آقای رئیس جمهور، با دستمال کثیف نمیشود شیشه را پاک کرد. اگر معتقد به مبارزه با فساد هستید، از اطراف خود شروع کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top