تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/09/13 - 09:58
کد خبر: 337128

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

گاهی پیش می‌آید که شما کابینت آشپزخانه دلخواه خود با طرح، رنگ، جنس و حتی برند مورد نظر را انتخاب می‌کنید اما متاسفانه در آن لحظه بودجه خرید شما به قیمت کابینت انتخابی نمی‌رسد و می‌دانید اگر به صورت قسطی این کابینت آشپزخانه را خریداری کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای خرید کابینت آشپزخانه همیشه برندها، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبایی در بازار وجود دارند که انتخاب بهترین‌ها را از میان جنس‌های باکیفیت و بی کیفیت سخت می‌کند. با این حال دست شما باز است که هر نوع طرح و رنگی که می‌خواهید انتخاب کنید. اگر شما برای خرید کابینت آشپزخانه دغدقه دارید که از قبل اطلاعاتی در این باره کسب کنید و انتخاب مناسب و صحیحی داشته باشید، ما در این سایت شهر کابینت ، سه مدل محبوب و زیبا از کابینت‌های ممبران، های‌گلاس و ام دی اف را مورد بررسی قرار داده و شما را با این نوع کابینت‌های منحصربفرد آشنا می‌کنیم تا بهترین انتخاب را برای تکمیل دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کابینت ممبران
در انتخاب  میان طراحی‌های مختلف و زیبای کابینت شما حق انتخاب‌های زیادی دارید. آیا تا به حال به داشتن یک کابینت کلاسیک در فضا آشپزخانه فکر کرده‌اید؟اگر از طرفداران کارهای کلاسیک هستید، کابینت ممبران حتما چشم شما را خواهد گرفت. دقت کنید که صرفا واژه کلاسیک برای توصیف کابینت ممبران به منظور طراحی‌های آن است. از لحاظ پیدا کردن تنوع در رنگ و طرح روی کابینت شما با هیچ مشکلی روبرو نخواهید بود. از این‌رو کابینت ممبران بسیارپرطرفدار و محبوب است و از جمله طراح‌هایی که می‌توانید در میان مدل‌های آن ببینید، عبارتند از طرح خطی، U شکل، L شکل و...

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

حکاکی کابینت

آیا مشتاقید بدانید که این طرح‌ها چگونه روی چوب MDF ایجاد می‌شوند؟طرح‌های روی کابینت ممبران با کمک دستگاه‌های پیشرفته CNC ایجاد می‌شوند. اگر کابینت ممبران را از نزدیک دیده باشید، متوجه برجستگی‌ها و حکاکی‌های زیبای روی آن می‌شوید که چقدر با ظرافت و تمیز ساخته شده است. بعد از اینکه کار طراحی روی کابینت ممبران به پایان رسید، آنها را با روکش باکیفیت PVC  می‌پوشانند که مانند یک لایه محافظ برای MDF در برابر آسیب ناشی از حرارت و رطوبت عمل می‌کند.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت ممبران

ممکن است که بعضی از شما در ذهن‌تان این سوال را داشته باشید که از لحاظ گنجایش ظروف و لوازم این کابینت کلاسیک تا چه اندازه کارآیی دارد؟کابینت ممبران علاوه بر منحصربفرد بودن انعطاف‌پذیری بالایی در این زمینه دارد که می‌تواند بیشترین لوازم و ظروف را در خود جای دهد و از این‌رو به نوعی با انتخاب آن در استفاده از فضای آشپزخانه بهینه عمل کرده‌اید.

کابینت های‌گلاس
یکی دیگر از انواع کابینت‌هایی که در سال‌های اخیر بسیار پرطرفدار شده‌اند، کابینت های‌گلاس می‌باشد. شما چقدر با کابینت های‌گلاس آشنایی دارید؟اگر اطلاعی در این باره ندارید، خوب است بدانید که  مغزی این کابینت همان چوب MDF  است اما روکش محافظ به کار رفته برای آن یک از جنس پلکسی گلاس است.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت های‌گلاس

 کابینت های‌گلاس ظاهری زیبا و درخشنده به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد، زیرا روکش آن براق و شیشه‌ای است. بهترین این نوع کابینت‌ها ساخته کشورهای اتریش، ایتالیا، آلمان و اسپانیا می‌باشند. البته که کابینت های‌گلاس در کنار کیفیت خوب و نمای عالی قیمت مناسبی هم دارد و نگرانی شما بابت قیمت بالا بیهوده است. زیرا  بازار کابینت های‌گلاس تنوع خوبی با توجه به جنس و برند کابینت مورد نظر دارد و شما در نظر گرفتن حداکثر میزان بودجه خرید برای کابینت آشپزخانه، می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت های‌گلاس

 یک نکته مهمی که باید به هنگام خرید این نوع کابینت بدانید، این است که میزان موج روی روکش کابینت های‌گلاس کمتر باشد. زیرا تعداد موج کمتر نشان دهنده این موضوع است که پرس روی روکش به خوبی انجام شده و کیفیت MDF  بهتری دارد. یک راه ساده‌ای که تشخیص موج روی روکش را برای شما آسان می‌کند، این است که روکش را در مقابل نور خورشید قرار داده و بررسی کنید.

اگر در خرید کابینت هیچ محدودیت بودجه‌ای ندارید، خوب است بدانید نوع دیگری از کابینت‌ها هستند که مشابه های‌گلاس هستند اما پلی استر هم در جنس روکش آن وجود دارد، بنابراین براقی و درخشندگی بیشتر نسبت به کابینت های‌گلاس دارند و در مقابل خش هم مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

کابینت ام دی اف
کابینت ام دی اف هم مانند دو کابینت بالا در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود که طرح مورد نظر آن وابسته به روکش انتخابی شما دارد. این کابینت دارای کنده کاری یا درخشندگی نیست اما طرح روکش‌های آن واقعا زیباست و نظر شما را جلب خواهد کرد.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت ام دی اف

دلیل تنوع بالای طرح این کابینت آشپرخانه در این است که از ضایعات چوب به وجود آمده است. بنابراین با رنگ‌های مختلفی عرضه شده که معمولا هر نوع سلیقه خاصی را راضی می‌کند و همچنین به راحتی با سایر عناصر دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما ست می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توانید کابینت آشپزخانه‌ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی هم مطابقت و هماهنگی کامل را داشته باشد. اما این تمام مزیت خرید کابینت ام دی اف به عنوان کابینت آشپزخانه شما نیست. این کابینت علاوه بر زیبایی طرح‌ها، دوام بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از حرارت و رطوبت هوا دارند و نسبت به سایر مدل‌های کابینت محکم‌تر هستند.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت آشپزخانه

مدل‌های خاص‌تر کابینت ام دی اف همان کابینت ممبران و های‌گلاس هستند که در قسمت‌های پیش‌تر معرفی شدند.  اما  اگر بخواهم در نهایت مقایسه‌ای میان قیمت این سه نوع کابینت معرفی شده انجام دهم، باید بگویم که کابینت ام دی اف نسبت به کابینت‌های ممبران و های‌گلاس قیمت ارزان‌تری دارد و از این حرف نباید اینطور برداشت کنید که کابینت ام دی اف کیفیت خوبی ندارد بلکه این کابینت همچنان درکنار قیمت، چوب مناسبی هم دارد. به طور خلاصه اگر به دنبال خرید مقرون به صرفه و اقتصادی برای کابینت آشپزخانه هستید، کابینت ام دی اف و های‌گلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فروش اقساطی کابینت

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

کابینت آشپزخانه

گاهی پیش می‌آید که شما کابینت آشپزخانه دلخواه خود با طرح، رنگ، جنس و حتی برند مورد نظر را انتخاب می‌کنید اما متاسفانه در آن لحظه بودجه خرید شما به قیمت کابینت انتخابی نمی‌رسد و می‌دانید اگر به صورت قسطی این کابینت آشپزخانه را خریداری کنید، از عهده آن برمی‌آئید. خب خبر خوب این است که حالا فروش اقساطی کابینت آشپزخانه ممکن شده است و شما با خیال راحت می توانید کابینت های ممبران، های‌گلاس یا ام دی اف دلخواه خود را بخرید. چطور؟با شهرکابینت. کجا؟در شهر کابینت.

شهر کابینت

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای تکمیل دکوراسیون خانه شما

شهر کابینت

با شهر کابینت خرید کابینت به یک تجربه لذت‌بخش برای شما تبدیل خواهد شد. کافیست به ما اعتماد کنید تا دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما به بهترین نما برسد. برای آشنایی بیشتر می‌توانید نمونه کارهای ما را مشاهده کنید. برای انتخاب کابینت نگران نباشید ما با دادن مشاوره رایگان به شما کمک می‌کنیم تا بهترین کابینت را برای آشپزخانه خود خریداری نمائید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top