تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/09/27 - 20:40
کد خبر: 338828

تبدیل برنامه دانشجویان به ستاد انتخاباتی نماینده مجلس!

مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی یاسوج گفت: تشکل اصلاح‌طلب برنامه‌ای با حضور محمد وکیلی، دبیر هیئت رئیسه مجلس برگزار کرد که این برنامه تبدیل به ستاد انتخاباتی برای این نماینده مجلس شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی معنوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: محمد وکیلی، دبیر هیئت رئیسه مجلس از سوی تشکل پیرو خط امام که تشکل اصلاح‌طلب بوده برای شرکت در برنامه «حکم‌رانی مطلوب و جایگاه مجلس» به دانشگاه دعوت شد و قرار بود در این برنامه هر تشکلی حدود ۳ دقیقه صحبت کند.

معنوی مطرح کرد: در روز برگزاری برنامه تشکل ما برای حضور در برنامه به آنجا رفت، اما حراست دانشگاه گفت که با توجه به اینکه عموم مردم آمدند شما نمی‌توانید سخنرانی کنید در صورتی که این برنامه برای دانشجویان برگزار شده بود و طبق برنامه ریزی قرار بود به نماینده هر تشکل برای صحبت ۳ دقیقه وقت بدهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح کرد: با توجه به اینکه قرار بود هر تشکلی وقتی برای صحبت داشته باشد، اما به خاطر فضای برنامه اول قبول نمی‌کردند، اما با رایزنی‌های که با رئیس دانشگاه داشتیم تشکل‌ها توانستد صحبت کند و هر ۵ تشکل دانشگاه با صحبت‌های خود انتقاد تندی به محمد وکیلی داشتند که فضای برنامه ملتهب شد.

وی در ادامه گفت: محمد وکیلی در مورد موضوع برنامه خیلی صحبت نکرد و بیشتر وقت برنامه را در مورد اعلام ورود به حوزه انتخابات کهگیلویه بویر احمد در سطح استان اختصاص داد.

معنوی بیان کرد: این برنامه مختص دانشجویان بود، اما حدود ۸۰۰ نفر مردم عادی حضور داشتند و ما این قضیه را از سوی رئیس دانشگاه پیگیری کردیم و وی گفت که این موضوع را از معاون سیاسی استاندار پیگیری کردیم و آن‌ها اجازه دادند مردم در این برنامه حضور داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه گفت: طبق مصوبه شورا تامین دانشجویی حضور افراد همراه مهمان سیاسی تخلف محسوب می‌شود و متاسفانه فضای برنامه مناسب نبود و به دانشجویان توهین می‌شد به طوری که رئیس دانشگاه در این برنامه از دانشجویان دفاع می‌کرد و برخی از افراد بودند که به سمت دانشجویان هجوم آورند.

وی افزود: در این برنامه سه تخلف صورت گرفته است یکی اینکه در پوستر‌ها اعلام نشده بود این برنامه برای دانشجویان است و عمومی نیست، رئیس دانشگاه از بیت المال برای استفاده شخصی کاندید مجلس استفاده کرده و این برنامه به ستاد انتخاباتی تبدیل شده بود و تخلف شورای تامین که چرا چنین اجازه داده بود مردم در این برنامه حضور داشته باشند.

معنوی خاطر نشان کرد: تخلف شورای تامین را از سوی سازمان بازرسی پیگیری می‌کنیم. البته جلساتی در این مورد گذاشته شد معاون فرهنگی و تشکل پیرو خط امام به خاطر اتفاقات رخ داده عذر خواهی کردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top