تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/10/16 - 16:32
کد خبر: 341188

با خرید هیتر و جت هیتر تجهیزات سالن مرغداری خود را تکمیل نمایید

طی سالیان اخیر وسایل گرمایشی نیز دست خوش تغییر و تحولات اساسی شده و از تکنولوژی و علم مهندسی به روز بی نصیب نمانده اند. در واقع با توجه به افزایش جمعیت و نیاز بیشتر به گرمایش، وسایل گرمایشی مختلف به سمت مصرف پایین سوخت، کاربری راحت و ایمنی بیشتر سوق داده شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: هیتر ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت دغدغه همه افرادی است که سالن مرغداری و یا سالن گلخانه دارند، این افراد در پی هیتر ها و جت هیتر ها در انواع اندازه ها را میتوانید از شرکت های مختلف خرید کنید. در بسیاری از صنایع به خصوص صنعت کشاورزی و یا دامپروری تأمین گرما در روزهای سرد سال یکی از چالش های اصلی می باشد که صاحبان این مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند. به خصوص در بسیاری از مناطق ایران اختلاف دمای بین شب و روز بسیار زیاد میباشد که در حوزه کشاورزی این اختلاف دما باعث آسیب جدی به محصولات کشت شده میگردد. از آنجایی که بسیاری از استان های ایران در نیمی از سال معمولا در سرما به سرد می برند، استفاده از تجهیزات گرمایشی در این مناطق به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. از این رو در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها، کارگاه های صنعتی و بسیاری از مراکز عمومی از وسایل گرمایشی و هیترها استفاده میشود. اما انتخاب و خرید هیتر متناسب با حوزه کاری بسیار مهم میباشد. چرا که هیترها در انواع مختلف ساخته میشوند و برخی از آنها محدودیت هایی دارند و نمی توان در هر مکانی از آنها استفاده کرد. در ادامه این نوشتار به توضیح بیشتر در خصوص هیترهای صنعتی ,و جت هیتر ها به همراه بحاری برقی خواهیم پرداخته ایم با ما همراه باشید.

انواع هیتر
طی سالیان اخیر وسایل گرمایشی نیز دست خوش تغییر و تحولات اساسی شده و از تکنولوژی و علم مهندسی به روز بی نصیب نمانده اند. در واقع با توجه به افزایش جمعیت و نیاز بیشتر به گرمایش، وسایل گرمایشی مختلف به سمت مصرف پایین سوخت، کاربری راحت و ایمنی بیشتر سوق داده شدند. این تغییر و تحولات باعث شد تا در نتیجه آن تجهیزات بسیار کارامدتری به ارمغان آورده شود. امروزه در حوزه صنعت هیترهای مختلفی به تولید می رسند که علاوه بر ایجاد نهایت راندمان حرارتی و مصرف پایین سوخت، توان کارکرد با سوخت های مختلف همچون گاز شهری و یا گاز مایع، گازوئیل را دارند. از مهمترین انواع مختلف هیتر صنعتی می توان به بخاری های طرح اسپانیایی، هیترهای موشکی (جت هیترها)، کوره هوای گرم، هیترهای تابشی و سیستم گرمایش از کف اشاره کرد.

هر کدام از این هیترها و سیستم های گرمایشی مزایای خود را داشته و در مشاغل مختلف از آنها استفاده میشود.

بعنوان مثال هیترهای طرح اسپانیایی و یا کوره هوای گرم به دلیل گرمایش مطبوع در بخش کشاورزی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. زیرا محصولات کشاورزی برای رشد نیاز به گرمایش پاک دارند و این گرما باید توسط تجهیزات خاصی در محل گلخانه تأمین گردد. هیترهای آتش درون و یا کوره هوای گرم در این زمینه بسیار عالی عمل میکنند و گرمای حاصل از آنها عاری از هر نوع آلاینده میباشد. هیترهای طرح اسپانیایی در ظرفیت های مختلف و در انواع گازسوز، گازوئیلی و دوگانه سوز تولید میشوند. این نوع هیترها در مرغداری ها، مساجد، کارگاه های صنعتی و ... نیز قابل استفاده هستند. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که بر قیمت هیتر تأثیر گذار می باشند که در این بخش به بررسی آنها نیز پرداخته ایم.

همچنین بیشترین کاربرد جت هیترها و یا هیترهای موشکی در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها میباشد. البته این نوع هیترها در مدل های مختلفی تولید میشوند و برخی از آنها برای گرمایش موضعی در صنعت سقف کشسان و یا صنعت عمران (به جهت خشک نمودن بتن) مورد استفاده قرار میگیرند. جت هتیرها نیز در توان های مختلف و در مدل های دودکش دار و بدون دودکش تولید میشوند. از مهمترین مزیت این نوع هیترها باید گرمایش بسیار سریع و راندمان حرارتی بسیار بالا، نصب و راه اندازی ساده و قابلیت کارکرد با انواع سوخت گازی و گازوئیلی را نام برد. به خصوص جت هیترهای بدون دودکش به دلیل نداشتن پرت حرارتی، تمامی گرمای ناشی از اشتعال را به محیط منتقل میکنند. از این رو بازدهی حرارتی این نوع هیترها معمولا بالای 98 درصد میباشد.

لازم به ذکر است که از این نوع جت هیترها  در سالن های مرغداری بیشتر استفاده میشود و استفاده از آنها به دلیل انتشار آلاینده های ناشی از سوخت در سالن های گلخانه ای مجاز نیست.

هیترهای گرمایشی نیز نوعی دیگر از سیستم ها گرمایشی میباشند که بازدهی بالایی در ایجاد حرارت از خود نشان می دهند. این نوع بخاری ها  در قسمت نزدیک به سقف و در فضاهایی با ارتفاع بیش از 3 متر نصب میشوند. اساس کار این نوع هیترها بر اساس تابش حرارت می باشد که گرمای ایجاد شده از طریق یک منعکس کننده به سمت پایین منتقل میشود. سیستم گرمایش تابشی بیشتر در فضاهای بزرگ که از تهویه کافی برخوردار باشند، استفاده می شود. این هیترها نیز سرعت بالایی در گرم نمودن محیط دارند.

نوع دیگر سیستم های گرمایشی که بیشتر در منازل مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد، سیستم گرمایش از کف می باشد. در بخش صنعت این نوع هیترها به دلیل سرعت پایین در گرمایش اولیه و هزینه های بالای تعمیر و بازسازی به ندرت مورد استفاده قرار میگیرند.

فاکتورهای مهم به هنگام خرید هیتر و جت هیتر
هر خریدار باید به هنگام انتخاب هیتر معیارهای مهمی در نظر داشته باشد. در ابتدا هیتر باید با محیط و مکان مورد استفاده متناسب باشد. زیرا که از هر نوع هیتری نمی توان در هر سالنی استفاده کرد و برخی از آنها دارای محدودیت می باشند. هم اینک تولید کننده های مختلفی انواع هیترهای صنعتی را تولید و عرضه میکنند که هر کدام قیمتی متفاوت دارد و معمولا خریداران به هنگام خرید دچار سردرگمی میشوند. اما مهمترین فاکتورهایی که بر قیمت هیترها تأثیر گذار می باشد، شامل متریال بدنه و نوع قطعات بکار رفته در ساخت آن، توان حرارتی، برند دستگاه و گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد. هر اندازه که قطعات مورد استفاده در ساخت هیتر از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار باشند، قیمت دستگاه نیز افزایش پیدا میکند. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی تأمین قطعات یدکی نیز می تواند بر قیمت نهایی دستگاه تأثیر گذار باشد. لذا خریدار می بایست تمامی این فاکتورها را به هنگام خرید در نظر گرفته و با توجه به آن خرید خود را انجام دهد.همانطور که طی مطالب بالا درباره هیتر و خرید آن به همراه لوازم مرغداری مطالعه کردید در ادامه نیز میتوانید مطالب قابل توجهی درباره جت هیتر ها بدانید .

خرید هیتر صنعتی و لوازم مرغداری
در راستای تأمین نیاز گرمایشی صنایع مختلف، گروه صنعتی اسکندری با تجربه ای نزدیک به سه دهه فعالیت موفق امروزه یکی تولید کنندگان اصلی انواع هیترهای صنعتی می باشد. مهمترین تجهیزات گرمایشی ساخت این مجموعه شامل انواع هیتر آتش درون و جت هیترها است که در ظرفیت های مختلف تولید میشوند. همچنین گروه صنعتی اسکندری انواع هیتر برقی نیز تولید میکند. محصولات گرمایشی این گروه منطبق با فناوری روز دنیا و همچنین با بهره گیری از قطعات بسیار با کفیت تولید و عرضه می گردد. علاوه بر این گروه صنعتی اسکندری انواع تجهیزات و لوازم مرغداری نیز تولید میکند. از جمله این تجهیزات می توان به انواع آبخوری و دانخوری، قفس بلدرچین، فن سیرکوله، پرکن طیور، دستگاه آسیاب، میکسر و بالابر مرغداری اشاره کرد. برای خرید هیتر و جت هیتر به همراه لوازم مرغداری اینجا کلیک کنید . و وب سایت هیتر دات کام را مشاهده نمایید .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اذعان ارتش اسرائیل به شلیک ۶۵ موشک توسط حزب الله
کاهش قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
کاریکاتور| پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در یزد +عکس
کاریکاتور| خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
حفاظت از کودکان اینترنت در کشور‌ها با وضع قوانین سختگیرانه
پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
محرز شدن قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌
بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
علم‌الهدی: ریشه اصلی پیوند دانشگاه با جامعه در خود دانشگاه نهفته است
مشخص شدن زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال
کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در شورای نگهبان تایید شده است
بارزانی به تهران سفر می‌کند
دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top