تاریخ انتشار: 27 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3421

ممنوع الصداهایی که هر روز صدایشان را می شنویم

هرچند خبرگزاری ایلنا که برای نخستین‌بار اقدام به انتشار فهرستی مطول با عنوان «خواننده‌های ممنوع‌الصدا در رادیو» کرد، هیچ منبع رسمی را برای آن اعلام نکرد اما خبر بزودی در بسیاری از سایت‌های خبری انعکاس یافت و خبری عجیب را به زمزمه اهالی رسانه بدل کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خبر اما در حد شایعه باقی‌ماند و پیگیری ما نیز مهر تأییدی شد بر کذب بودن اصل و متن خبر. در متن خبر اولیه آمده بود: «پخش آهنگ‌های برخی از خوانندگان و نیز برخی ترانه‌ها به‌دلیل آنچه که پاره‌ای از دلایل، نام‌ برده می‌شود در رادیو ممنوع‌ اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، در این فهرست برخی خوانندگان به طور کلی از اینکه صدایشان در رادیو پخش شود محروم شده‌اند و نیز پخش برخی آهنگ‌ها و ترانه‌های تعدادی از خوانندگان نیز ممنوع شده است.

در این فهرست نام افرادی چون شاهین آرین، فریدون آسرایی، علیرضا افتخاری، مجید اخشابی، علیرضا افشار، محمد اصفهانی، اسماعیل‌زاده، شهرام امیری، احسان خواجه‌امیری، پاک‌نیا، محمد خواجه‌امیری، مسعود خادم، حسین زمان، کوروس سرهنگ‌زاده، ناصرعبدالهی، علیرضا عصار، فتحعلی اویسی، گلشن، علی لهراسبی، محمد نوری، کامبیر افضلی و... به چشم می‌خورد.

علیرضا افتخاری هنرمندی که نام او با رادیو و تلویزیون عجین شده بعد از شنیدن این خبر به «وطن امروز» گفت: این خبر صحت ندارد چرا که همکاری‌های پی‌درپی من با صدا و سیما بر هیچ کس پوشیده نیست و تا به همین لحظه هم کسی حرفی راجع به این خبر به من نگفته و از اساس نادرست است.

فتحعلی اویسی یکی دیگر از هنرمندانی که نامش در این لیست به چشم می‌خورد هم ضمن تکذیب صریح خبر توضیح داد: اصلا من پایم را توی رادیو هم نگذاشته‌ام چه برسد به اینکه صدای من بخواهد از رادیو پخش شود! شخصا این خبر را تکذیب می‌کنم و اطلاعی از این فهرست ندارم.

مجید اخشابی هم که به گفته خودش به مناسبت اعیاد پیش‌رو قرار همکاری با صدا و سیما دارد، گفت: این خبر کذب محض است و از پایه بی‌اساس. چطور امکان دارد که این خبر در سایت‌ها پخش شده باشد اما هنوز به ما ابلاغ نشده باشد؟

«احسان خواجه امیری» و «علی لهراسبی» هم در پاسخ به پیگیری‌های «وطن امروز» بر کذب بودن این خبر تاکید و از ممنوع‌الصدا شدن خود اظهار بی‌اطلاعی کردند. مسؤولان سازمان صداوسیما تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ واکنشی به انتشار این فهرست نشان نداده‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
رقم هدیه روز معلم مشخص شد
شکایت خواننده معروف به پلیس فتا
دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور
نتانیاهو: با یا بدون توافق به رفح حمله می‌کنیم
آقای اژه‌ای برای رفع هرگونه نگرانی در تضییع حق طلبه خوزستانی دستور به بررسی مجدد دهید
طباطبایی: اظهارات نصیری تکرار یک شوخی بی‌مزه است/ رسولی:حرف‌های نصیری ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top