تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/15 - 15:51
کد خبر: 344626

معامله قرن بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل

اعلام طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا که محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم وی بوده است به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی بوده است. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اعلام معامله قرن چه اقدامی بوده است که به نظر می‌رسد این بستر و زمینه ترور سردار شهید سلیمانی بوده است .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اعلام طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا که محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید  و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم وی بوده است به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی بوده است. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اعلام معامله قرن چه اقدامی بوده است که به نظر می‌رسد این بستر و زمینه ترور سردار شهید سلیمانی بوده است .

شهید سلیمانی در تنگ کردن حلقه محاصره محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اقدامات قابل توجهی ترتیب داده بود .  به نظر می رسد یکی از پیش شرط های مهم و اساسی ترامپ برای   رونمایی و اجرای طرح معامله قرن ، حذف حاج قاسم ( چهره بین المللی مقاومت ) بود ، تا این طرح را بدون دردسر به پیش ببرد .

اما ترامپ در این برهه از تاریخ نیر دچار اشتباه محاسباتی شده است ، چرا که روحیه مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت های منطقه دمیده شده است وملت های منطقه بیش از پیش از سیاست های خباثت آلود آمریکا آگاه شده اند و از این رهیافت درسهای زیادی فرا گرفته اند.

رژیم صهیونیستی،  رژیمی نامشروع است که با نقض قوانین بین المللی و آواره کردن ملت فلسطین جای پایی در منطقه باز کرده است البته سست و شکننده .

طرح معامله قرن که طرحی شوم برای بسط سلطه اسرائیل و  منزوی کردن فلسطین به معنای واقعی کلمه هست تا فلسطینیان را از آرمان ها و آمال خود مایوس گردانند . معامله قرن در اصل خیانت قرن در حق مسلمانان است که در مقابل این طرح باید کشورهای اسلامی در قالب امت واحد صف آرایی کنند . 

معامله قرن به فضل الهی و با بصیرت ملت های منطقه منتج به شکست خواهد شد .

معامله قرن بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل خواهد بود .

علی ای حال،  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طرح معامله قرن را که مرده به دنیا آمده است به شدت محکوم میکند و نوید برای فلسطینیان داده میشود که محور مقاومت از حمایت خود تا آزادی سازی قدس شریف دست برنخواهد داشت .

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top